איזה יופי: קרליין נגד קרינה ומאק מחדשים דמויות. צילום shutterstock

איזה יופי: קרליין נגד קרינה ומאק מחדשים דמויות

קרליין מעלים מודעות לזיהום אוויר והנזקים שלו על עורנו, הרבל אסנס חוזרים בגרסה טבעית מתמיד, ומאק יוצרים עניין עם דמויות VIP חדשות

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

CARELINE מגנים עלינו מפני הקרינה

חברת CARELINE משיקים סדרת טיפוח חדשה להגנה מנזקי קרינה כחולה שמגיעה אלינו מהמסכים והסמרטפונים שצמודים אלינו רוב היום, לצד נטרול נזקי הערפיח העירוני שמזיק לעורנו לרוב מבלי שבכלל נרגיש.
הסדרה,"אורבן דיפנס", פותחה במיוחד בהתאמה לסגנון החיים המודרני שכולנו לוקחים בו חלק- - זיהום אוויר עתיר כימיקלים תעשייתיים מזיק לעורנו ומזרז תהליכים הפוגעים בשכבות העור. מרכיכים עיקריים בסדרה: חומצה היאלרונית, חמאת שיאה, ומרכיבים מרגיעים כגון אלוורה וקמומיל. מוצרי הסדרה כוללים קרם יום, קרם לילה, וסרום. לאחר שניסינו - קרם היום בהחלט מעניק לחות אוורירית לעור הפנים, ועושה את העבודה כמו שצריך. קרם הלילה מאוד סמיך וכבד, אבל נוכחנו לדעת שזה עובד לטובתינו, לאחר שקמנו בבוקר עם שכבת מגן שגרמה לפנים שלנו להיות נעימות וחלקות איך שפתחנו עיניים. לסרום מרקם ונוח, הוא לא מעיק על העור ומצליח להיספג ולהשתלב איתו בלי בעיה. הסדרה בהחלט עומדת בציפיות ואנחנו נהנים להתפנק איתה בכל בוקר וערב. מומלץ!

מחיר: 99₪ לפריט בסדרה

© צילום: מוטי פישביין

Herbal Essences חוזר לישראל

מותג טיפוח השיער האייקוני חוזר לישראל ומשיק סדרה טבעית עם נוסחת bio:renew.
90% מהרכיבים מופקים מהטבע, ו-0% ללא פרבנים, חומרי צבע סינתטיים ופרפין (חומרים לא טבעיים). הסדרה כוללת שמפו ומרכך ב-4 סדרות בעלות מרכיבים וריחות טבעיים: 
חלב קוקוס, שמן ארגן, שמן מורינגה, ותות ומנטה. סדרת המוצרים Herbal Essences bio:renew נוצרה בשיתוף פעולה עם הגנים הבוטניים המלאכותיים – קיו גארדנס שבלונדון - הסמכות המובילה בעולם לבוטניקה, אשר נתנו את המלצתם למרכיבים הבוטניים בהם נעשה שימוש בכל אחד מסוגי המוצרים. לאחר שניסינו - המרכך בעל אחד הריחות הטובים שהרחנו, ונהננו מאוד מחווית השימוש בו. נכון גם לגבי השמפו שהקציף את השיער וניקה אותי לחלוטין. לאחר זמן מה השיער נשאר מלא ברק והחזיק במרקם נעים וממכר.

 

מחיר: 24.90₪

© צילום: דן דן

שלוש הדמויות החדשות של MAC

מותג האיפור האהוב במיוחד משיק שלוש דמויות VIP חדשות שמצטרפות לצוות החלומות שלGIRLS M.A.C .
כל אחת מהן מביאה איתה פלטה חדשה של צלליות והיילייטר, מעוצבת בהשראת האישיות שלה, בתוספת רעננה של שני שפתונים ושני ליפגלוס לכל אחת, מעוצבים אף הם באותה ההשראה. האחת בדמות השקדנית שבחבורה, עם פלטת גוונים נייטרלים ומטאליים, השנייה היא הנערה הפרועה החדשה, זו שתמיד בולטת בגוונים החדשים, ולסיום מגיעה נערת המסיבות, שאוהבת לרקוד בגוונים פסיכדליים. הקונספט והעיצוב של המוצרים מזמין במיוחד, ויוצר עניין סביב הפורמט. הצלליות מחזיקות בצבעים נועזים, והפורמולה של האודמים מצויינת, כיאה למותג המוצלח, שמחזיק באודמים מומלצים. אהבנו במיוחד את דגם השפתון BLACK NIGHT, שמחזיק בצבע אדג'י במיוחד, שלא מתאים לכל אירוע ולא בהכרח מחמיא לכל אחת, אך מחזיק בריח טוב וממכר שמזמין את המשתמש להנות מחווית המריחה. אהבנו!

© יח"צ חול

מחיר פלטות: 249₪ מחיר שפתונים/ליפגלוסים: 93₪

 

תגובות