איזה יופי: נלחמים ביובש על השפתיים. צילום: fotolia

איזה יופי: נלחמים ביובש על השפתיים

careline משיקים סדרת טיפוח חדשה בהשראת הטבע, ד"ר עור מנסים להקל על היובש בשפתיים ללא הצלחה גדולה, ו-M.A.C ממשיכים לחדש ולדאוג לנו למראה עוצמתי

בריאות השיער

קרליין גאה להשיק את סדרת "פיור אסנס" סדרת טיפוח חדשה לשיער אשר נוצרה בהשראת הכוח הקסום של הטבע. מוצרי הסדרה מבוססים על תמציות ושמנים מן הטבע, אשר הוכחו כיעילים בשמירה על בריאות השיער ובהשפעתן על עור הקרקפת – הבסיס ממנו צומח שיער בריא. מבחר השמנים בסדרה; מורינגה, ארגן, פיסטוק, מקדמיה וקוקוס. השילוב עם תמציות ייחודיות כמו קפאין, ג'ינג'ר, קרטין, ביוטין ואורכידאה, יוצר יכולת התחדשות מקסימלית בטיפוח קבוע. לאחר שניסינו - הסדרה הייתה נוחה לשימוש אך לא הורגש בה דבר יוצא דופן שמבליט אותה משאר סדרות המותג. הריח היה די בנאלי, והשיער לא הרגיש נעים מתמיד אחרי החפיפה. אכן המוצרים עשו את עבודתם נאמנה, אך ציפינו לטיפה יותר.. ציון: 6/10.

שמפו - מחיר: 16.90₪
מרכך - מחיר: 16.90₪
מסכה - מחיר: 24.90₪

© צילום: machine studio

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

יובש בשפתיים

בתקופת הסתיו והחורף עור הגוף, הפנים, הידיים והשפתיים, חשוף לפגעי מזג האוויר.כל אלה עלולים לגרום לעור יבש, סדוק מגורה ואדמומי.לטיפול ביובש בשפתיים, קודם כל, חשוב לא להגזים בליקוק השפתיים. הליקוק אמנם מרגיע באותו הרגע, אך לטווח הארוך מחמיר את המצב, וזאת כיוון ששכבת הרוק המכסה את השפתיים מתאדה במהירות ומגבירה את קצב התייבשות העור. הדרך הטובה והנכונה לשמירה על לחות השפתיים, תעשה ע"י מריחת שפתון מתאים. ד"ר עור השיקו שפתון טיפולי לשפתיים יבשות ולהגנה מהשמש, המכיל שמן אבוקדו וחמאת שיאה להזנה והענקת לחות לעור. בנוסף, השפתון בעל מקדם הגנה גבוה SPF50 המגן על השפתיים מפני קרינת השמש העלולה להחמיר את היובש והסדקים במהלך עונת החורף. לאחר שניסינו - השפתון לא עושה את עבודתו כמו שציפינו. השתמשנו בשפתון למשך תקופת זמן ארוכה ולא חשנו בשום הבדל. לאחר שמורחים אותו הוא מתנדף במהירות ואין תחושת הקלה על היובש. ציון: 5/10

מחיר: 39.9₪

© יח"צ

קולקציית צבע חדשה 

בהשראת מסלולי התצוגות והטרנד שמחזיר את הקלאסיקות אל מרכז הבמה, M.A.C In Monochrome היא קולקציית צבע מלאה, אשר נבנתה סביב 6 שפתונים אייקונים של M.A.C ליצירת טוטאל לוק עוצמתי. 
M.A.C In Monochrome מצוותת יחד שפתונים עם צלליות תואמות, ליפגלוסים, סומק וגליטר ליצירת מונוכרומטי אולטימטיבי. לאחר שניסינו - הקולקציה מאוד מושכת ויזואלית והמרקמים שלה מאוד נעימים. השתפון האייקוני של M.A.C עושה את העבודה בצורה הכי טובה שיש ועומד בציפיות. אמנם הסומק המצוות אליו קצת פיגמנטי מידי לדעתינו, ומאוד קשה להגיע למראה עדין וטבעי בעזרתו - יש לשים לב ולמרוח אותו בעדינות עם מעט חומר. גם המסקרה החדשה של המותג מצטרפת לנבחרת. היא מאוד כבדה ויוצרת מראה דרמטי של ריסים עמוסים ובולטים. גם כאן היינו בוחרות לשים טיפה חומר כדי לא ליצור מראה מגוחך מידי. ציון: 8/10! 

© יח"צ חו"ל

 

תגובות