איזה יופי: משיער מקורזל ועד עדשות משקפיים. יחצ

איזה יופי: משיער מקורזל ועד עדשות משקפיים

המותג AMIKA דואג למקורזלות שבנינו, SMASHBOX מכינים אותנו לערב שהוא חגיגה, וניאופרם מתרחבים עם מוצרי טיפוח חדשים.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

AMIKA במרקם קטיפתי

כידוע, לא לכולנו שיער חלק ונגיש, שמסתדר בקלות יתר. בנינו נמצאות להן גם בנות שנאלצות להתמודד יום-יומית עם שיער פריזי, נפוח, מקורזל או יבש. מותג השיער הבין-לאומי - AMIKA, משיק סדרת שמפואים ומרככים חדשה, שאמורה להילחם בתופעות המדוברות. השמפו והמרכך מבקשים להעניק לשיערך שליטה וברק, למנוע קרזול וחשמל סטטי, ולהשיב לשיערך את החיוניות ואת המראה והמגע הקטיפתי. 
לאחר שניסינו - הריח מאוד טוב, המרקם קטיפתי ומשאיר את השיער נעים וחסר שערות שוררות. מומלץ ביותר!

מחיר: 99₪

© יחצ חול

עוצמה מבית SMASHBOX

מותג האיפור המקצועי SMASHBOX משיק פלטת צלליות עשירות בפיגמנט ליצירת מראה עיניים מדויק ועוצמתי.
ההשקה כוללת 6 פלטות, כשכל אחת מהן מכילה שש צלליות ושני גווני בסיס בגודל כפול. הנוסחה החדשה, הניתנת להנחה במשיחה אחת מספקת פיגמנטים עוצמתיים, יכולת מיזוג יוצאת דופן ותערובת של מרקמים קרמיים וגימורים עזים במיוחד שיעוררו השראה ליצירת אינסוף מראות עיניים. אחרי שהתנסנו - הפלטה קומפקטית והעיצוב שלה יעיל ומדויק. הצבעים מאוד מגונדרים, ומתאימים בעיקר לאירועים מנצנצים וגרנדיוזיים. המרקם של כל אחת מהצלליות מאוד נעים ומלטף את העין. את הצבעים צריכים לדעת לשלב בצורה חכמה כדי שלא יווצר מראה מגוכך. המראה הסופי שנוצר מלא בגלואו וקסם, ועושה לנו חשק עז לצאת ולקרוע את העיר.

מחיר: 129₪

© יחצ

ניאופרם מתרחבים בטיפוח

חברת ניאופרם גודלת ומרחיבה את מניפת מוצרי הטיפוח שלה, ומשיקה את מותג i-Care - סדרת מגבונים לטיפוח אישי למגוון שימושים, בדגש על איכות ונוחות השימוש. הסדרה כוללת ארבעה סוגי מגבונים, הנמכרים באריזות מעוצבות, נוחים לשימוש ולנשיאה בתיק ומתאימים לשימוש בבית, בעבודה ובנסיעות. 
ניסינו את הסוג הראשון, מגבונים לניקוי המשפקיים, והיינו מרוצים עד מאוד. המגבונים לא משאירים סימנים, מנקים באופן מצוין את העדשה וההבדל ניכר בהחלט. המגבון עצמו חזק ונוח לשימוש, והאריזה מחזיקה כמות מכובדת (10) של מגבונים נוחים וקלים לנשיאה בתיק. עם זאת, עולה השאלה אם בכל פעם שנרצה לנקות את המשקף, אנו נשתמש במגבון שמזהם את הסביבה, או שאולי עדיף להשתמש במטלית רב פעמית, שלא תגרום לנו לייצר זבל מיותר? גם את מגבוני הרענון מאוד אהבנו, שכן נועדו לנקות ולרענן את הפנים והידיים. המרקם שלהם טוב, ובניגוד למגבון רגיל הם לא רטובים מידי, ואין תחושה של סבון. הם השאירו אותנו רעננים למדי! גם מגבוני הסרת הלק עושים את העבודה מצוין ולא משאירים זכר לשאריות. את המגבונים להסרת איפור ניסינו גם כן, מבחינתינו הם עושים את העבודה, אבל לא מיוחדים או נותנים ערך מוסף לעומת מגבונים אחרים. 

© יחצ

מחיר לכל חבילה:7.90₪

תגיות
תגובות