איזה יופי: מכינים אתכם לולנטיין . צילום: תמוז רחמן

איזה יופי: מכינים אתכם לולנטיין

בושם מבית האופנה של TOMMY HILFIGER, קרמים בנינוח מיוחד ליום המיוחל, שפתיים בצבע הנכון, ומסכות שידאגו לעור פנים זוהר במיוחד

ריחות של אהבה

בית האופנה TOMMY HILFIGER משיק בשמים חדשים לגבר ולאשה - TOMMY NOW לגבר ו-TOMMY GIRL NOW לאישה. שני הבשמים החדשים חוגגים את העוצמה של ההווה ושל הדור החדש, המאמץ לחיקו את השינוי עם גישה חיובית, אופטימיות וסגנון מרענן ובועט. Tommy Now לגבר הוא ניחוח עצי ומתובל הממזג תווים הדריים. Tommy Girl Now לאישה הוא ניחוח פרחוני ופירותי. הבשמים מעוצבים בצורה קלאסית שמתאימה את שפת המותג. 

מחיר: 199₪ בלעדית לסופר פארם

בושם
בושם © יח"צ חו"ל

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

טיפוח בניחוח ורדים

Laline הרשת לטיפוח הגוף משיקה קולקציית מוצרים במהדורה מוגבלת בניחוח ROSE - ורדים רעננים ונגיעות מעודנות של אפרסק, משמש ומאסק. בסדרה קרם גוף סופלה, קרם ידיים, מי גוף ושיער, קולקציית לייף סטייל מגוונת ו-3 מארזים בהרכבה עצמית. 

מחיר: 39.90-269.90₪

© צילום: תמוז רחמן

שפתיים בצבע המושלם

M.A.C בהשקה מחודשת של Versicolour שפתון מכתים עם פעולה כפולה ופורמולה חדשה.  השילוב המנצח של גלוס עם שפתון מכתים של Versicolour מטפס שלב, וכובש את הלבבות עם שפתון היברידי לשפתיים שמעניק גם ברק וגלוס. כיסוי גבוה יותר ואפקט חזק יותר מתמיד: שפתון ה-Versicolour Varnish. הנוסחה המימית הקלילה שלו מחליקה בקרמיות ובנוחות על השפתיים ומעניקה עמידות לאורך זמן, צבע רווי הנספג לכדי כיסוי מלא וגימור במראה רטוב ורענן כל הזמן. 

מחיר: 115₪

שפתון
שפתון © יח"צ

מסכות לפנים זוהרות

מסכת הבד הלבנה תעניק לך עור חלק, זוהר ורענן בטיפול קצר של 10 דקות בלבד. מסכת ה- ALL IN ONE של חברת הקוסמטיקה MAELYS מפחיתה את עומק הקמטים, מעכבת את הזדקנות העור, מזינה את העור בוויטמינים ומינרלים למשך היום ומטפלת בנפיחות מתחת לעיניים. כל מארז מכיל 7 מסכות. 

מחירים:

למארז אחד – 299 ₪
2 מארזים – 420 ₪
3 מארזים- 537 ₪

© צילום: אורי גרון

 

תגובות