יודעות הכי טוב: כך תשיגו את לוקי הביוטי של הכוכבות. Nicholas Hunt,Jamie McCarthy/Getty Images_IL

יודעות הכי טוב: כך תשיגו את לוקי הביוטי של הכוכבות

לוק ביוטי טוב לא תמיד רק נראה טוב, לפעמים הוא גם מקור השראה מעולה לטיפ יעיל. אספנו לכם כמה טיפים בהשראת הלוקים של הכוכבות

זה תמיד רעיון טוב לנסות דברים חדשים, במיוחד שזה מגיע לביוטי: מראות איפור חדשים, צבעים חדשים ונועזים, תכשירים חדשים ושיטות חדשות לשפר את הלוק. ההשראה יכולה לבוא מכל מקום: מהאינסטגרם, מהקולנוע והטלוויזיה או אפילו מציור שאהבתן את הצבעים שלו וגם מהלוקים של הכוכבות הגדולות על השטיחים האדומים. על אף שלרובנו אין צוות גלאם שמטרתו לדאוג שתמיד ניראה הכי טוב שאפשר, זה לא אומר שלא תוכלו לקחת את ההשראה למקום שלכן ולהיראות נהדר בבית ובכל יציאה ממנו. אספנו לכם כמה טיפים וטריקים בהשראת הלוקים של הכוכבות הגדולות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

נורמני קורדיי

מתלבטת איזה צבע של צללית בא לך היום? נסי להתאים את אותה לאאוטפיט, בדיוק כמו שהזמרת (שבדיוק פורצת בקריירת סולו) שילבה גוון יין לחליפת פאייטים אדומה במסיבה של רשת הסטרימינג ספוטיפיי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Normani (@unlimited.normani) on

קאיה גרבר

הדוגמנית בת ה-17 מציגה לנו את הדרך הפשוטה ביותר להיראות טוב מבלי להתאמץ יותר מדי: מסרק לגבות ושפתון מינימליסטי והנה: את נראית נהדר ללא טיפת איפור ומוכנה לכבוש את היום.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kaia (@kaiagerber) on

ג'יג'י חדיד

תנו לתלתלים שלכן כמה שפריצים מספריי עיצוב, אשר יוסיף טקסטורה וייתן את המראה הקיצי גם במשך העונות הקרות. כדי לקבל את אפקט ג'יג'י המלא – השתמשו בצלליות מלכותיות בגווני זהב אך זכרו לא להגזים. לפעמים פחות זה לגמרי יותר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

ריהאנה

בדיוק מצאנו את הלוק המושלם לנשף: ליפסטיק סגול מטאלי וצלליות בגוון שזיפי תואם. הזמרת מלאת הסטייל הפציעה בלוק הסגלגל הזה בפרימיירת הסרט "אושן 8" בו מככבת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by badgalriri 👑 (@lookfenty) on

יארה שאהידי

לוק שכולו גלאם לא חייב להיות לוק שכולו איפור כבד. במקום ליצור מראה עוגתי ולא מחמיא, ניתן פשוט לתת לעיניים את כל הפוקוס עם צללית פיגמנטית במיוחד ולהשאיר את שאר הפנים במראה יותר נייטרלי. שאהידי השתמשה בכחול בהיר ומטאלי שלגמרי החמיא לה וגם התכתב עם הלוק אותו לבשה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BellaNaija Beauty (@bellanaijabeauty) on

בלה חדיד

אין יותר טוב מלוק נוצץ לאירוע. כדי ליצור את הלוק של הדוגמנית לאירוע של מותג התכשיטים בולגרי, השתמשה המאפרת מארי פיליפס בצללית מטאלית בגוון נחושת על העפעף, יחד עם נגיעות של לבן בפינה הפנימית של העין. לשפתיים היא השתמשה בגלוס ורדרד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by 🦋 (@bellahadid) on

קמילה קביו

כמו שכל חובבת ביוטי יודעת, לא קיימים הרבה יותר דברים מעצימים מליפסטיק אדום ובולט - הוא הופך כל לוק פשוט להופעה של ממש. הזמרת האהובה נראתה נהדר בשפתיים אדומות כשזכתה בשני פרסים בטקס ה-VMA באוגוסט האחרון.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ❤️QUEEN CAMILAA❤️ (@camila_ca3ello) on



תגובות