איזה יופי: נפח לשיער וריחות טבעיים. צילום: fotolia

איזה יופי: נפח לשיער וריחות טבעיים

הדאודורנטים הטבעיים שעושים עבודה מצויינת, מוצר לעיצוב השיער שאיכזב אותנו, קרם ההגנה שמעניק לנו ריחות טרופיים לקראת הקיץ, ומה חשבנו על המארז של של תום בר עמר לפלורמר?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ריחות טבעיים

SHAVIT משיקה דאודורנט רול און ללא אלומיניום לעור עדין לשמירה על מראה בריא של העור. סוג אחד מועשר בשמן אובליפיחה, המקנה לתכשיר את צבעו הכתום, ידוע כמגן על העור, מטפח אותו ומסייע במקרים של פגעי עור שונים. השמן עשיר בחומצות שומן חיוניות המסייעות לשיקום העור, להזנתו ולשמירה על תקינותו. דאודורנט שביט מסדרת אובליפיחה ניחוח נעים ורענן לאורך זמן. הסוג השני בתוספת שמן עץ התה האוסטרלי, מופק מעלי הצמח Melaleuca Alternifolia, מסייע בטיפול בעור ולהקלה במצבים של תחושת גירוי מקומי. מתאים לשימוש יומיומי לנשים ולגברים. ללא פארבנים אוSLES/SLS , ללא מוצרים מהחי - VEGAN. לאחר שניסינו - מדובר בדאורטורנט מצויין שעונה על כל הציפיות, כשמעבר לעובדה שהוא טבעי ולא נוסה על מוצרים מהחי, הוא גם במחיר שפוי ועושה את העבודה בצורה מספקת מעל ומעבר. הריח נהדר, התחושה נעימה, ואין זכר לזיעה כלל וכלל. ציון: 9/10!

מחיר: 39.90₪ 

בחירת המערכת
בחירת המערכת © צילום: אפרת אשל

 

נפח שיער

מותג השיער האהוב AMIKA משיק אבקת פודרה לשיער - לסטיילינג, טקסטורה ונפח מיידי. ל-Vandal פורמולה בעלת מרקם עדין המספקת גימור מאט מיידי. בעלת יכולת לספיגת לחות ולהוספת מרקם ונפח לשיער באופן המחזיק מעמד לאורך זמן. הפורמולה מועשרת בפרוטאינים ובוויטמינים המבוססים בפרי האובליפיחה הידוע בסגולותיו לטיפוח והבראת השיער, עשירה בוויטמין C ו-A , נוגדי חמצון וחומצות שומן אומגה בריאה, כולל אומגה 7 מהחיוניות ביותר. מכילה ג'ל עלי אלוורה לחיזוק השיער והענקת ברק. ללא סולפטים או גלוטן. מתאים גם לשיער שעבר תהליכים כימים צבע והחלקות. לאחר שניסינו - אמיקה הוא אחד ממותגע השיער האהובים עלינו ביותר, כך שחווינו אכזבה קלה בעקבות השימוש באבקה החדשה. הרגשנו שהמוצר מקשה על השיער ונותן תחושה מלאכותית ולא נעימה, ולא הצליח ליצור נפח וטקסטורה כפי שציפינו. היינו ממליצים לרסס את האבקה רק מרחוק, כדי להימנע ממגע ישיר שיוצר מרקם לא נעים במיוחד לשורש השיער. ציון: 6/10.

מחיר: 90₪

 

התבאסנו
התבאסנו © צילום: יחצ

 

חכם בשמש, מריח טוב

מותג סקין גארד גאה להשיק את סדרת "טרופיקל סאמר" - סדרת קרם הגנה מבושמת חדשה לקיץ 2019 - ספריי שקוף להגנה גבוהה גם על עור בהיר מאד במגוון של 3 ניחוחות טרופיים: מנגו-קיווי, אננס-ליצ'י, קוקוס–ליים. כל מוצרי "טרופיקל סאמר" מותאמים להגן על עור בהיר מאד ועמידים במים. הספרי השקוף עשיר במרכיבי לחות ובוויטמינים להגנה והרגעת העור, אינו יוצר שכבה לבנה, חוסם מעל ל-90% מקרינת UVA ומסנן קרינת UVB. לאחר שניסינו - אין ספק כי מדובר בקרם הגנה שהוא חוויה של ממש, מעבר לעבודה שמדובר בקרם שקוף, הריחות שלו הם חוויה טרופית יוצאת מן הכלל. אממה, לאחר מריחה תחת קרני השמש, גילינו כי מדובר בקרם הגנה לא מצוין במיוחד, וכי השמש החמה של ישראל הצליחה לנצח את המסננים. כיפאק לריחות המגניבים של הקיץ, אך היינו מצפים למוצר הגנה קצת יותר רציני.. ציון: 7/10. 

מחיר: 40₪ 

הקיץ הגיע רישמית
הקיץ הגיע רישמית © צלם: מוטי פישביין 

תום בר עמר לפלורמר 

מותג הקוסמטיקה פלורמר משיק קולקציית קפסולה עם היוטיוברית המובילה תם בר אמר, משיקים את קולקציית ה-BAKE- GLAM-GO, שימר נוזלי מטריף בעל אפקט מתכתי להארה סופר מבריקה, פודרת בננה גרוסה דק דק שמתאימה במיוחד לחודשי הקיץ, וליפגלוס לשפתיים בגוון ורוד בייבי היסטרי. לאחר שניסינו - תום בר עמר היא אחת מיוטיובריות האיפור המוצלחות שקיימות היום בין כותלי היוטיוב, ומה שמתבקש מההצלחה המסחררת הוא שיתוף פעולה עם חברת איפור מצליחה, כמובן! ניסינו את המוצרים של היוטיוברית האהובה וגילינו שאפשר לקבל איכות במחירים שפויים ועל גלאם נהדר. אהבנו במיוחד את הפודרה, שנתנה תחושה קלילה ולא כבדה כיאה למוצר בסגנון, ותלווה אותנו בשמחה בחודשי הקיץ הקרובים. לגוון הליפגלוס פחות התחברנו שכן הוא מתאים לצבעי עור מאוד מסויימים ויכול להחוויר את הפנים. ציון משוכלל: 8/10. 

מחיר מארז: 160₪

מארז נפלא במחיר הוגן
מארז נפלא במחיר הוגן © צילום: יחצ

 

 

תגובות