בובה של תסרוקת: כך תתאימו את הפוני למבנה הפנים. צילום: GettyImages

בובה של תסרוקת: כך תתאימו את הפוני למבנה הפנים

הפוני הוא אחד הדברים שמשנים לגמרי את מראה השיער, לטובה או לרעה - תלוי במבנה הפנים. הרי לכם מדריך להתאמת סוג הפוני למבנה הפנים

הפוני הוא אחד הדברים שמשדרגים את הפנים לטובה ולרעה. ישנם סוגים שונים של פוני וכל סוג מחמיא למבנה פנים שונה. הכנו לכם לכם מדריך קצר אשר יעזור לכם להיות בטוחים איזה סוג פוני מתאים לכם - כך תתאימו את הפוני למבנה הפנים שלכם.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

פנים בצורת לב

אלו פנים שלעיתים חסרה בהם סוג של פורפורציה. פוני שוליים עבה שמתחלק לשני הצדדים אשר מגיע עד לגובה הגבה (פחות או יותר) - יעניק את הפורפורציה שחסרה ויתן איזון לפנים.

© Gettyimages.IL/Alberto E. Rodriguez

פנים מרובעות

לרוב אנשים בעלי צורת פנים מרובעת יטעו ויחשבו כי פוני קצר הוא אכן האולטימטיבי עבורם, אך דווקא פוני ארוך עוזר לרכך את מראה הלסת המרובעת ולהפוך אותו למראה עדין עוד יותר.

 Gettyimages.IL/Stuart C. Wilson

פנים בצורת יהלום

לבעלי צורת פנים זו יש סימטריה בפנים ותווי פנים מודגשות מאוד כמו עצמות לחיים ולסת. מכיוון שצורת הפנים הזאת מאוד מרגשת ובעלת נוכחות רצוי פוני בובה ישר ומסודר כדי להגדיל את העניים ולהפוך אותם למוקד הפנים.

© צילום: GettyImages

פנים עגולות

בפנים עגולות רצוי מאוד לא לעשות פוני ישר כי הוא מדגיש את העניים ועצמות הלחיים, בפנים עגולות השילוב הזה פחות מוצלח אך ניתן לעשות פוני ארוך לצד, מה שמעניק מראה של פנים ארוכות ועדינות.

© Gettyimages.IL/Theo Wargo
 
תגובות