ביוטי כחול-לבן: בלוגריות האיפור הישראליות ששוברות את הרשת. צילום מסך מאינסטגרם

ביוטי כחול-לבן: בלוגריות האיפור הישראליות ששוברות את הרשת

את התופעה של בלוגריות שמעלות לוקי איפור מטורפים שהופכים לוויראלים באינסטגרם כולנו מכירים, אבל אולי תתפלאו לגלות כי ישנן גם לא מעט ישראליות שיוצרות מראות איפור מהפנטים לא פחות מבלוגריות האיפור מעבר לים. הנה כמה שאתם חייבים להכיר.

עולם הביוטי צבר בשנים האחרונות תאוצה, כאשר העיסוק באיפור הפך לפופלארי יותר ויותר. במסגרת התעצמות תחום הביוטי בשילוב עם הרשתות החברתיות, צצו להן בשנים האחרונות יותר ויותר בלוגריות איפור ולצידן גם בלוגרים, המכונים ביוטי בויז, שעוסקים בביוטי. לצד הביוטריות, הפעולות בעיקר ביוטיוב, ישנן גם לא מעט בלוגריות איפור באינסטגרם, שמפרסמות ברשתות החברתיות מראות איפור מושקעים אותן יצרו במו ידן ומתאפיינים בהרבה צבע, השקעה ואף הגזמה (בקטע טוב כמובן). אלא שאם חשבתם שרק בחו"ל תמצאו בלוגריות שיוצרות לוקי איפור מרהיבים - אז זהו שלא, וישנן גם לא מעט ישראליות שמשתפות את מראות האיפור המטורפים שלהן.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

mayanbendavid@

מעיין בן דוד היא נערה מצפון הארץ שמתחזקת חשבון האינסטגרם מצליח בו היא משתפת עם עוקביה שלל לוקי איפור סופר יצרתיים ומרשימים. האיפור של בן דוד מתאפיין באשליות אופטיות ובפיד שלה אפשר למצוא מחוות מאויירות לשלל יצירות אמנות ידועות, תכניות טלוויזיה, מפורסמים ומותגי אופנה.

barharell@

חשבון האינסטגרם של בר הראל מוקדש כולו לאיפור פנים בו מככבות נסיכות דיסני. בת ה-19 הופכת את פניה לקנבס ציור מהפנט כאשר כל איפור שלה מוקדש לנסיכת דיסני אחרת ולדמויות נוספות הקשורות לאותה הנסיכה. בין הנסיכות שכבר כיכבה על פניה של הראל תמצאו את בת הים הקטנה, היפייפיה הנרדמת, אנה ואלסה ועוד נסיכות דיסני אהובות.

maya_refael@

מאיה רפאל, שכבר הספיקה לזכות בכינוי 'קיילי ג'נר הישראלית' היא אושיית ביוטי מוכרת בנוף האינסטגרם הישראלי, כאשר כמעט 17 אלף עוקבים מתעדכנים באדיקות אחרי כל איפור מטורף שלה ואחרי כל צבע שיער שהיא מחליפה. לוקי האיפור של רפאל מגוונים במיוחד ובפיד שלה תוכלו למצוא איפור שמוקדש לדמויות מצויירות, איפור בסגנון אומנותי ואיפור בסגנון הביוטי המוגזם והחביב על כוכבות כמו קיילי ג'נר, כמובן.

noasol_matan@

גם נועה סול מתן היא בלוגרית איפור מצליחה שמתחזקת עם אינסטוש שמונה כ-13 אלף עוקבים. האיפור הצבעוני וההיסטרי של מתן, שמשאיר את עוקביה פעורי פה כל פעם מחדש, מתאפיין בצבעוניות, מוגזמות והשקעה בפרטים הקטנים שהופכים את לוקי האיפור שלה לסופר יצירתיים ונוצצים. 

emilymarkvitsa@

בעמוד האינסטגרם שלה, אמילי בת ה-17 מציגה שלל לוקי איפור יצירתיים ומרשימים במיוחד. במראות האיפור שלה, ניכר כי איפור של תלמידת התיכון מתאפיין בקו אומנותי מעט מנימליסטי ובצבעים עזים, שיוצרים יחד את אפקט ה'וואו' שמתקבל כאשר עוברים על לוקי האיפור המרהיבים שלה.   

_anatazulay@

ענת אזולאי חולקת עם עוקבי עמוד האינסטגרם שלה את מראות האיפור האקסטרה יצירתיים שלה והמוגזמים שהיא יוצרת שלרוב הם בעלי נגיעה טיפה אפלה, אך זה מה שהופך אותם לכה מרהיבים, כך שאזולאי מצליחה להדהים את עוקביה עם איפור מקורי כל פעם מחדש.

 

תגובות