איזה יופי: כריסטיאנו רונאלדו ממשיך את סיפור ההצלחה. צילום: GettyImages

איזה יופי: כריסטיאנו רונאלדו ממשיך את סיפור ההצלחה

רגע לפני ליל הסדר - אלו מוצרי הטיפוח שלגמרי ישדרגו אתכם, החל מפלטת הארות מלאת גלאם ועד לניחוח החדש של הכדורגלן האהוב

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

פלטת הארות

השיגי מיד זוהר עם GLOWPOWDERTM Hyaluronic Acid Infused Glow Palette החדשה של GLAMGLOW - פלטת ההארה הראשונה שמשיק מותג טיפוח העור. הפלטה חדשנית, וכוללת פודרות היברידיות זוהרות. ישנם שלושה גוונים זוהרים משלימים, PEARL GLOW, NUDE GLOW ו-SUN GLOW, הניתנים לשימוש על הפנים ועל הגוף. אידיאליים לכל סוג וגוון עור, ניתן למזג ולשלב את הגוונים כהיילייטר רב-ממדי או לבחור רק בגוון אחד ליצירת הארות. לאחר שניסינו - הפלטה מציעה גוונים נהדרים שיכולים לשמש כל צבע עור וכל סוג של עור פנים. מדובר בפיגמנטים עדינים שלא משתלטים על מראה הביוטי, ומצליחים להשתלב נהדר עם איפור הפנים הבסיסי. ההארות מקפיצות את המראה ועדיין לא גונבות את ההצגה. אהבנו במיוחד! ציון 9/10.

מחיר: 165₪

פלטת הארות גלאם גלואו
פלטת הארות גלאם גלואו © יח"צ חו"ל

 

בשמים לערב החג

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך את סיפור ההצלחה עם בושם חדש. הניחוח צעיר וספונטני, עם תווי אגס מנדרינה וברגמוט רעננים לניחוח גברי ממכר. בקבוק הזכוכית בגוון הכחול הבוהק ביותר, והאריזה לוכדת את תשומת הלב ומסמלת את אישיותו האנרגטית. דל פוזו משיקה את HALLOWEEN MAN X - בושם החדש לגבר בעל ניחוח אוריינטלי עמוק. הבושם נפתח בניחוח טרי של לימון, קרדמון ואזוב המתפתחים בתשוקה חושנית ללב חם של קינמון ושילוב מהפנט של ניחוח וויסקי ופולי קפה מעוררים. מותג התכשיטים הספרדי TOUS, משיק לקראת פסח בושם חדש לאשה, עם ניחוח עוצמתי שנוצר בהשראת אבני חן. הבושם החדש GEMS POWER בניחוח רענן ועליז עם תווים של פירות אקזוטיים, פרחים לבנים ונגיעה חושנית של מאסק לבן. לאחר שניסנו -  הבושם האהוב עלינו מבין השלושה היה הבושם החדש של כריסטיאנו רונלדו. הניחוח שלו היה ממכר ונשאר על הגוף לאורך זמן. אחריו הבושם של דל פוזו עשה את העבודה עם ניחוח רענן אך מתקתק בו זמנית. לבושם של טוס הכי פחות התחברנו, שכן הריח שלו מעט מתקתק מדי, ויכול להתאים לאוהבי הז'אנר בלבד. ציון כולל: 8/10.

מחיר: 209₪

 

ניחוחות חדשים לחג
ניחוחות חדשים לחג © יח"צ חו"ל

בקבוק שהוא דב

רשת מיניסו בישראל מרחיבה את מגוון המוצרים ומשיקה לראשונה את סדרת we bare bears. הסדרה תכלול למעלה מ-70 דגמים שונים בקטגוריות שונות ועוקבת אחר הניסיונות המצחיקים והמוזרים של שלושה אחים דובים: דוב גריזלי, דוב פנדה ודוב קוטב, המנסים להשתלב בעולם חיי האדם. בין המוצרים הנמכרים ביותר - כרית לצוואר עשויה קטיפה, ספל, רמקול, מברשת שיניים, מגבת, ארנק, שמיכה ועוד המון מוצרים מתקתקים ושימושיים. לאחר שניסינו - הסדרה החדשה גרמה לנו לחייך עם עיצוב מקסים ומוצרים שעושים לנו כיף אך גם משמשים אותנו בצורה פקטיבית ביום-יום. אהבנו במיחד את כריות הצוואר והבקבוקים המעוצבים ששירתו את הקונספט היצירתי והיו איכותיים במיוחד. ציון: 8/10.

מחיר: 5-29₪

מתוק מתמיד
מתוק מתמיד © יחצ מיניסו

 

תגובות