איזה יופי: תחליף ביתי ללק ג'ל. צילום: fotolia

איזה יופי: תחליף ביתי ללק ג'ל

מהו הרעיון החדשני לתחליף לק הג'ל? מי הם המוצרים שמנקים את העור בצורה היעילה ביותר? ואיזה בושם מתאים במיוחד לאביב?

טיפול נקודתי

אקניל יוצאים בסדרה ייחודית לטיפול בארבעת גורמי האקנה. סדרת מוצרי אקניל בעלת איכות מרכיבים גבוהה ומכילה חומרים פעילים שיעילותם נבדקה והוכחה במחקרים רפואיים. חומרים אלו חודרים לעומק זקיק השיער, מנקים ביסודיות את נקבוביות העור, ממיסים ומסירים עודפי שומן, מעכבים את התרבות החיידקים, מפחיתים אדמומיות ומעניקים לעור מראה בריא. בסדרה- תחליב SPF30, תרחיץ פנים טיפולי, וג'ל ייבוש טיפולי. לאחר שניסינו - המוצרים של אקניל יודעים את העבודה. מדובר בתכשירים שמטפלים בעור בצורה מקסימלית, ומשאירים אותנו עם תחושת ניקוי אמיתית. אהבנו במיוחד את ג'ל הייבוש הטיפולי שגרם לנו לשיפור נקודתי של פצעי העור. ציון: 9/10.

מחיר: 69.50₪

עושים את העבודה
עושים את העבודה © יח״צ פריגו

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ריחות של אביב

מייקל קורס משיק את Sky Blossom, בושם חדש במהדורה מוגבלת שנוצר בהשראת הזוהר הנינוח של יום אביב שמשי. הניחוח המואר הזה נפתח בפרץ ברגמוט נמרץ. פירות הדר מתוקים מעניקים לו תחושת רעננות בהירה בשעה שפרחי פרזיה ומתז של תה ירוק מוסיפים תווים פרחוניים ללב הניחוח. הסיומת מגיעה עם תווי מושק קורנים. לאחר שניסינו - ריח הבושם מאוד מחמיא לגוף, הוא נשאר לאורך זמן ומעניק תחושה נעימה, פרחונית, ומרעננת. ועדיין, משאיר תחושה של ריח קלאסי ועל זמני. ציון: 8/10. אהבנו!

מחיר: 299₪

אהבנו במיוחד!
אהבנו במיוחד! © יח"צ חו"ל

לק ג'ל ביתי וחדשני

מותג הלקים הניו-יורקי האייקוני ESSIE, המתמחה בטיפוח ציפורניים, מציג את המהפכה בלק הג'ל: נוסחא ייחודית ללא צורך במנורה ולשימוש בייתי עם עמידות של עד 12 ימים - ג'ל קוטור. גווני הסדרה עמידים עד 12 ימים עם ברק מושלם דמוי ברק הג'ל. איך כל זה קורה? מריחת הלק נעשית ב-2 שלבים: הראשון - 2 שכבות של צבע. השני - שכבה אחת של טופ-קוט. הסדרה כוללת מבחר של 26 גוונים טרנדיים, איכותיים וסופר עמידים המגיעים בבקבוק בעיצוב חדשני. הסרה קלה – אין צורך בהשריית הציפורניים. הסרה רגילה עם אציטון או מסיר לק. לאחר שניסינו - השכבה הראשונה מאוד דלילה אבל השנייה כבר הופכת את המרקם לאחיד. התוצאה הסופית טובה, אמנם הלק לא נראה כמו לק ג׳ל אך מחזיק מעמד להמון זמן. היינו ממליצים להוסיף עוד שכבה כדי שהלק יראה יותר מלא. המברשת של הלק מאוד נוחה, ומתפרשת בקלות על כל הציפורן, הלק יורד מהר עם אציטון. ציון: 8/10.

מחיר: 49.90₪

לקים
לקים © צילום: יח"צ חו"ל
תגובות