איזה יופי: הקיץ בפתח והמוצרים מוכנים בהתאם. צילום: שי יחזקאל

איזה יופי: הקיץ בפתח והמוצרים מוכנים בהתאם

האקססורי שיעשה לכם את הקיץ, ערכת הטיפוח שמוקדשת לאירווזיון, והמים המיסלריים והעדינים של GARNIER

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ניקוי מקסימלי

שימוש במים מיסלריים חוסך זמן. הוא מאחד שתי פעולות - ניקיון והסרת איפור. הוא אף מסיר את הצורך לשטוף במים או לנגב אחריו את הפנים. מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER משיק מסיר איפור שמנקה ומרגיע את העור, ללא צורך בשפשוף או שטיפה. הוא מתאים לכל סוגי העור, גם לבעלות עור רגיש מתאים לעור הפנים, העיניים והשפתיים. מעניק תחושת רעננות נקייה, ללא צורך בשפשוף או שטיפה במים רגילים. לאחר שניסינו - מי הניקוי עושים עבודה מצויינת. הם מנקים בעדינות את הפנים ומשאירים אותנו על תחושה נעימה ונקייה לאורך זמן. טיפ - יש להצמיד את צמר הגפן הטבול במיסלר אל הפנים (עור, עיניים או שפתיים) למספר שניות, ואז להסיר. כך נאפשר לפעולת המגנט לפעול במיטבה, בניגוד לתנועות ניגוב ושפשוף. ציון: 8/10.

מחיר: 35₪

מוצר אמין
מוצר אמין © צילום - יחצ חול

מישהו אמר קיץ?

TOPTEN משדרגת לכם את העונה החמה, עם קולקציה מסעירה שעושה כבודל טרנדים הכי רותחים שיש. בין הפריטים המוצעים והחמים - צבעי האש כתום וצהוב עם קריצה לגוונים טבעיים כמו קש וצדפים, עוברים לקדמת הבמה. בקולקציה תיקי קופסא, תיקי קש ותיקים ליום ולערב, לצד תכשיטים שמבטיחים להוסיף כתם צבעוני ושמח לכל לוק. כמו כן גם בעולם התכשיטים שלנו תמצאו שלל עגילים, העשויים מחוטי קש בעבודת יד ושולבו עם אבנים ומתכות ליצירת מראה אקזוטי. צבעי ניאון, הלבשה תחתונה בעיצוב צעיר וקורץ, בגדי ים ספורטיביים, ועוד אלמנטים רבים ומעניינים מוצעים בקולקציה החדשה. לאחר שניסינו - מדובר בקולקציה טרנדית ורלוונטית שמדברת בשפה שלנו. אין ספק כי בוא הקיץ מורגש, והשימוש בקש וצבעים טבעיים בא לידי ביטוי. האווירה זרחנית, חמה, ויוצרת חשק לצאת לחופשה בהזדמנות הקרובה! אהבנו במיוחד - את ההלבשה התחתונה שמעוצבת בצורה מתוקה וחיננית, ואת תיקי הקיץ שעושים חשק ללכת לים תכף ומיד ואת העבודה שאפשר לשלם פחות על מוצרים שהם יותר. ציון: 9/10!

מחיר: 19.90-79.90₪

 

הקיץ הגיע!
הקיץ הגיע! © צילום - ירון וינברג, ניר יפה

לקראת האירוויזון

לקראת אירוח האירוויזיון בישראל, AHAVA משיקה מארז מתנה מפנק הכולל את המוצרים האהובים ביותר של AHAVA במהדורה מוגבלת ונוצצת במיוחד לאירוויזיון. המארז עוצב באופן מיוחד בהשראת הסלוגן של האירוויזיון, עם מסר DARE TO GLOW. המארז מציע מוצרי טיפוח לגוף בניחוחות ממכרים ומרקם מלטף ומפנק, כמתנה ומזכרת מהחוויה הנוצצת בישראל. לאחר שניסינו - למוצרים ריח טוב במיוחד, אריזה מושכת ומרקם מפנק. מדובר בשלישיית פרודוקטים: קרם ידיים, קרם רגליים, ותחליב גוף מינרלי. ניחוחות הדגל שמותאמים לרוח המותג עושים לנו כיף במיוחד, ועושים עבודה מצויינת. ציון: 8/10.

מחיר: 129₪

השלישייה המנצחת
השלישייה המנצחת © צילום: יחצ אהבה
תגיות
תגובות