איזה יופי: חורף מלא בלחות. צילום: מוטי פישביין

איזה יופי: חורף מלא בלחות

נועה קירל כפרזנטורית החדשה של כיף, NIVEA משדרגים את הקרם האהוב, ו-GLAM GLOW משאירים אתכם זוהרים ל-72 שעות

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

לחות בנינוחות חדשים

חברת NIVEA יוצאת בסדרת ME MIX SOFT - שדרוג לקרם הלחות SOFT, המוכר והאהוב, בשלושה ניחוחות חדשים - פירות אקזוטי, מנטה ועלים ירוקים, ופירות יער. לאחר שהשתמשנו:
הריחות מעט חזקים מידי לטעמנו, (במיוחד בקרם המנטה והעלים הירוקים), ופחות מתאימים למוצר בסיסי כמו קרם לחות. המרקם שלהם נעים וקליל על הפנים. ניתן להשתמש בקרמים בנפרד, או לערבב אותם במגע ישיר עם העור - כדי ליצור ריחות חדשים בהתאמה אישית.
מתאים לפנים לגוף ולידיים. 

מחיר: 24.90₪, לתכולה: 100 מ"ל

מחיר: 39.90₪, לתכולה: 200 מ"ל

© יח"צ חול

"כיף" בעיצוב מחודש

סדרת תחליבי הרחצה האהובים של "כיף" יוצאים בעיצוב מחודש ופורמולה משופרת, כשהפרזנטורית המובילה והחדשה שלהם היא לא אחרת מאשר הכוכבת האהובה נועה קירל. כזכור, הפרזנטוריות הקודמות של המותג היו כוכבות בין-לאומיות כמו לוסיאנה לופילטו ולאלי אספוסיטו, ומבחינת נועה זהו מעמד מרגש מאוד.
הניחוחות המובילים של הסדרה: חלב ודבש, חלב שקדים, לבנדר, קוקוס וניל, מאסק ויסמין ואוקיינוס.
לאחר שניסינו: הריחות משתלבים עם הגוף ונשארים גם זמן מה אחרי המקלחת. התחושה מאוד מלטפת ונעימה, ואין ספק שכל חווית המקלחת הופכת למוי כיף! 

מחיר: 12.90₪ 

© צילום: מוטי פישביין

GLAM ל-72 שעות

GLAM GLOW, מותג המסכות ההוליוודי שהגיע לישראל, מתרחב ומשיק את -
SEXY SKINCARE Waterburst - קרם על בסיס מים ללחות מיידית ומתמשכת עד 72 שעות! לעור זוהר ורווי בלחות. לאחר שניסינו: הריח מזכיר קצת אלוורה, אבל בצורה מאוד עדינה ומתקתקה. הקרם עצמו קצת מבריק מידי על העור, ולכן אנו ממליצים למרוח טיפה חומר כדי להקליל את האפקט. הלחות באמת נשארת לאורך זמן והמוצר עושה את עבודתו כראוי. אהבנו! מומלץ לעור רגיל, מעורב, ויבש.

מחיר: ₪י199 

© יחצ
תגיות
תגובות