איזה יופי: כך תסירו מסקרה בצורה נכונה. יחצ חול

איזה יופי: כך תסירו מסקרה בצורה נכונה

קליניק מטפחים את השפתיים עם 50 גוונים ייחודים ושונים, לוריאל משתלטים על העיניים עם מסקרה לימי החורף הגשומים, ונותנים טיפ לעיצוב גבות טבעיות.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מסקרה עמידה במים

מותג האיפור הבינלאומי L’ORÈAL PARIS משיק את: Mascara Paradise Water Proof. מדובר במסקרה שאמורה להעניק עובי, אורך, ונפח לריסים. וכמובן - בגרסה עמידה למים. המברשת רכה ועגולה, ומועשרות בשמן קיק להעצמת האפקט. לאחר שניסינו - המסקרה בעיקר מעבה, אף פחות מאריכה. לא מרגישים אותה על הריסים בכבדות, וניתן להסיר אותה בקלות. 8/10!

טיפ: רבים מהאנשים סוברים שעל מנת להסיר מסקרה עמידה במים, יש לשפשף את הריסים. הדבר אינו נכון! מסקרה עמידה במים נועדה לעמוד בפני מסירי איפור רגילים, עם המלצה על מסיר איפור דו פאזי (בכל שכבה שומנית שמקלפת בקלות איפור עמיד).

מחיר: 49.90₪ לחודש ינואר, במקום 75₪

© יחצ חול

קליניק מטפחים את השפתיים

קליניק משיקה מוצר חדש מסדרת הטיפוח האייקונית Dramatically Differenta - והפעם לשפתיים. מדובר בשפתון המרכך, מחליק ומגדיר את השפתיים תוך שהוא צובע אותן בצבע עמיד עד ל-8 שעות. הוא מעניק לחות מיידית לכל היום, עמיד ואינו נסדק, או מתקלף. הגימור הוא ברק רך והכיסוי נבנה בשכבות משקוף ועד מלא. השפתון החדש של קליניק מגיע עם ליבה מרכזית המשלבת פנינים אופטיות תלת ממדיות, המעניקות לשפתיים מראה מוחלק ומלא יותר. לאחר שניסינו - השפתון אכן עומד בציפיות. הוא עמיד ונשאר מקובע על השפתיים (גם אחרי שאכלנו), המרקם שלו נעים ומרגיש טוב - 7/10 ! השפתון מושק ב-50 גוונים ייחודים. 

מחיר: 109₪

© יחצ חול

שיטת השערה של L’ORÈAL

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז מביא את סטייל "שיטת השערה" לתיק האיפור היומיומי:
MICRO TATTOO BROW ARTIST, לעיצוב הגבות במראה מלא וטבעי, בעמידות עד ל-24 שעות. קצהו של טוש הצביעה בצורת מזלג, מה שמאפשר למלא את הגבה בקווים דקיקים, בדומה ל"שיטת השיערה", ולהשיג מראה גבות מלא שיער, בלוק טבעי. לאחר שניסינו - הוא נוח, נמרח טוב, נצבע טוב, ועושה את העבודה כמו שצריך. 9/10 !

טיפ: לבחירת גוון מומלץ לבחור את צבע מוצר הגבות שלכם לפי צבע שיער הראש, ובכדי להשיג מראה של גבות טבעיות יש להשתמש בקצה הטוש ולצייר משיכות קטנות, מהחלק הפנימי של הגבה כלפי חוץ. 

העיפרון מגיע בשלושה גוונים שונים. מחיר לצרכן 50₪, מבצע לחודש ינואר 35₪

© יחצ חול
תגובות