איזה יופי: המסקרה שעושה קסמים. צילום: GettyImages

איזה יופי: המסקרה שעושה קסמים

איזו חברה המציאה פטנט מיוחד למסקרה? מהם מוצרי הטיפוח שמבקשים לשקם את השיער? ואיזו חברת אופנה אכזבה אותנו?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

גלואו מהפנט

נגיעה של GLOW תמיד נכונה, ועם MASTER CHROME נגיעה אחת זה כל מה שצריך: מותג האיפור 'מייבלין ניו-יורק' משיק שימר סופר מבריק בגימור מטאלי נוצץ ללוק יום-יומי טרנדי ולא מתאמץ: MASTER CHROME. אם שמו נשמע מוכר, זה בגלל שודאי ראיתם סקירות רבות שלו שערכו יוטיוברים רבים מתחום הביוטי. שימר ההארה מוצע ב-2 גוונים ייחודיים: גולד – זהב, וגולד רוז. לאחר שניסינו - כל הרעש סביב השימר המדובר בהחלט מוצדק, שכן הוא עושה את העובדה ללא מאמץ ונותן גלואו עדין ומחמיא לפנים. מדובר במרקם סופר נעים, וכל נגיעה נוספת תוסיף לכם חיזוק של התוצאה ותסדר לכם גלואו מהפנט שרואים למרחוק. ציון: 8/10.

מחיר: 40₪ 

 

זוהר במיוחד
זוהר במיוחד © צילום: יחצ חול

בנישת הגברים

רשת אופנת הגברים 'BAGIR' משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2019 הכוללת מגוון חולצות מכופתרות, חולצות פולו, מכנסי כותנה, ג'ינס, ברמודות וכמובן חליפות מחויטות. לפרטי הקולקציה מצטרפים גם אקססוריז אופנתיים הכוללים נעליים קלאסיות לצד מבחר עניבות, פפיונים וגרביים וכל זאת בסטנדרט האיכותי הגבוה ביותר. הקולקציה מציגה פריטים המשלבים טכנולוגיות חדשניות המעניקות יתרונות רבים לפרטי הלבוש באופן שמותאם לצרכן הישראלי והאקלים המקומי ומאפשר נוחות מקסימלית. לאחר שניסינו - המגוון אולי לא צעיר במיוחד, רוב הלוקים די מבוגרים בקולקציה, אך יש כמה שבהחלט מתאימים לבני הנוער, לחגים ולתקופת הנשפים הקרבה. אהבנו במיוחד את החולצות המכופתרות שהיו נקיות ומנימליסטיות, בעלי מרקם נהדר ונעים. ציון: 6/10. 

מחיר חולצות מכופתרות: 169-300₪

לא עפנו
לא עפנו © צילום: לירון וייסמן

שיקום השיער

TRESemme', מותג עיצוב השיער, משיק את הסדרה החדשה שתצטרף למשפחת סדרות המותג הקיימות: סדרתKeratin Smooth, סדרת Botanique, Perfectly (Un)Done וBeauty-Full Volume. הסדרה החדשה, BIOTIN&REPAIR 7, כוללת שמפו, מרכך ומסכה משקמת. הסדרה מיועדת לשיער פגום או יבש ומשקמת 7 סוגים של נזקי עיצוב שיער: פן, הבהרה, הברשה, החלקה, צבע, סלסול וקליעת צמות. הנוסחה הייחודית בתוספת ביוטין ותרכובת Pro – Bond מכילה מולקולות אשר חודרות לסיב השערה ומסייעות בשיקום וחיזוק מבנה החלבון ובחיזוק סיב השערה מבפנים ומבחוץ. התוצאה: הזנה לשיער, למראה שיער בריא ומוכן לכל עיצוב. לאחר שניסינו - מדובר בסדרה בעלת אחד הריחות הנעימים והממכרים שנתקלנו בהם. המרקם היה נעים ומלטף, והמוצרים היו עדינים כלפי השיער והעניקו חווית ניקוי נהדרת. אמנם, התוצאה הייתה לא מדוייקת כמובטח, ולא שיקמה לחלוטין את נזקי השיער כפי שמובטח. ציון: 7/10. 

מחיר: שמפו ומרכך: 27₪ מסכה: 35₪

 

טובים מאוד, אך לא מצויינים
הריח נהדר! © קרדיט צילום: יחצ

 

ריסים דרמטיים

אניגמה - המסקרה החדשה מבית קרליין מעניקה לעינייך מראה דרמטי, עשיר וצפוף בתוך שניות. גוון שחור-עמוק צובע את הריסים במריחה אחת, המברשת הטכנולוגית החדשה מפרידה ומפזרת את המסקרה על הריסים תוך כדי עיבוי והענקת אורך משמעותיים. התוצאה: מסגרת מרשימה ודרמטית לעיניים המחקה את פעולת הדבקת הריסים ללא מאמץ! המברשת היא דו-צדדית – מדגם רשום בלעדי של קרליין. צד אחד מגדיר את הריסים בשכבה עבה בבסיס. הצד השני מפזר את הצבע לאורך הריס ויוצר ריסים ארוכים, מופרדים, מלאים טבעיים ועם זאת דרמטיים ויוקרתיים. לאחר שניסינו - המסקרה החדשה עושה עבודה טובה, היא צובעת את הריסים בצבע חזק ודרמטי, מפרידה בין השערות, ויוצרת מראה מיוחד מהרגיל. המסקרה עמידה במיוחד, דבר שהיווה קצת בעיה כשהיינו צריכים להוריד אותה. ציון: 8/10.

מחיר: 64.90₪

עושה את הריסים יפים במיוחד
עושה את הריסים יפים במיוחד © צילום: מוטי פישביין

קיץ נעים

חברת הדרמו-קוסמטיקה SeboCalm משיקה לקראת הקיץ קרם יום המעניק לעור לחות והגנה גבוהה ורחבת טווח מקרני השמש UVA+UVB. הנוסחה הייחודית מרגיעה את העור, שומרת על מאזן הלחות, ולכן התכשיר מתאים גם לעור רגיש ואדמומי. לקרם מרקם קליל ודל שומן, הנספג בקלות מבלי להשאיר תחושת שמנוניות מכבידה על העור. מתאים לעור פנים רגיל ומעורב עד שמן. בנוסף, החברה משיקה דאודורנט בעל ניחוח עדין, המותאם במיוחד לעור רגיש ומסייע למניעת ריחות גוף והזעת יתר בלתי רצויים. הדאודורנט מבוסס על נוסחה ייחודית, המעושרת במינרלים מים המלח, נספג בקלות ומעניק תחושת נוחות ורעננות לאורך היום. לאחר שניסינו - קרם היום אכן שומר על עור הפנים מפני השמש החזקה של הקיץ הישראלי, אך לא מעניק לחות ומרכך את העור כפי כציפינו. הדאורדורנטים החדשים אכן עדינים כלפי העור ועושים עבודה מצוינת. הם שקופים ואינם מלכלכים את הבגדים, ומשאירים אותנו רחוקים מזיעה ככל האפשר - מצרך חשוב והכרחי לחודשי הקית הקרובים! ציון כולל: 8/10.

מחיר קרם: 99₪
מחיר דאורדורנט: 49.90₪

חכם בשמש
מכין אותנו לשמש הישראלית © צילום: מוטי פישביין

 

תגובות