טיפים מחאליסי: סודות הביוטי של אמיליה קלארק נחשפים. צילום: gettyimages.ILMatt Winkelmeyer

טיפים מחאליסי: סודות הביוטי של אמיליה קלארק נחשפים

השחקנית בת ה-32 היא ללא ספק אחת מנשים הנוצצות בתעשייה ההוליוודית. אז מה הם הסודות והטיפים שלה למראה מיליון הדולר?

אחרי שהיתה מועמדת לפרסים רבים עבור תפקידה בדמות דאינריז טארגאריין, הלא היא חאליסי מסדרת הפנטזיה "משחקי הכס", אמיליה קלארק היא ללא ספק פרצוף מוכר בתעשייה ההוליודית. לאחרונה חשפה בריאיון למגזין "ווג" האיטלקי את סודותייה למראה הזוהר ואנחנו פה על מנת ללקט לכם את הטיפים הטובים ביותר שלה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

בנושא טיפוח העור (הכל-כך חשוב!) היא מספרת: "אני מאוד מקפידה להשתמש במקדם הגנה", אומרת קלארק, שמספרת כי היא נשרפת מהר מאוד ומדגישה: "כולנו מודעים לכל כך הרבה דברים – תהיו מודעים למקדם הגנה!". הכי מומלץ להשתמש בכל תכשיר בעל מקדם הגנה של 30 ומעלה, עמיד במים ומגן גם מקרינת UVA וגם מקרינת UVB.

כשזה מגיע לבישום, הכוכבת אוהבת להשאיר את זה פשוט: "אני לא אחת ששמה המון בושם. אני מרססת בתחילת היום וזה הכל, זה מספיק לי!", היא מספרת כי אם היא מרססת פעם אחת על השיער ואז אוספת אותו, כשהיא מפזרת את השיער במהלך היום היא מרגישה שהריח לא חלף כלל.

כשהיא נוסעת ברחבי העולם, לרוב בין אתרי צילום, קלארק תמיד אורזת איתה ערכת טיפוח הכוללת תכשיר חיטוי, קרם לחות וקרם עיניים, בהם משתמשת פעמיים ביום – כל יום: "אני יכולה להיות מותשת לגמרי אך עדיין אוריד את האיפור שלי. כשאני ישנה עם האיפור יש לי סיוטים."

"אני פשוט לא יכולה לחיות בלי מסקרה", אומרת השחקנית כשנשאלת על איפור ומוסיפה כי היא הכי אוהבת את המסקרות עם האפקט המאריך מפני שהוא פותח לה את העיניים. היא גם מספרת כי לאט לאט התגברה על הפחד להשתמש בליפסטיק אדום ומרגישה נועזת גם כשהיא הולכת ללא איפור בכלל.

 

קלארק אוהבת את הציפורניים שלה בוורוד חיוור: "בגלל שהידיים שלי מאדימות, יש גוונים מסויימים שפשוט לא יתאימו לי". היא מציעה שבמקרה כזה כדאי לבחור גוון יותר בהיר, במיוחד בקיץ, כדי לתת לידיים עצמם מראה כהה יותר.

אמנם לכוכבת ההוליוודית יש צוות צמוד אשר דואג לכל צרכי הביוטי שלה, אך היא מספרת כי גם היא יודעת להתאפר: אמה של קלארק עבדה בתחום הביוטי ותמיד נתנה לה טיפים בנושא האיפור והטיפוח. היא מספרת כי היא עדיין שולחת לאמה תמונות בדרכה לשטיח האדום: "אם קיבלתי את האישור של אמא – אני יודעת ששיחקתי אותה!".

תגובות