איזה יופי: מה חשבנו על שיתוף הפעולה של MAC עם אלאדין. צילום: fotolia

איזה יופי: מה חשבנו על שיתוף הפעולה של MAC עם אלאדין

פילינג לשפתיים שעושה נעים, תחליבי הרחצה שהשאירו אותנו יבשים, המוצרים החדשים לגבר שעושים את הקיץ נהדר מתמיד, ושיתוף הפעולה של ענקית האיפור עם סרט הדיסני החדש.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

קיץ בגזרת הגברים 

מותג הטיפוח משיק סדרה חדשה ומרעננת לקיץ - AXE ICE CHILL.  הסדרה החדשה מתמקדת ברעננות מידית ולאורך כל היום, וכוללת 3 מוצרים בניחוח מרענן של מנטה קפואה ולימון, אשר מתאימים במיוחד כשגרת טיפוח יומית ועוזרים לשמור על הסטייל – בכל גיל ובכל מקום: דאודורנט ספריי גוף, ספריי אנטי פרספירנט, וג'ל רחצה לגברים. בכדי לספק מוצר שעובד בצורה הטובה ביותר ללקוחותינו, התווסף רכיב פעיל חדש בספריי הגוף המעניק הגנה נוספת נגד ריחות כדי לשמור על ריח גוף רענן למשך 48 שעות. לאחר שניסינו - המוצרים החדשים של אקס הם הקראשים החדשים שלנו! מדובר במוצרים סופר איכותיים, שמשאירים אותנו בעלי ריח טוב ומחזיקים מעמד לאורך זמן. המרקם של ג'ל הרחצה נעים ומשאיר את העור רך ביותר. אהבנו במיוחד את ספריי האנטי פרספירנט שהשאיר אותנו רעננים להגנה יעילה מזיעה עד 48 שעות, עם רעננות מתמשכת והגנה מפני ריח לא נעים במהלך היום. שיחקתם אותה! ציון: 9/10.

מחיר: דאודורנט: 13-15₪ | ספריי גוף: 13-15₪ | ג'ל רחצה: 11-17₪

 

בחירת המערכת
מומלץ בחום © צילום: יח"צ

 

מים מיסלריים בטיפוח הגוף

מותג הטיפוח Dove מביא לראשונה בישראל את בשורת המים המיסלריים לתחום טיפוח הגוף – במסגרת המהלך יושקו שני תחליבי רחצה חדשניים בשילוב עם מים מיסלריים. עד לפני שנים ספורות המים המיסלריים נחשבו ל"סוד שמור" בתעשייה, ולאט לאט החלו לגלוש לחיי היומיום של נשים בכל העולם, אשר הפכו אותם למוצר חובה בשגרת הטיפוח שלהן. יתרונם של המים המיסלריים נעוץ במולקולות השומן הזעירות הקיימות בתוכם – כאשר הן באות במגע עם העור, המולקולות סופחות אליהן את השומן והלכלוך שהצטברו ומנקות אותו בעדינות וביעילות. במסגרת ההשקה יצטרפו שני מוצרים חדשים למשפחת DOVE: תחליב הרחצה Dove Soothing Relief עם מים מיסלריים ותחליב הרחצה Dove Sensitive Skin עם מים מיסלריים. לאחר שניסינו - המוצרים החדשים של DOVE גרמו לנו לצפות בהתאם, אך לצערנו לא אהבנו במיוחד את הפורמולה החדשה. אמנם הריחות נעימים ומזמינים, והאריזות נוחות ומושכות, אך בשעת הפעולה הסבונים השאירו את עורנו  חסר לחות ואפילו קצת יבש מהרגיל. ציפינו ליותר. ציון: 6/10.

מחיר: 12.90₪

 

ציפינו ליותר מ-DOVE
ציפינו ליותר מ-DOVE © צילום: יח"צ

 

פילינג לשפתיים

קילוף עור או בשמו העממי והלועזי "פילינג", הינו פעולה שבה תאי עור מתים מוסרים מהשכבה העליונה של העור ותאים חדשים נחשפים למתן מראה בריא וצעיר יותר. רשת האיפור והטיפוח SACARA ממציאה מחדש את הפילינג - ומעבירה את תפקידו לאזור השפתיים, האזור הנחשק ביותר בעונת הקיץ החמה. מדובר בפילינג להחלקת השפתיים מצד אחד ושפתון צבע מועשר בלחות מהצד השני. בשתי הפעולות הללו תוכלי להפוך את השפתיים לרכות ונעימות. לאחר שניסינו - מדובר במוצר מהפכני, שכן פילינג לשפתיים יהפוך את עור השפתיים לנעים יותר, במיוחד בתקופת היובש. בצידו האחד של המוצר נמצא הפילינג עצמו - שנשאר על השפתיים לאורך זמן, ומעניק לחות שלא נגמרת. מצידו השני של המוצר - נמצא השפתון, שהפעם קצת פישל, ולא עשה את עבודתו נאמנה. הוא ירד במהירות מהשפתיים ולא נתן תחושה נעימה. ציון כולל: 8/10. 

מחיר: 17.90₪

 

חצי מצויין והחצי השני, פחות
חצי מצויין והחצי השני, פחות © צילום: קית גלסמן 

אלאדין בגרסת האיפור

חלמת תמיד להיות נסיכת דיסני? נסיכה בת זמננו, עוצמתית עם טוויסט מודרני? את מוזמנת להגשים את משאלותייך עם קולקציית אלאדין דיסני של MAC. מאק מכריזה על מהדורה מיוחדת של מוצרי איפור באריזות מהודרות, החוגגת את עליית הסרט החדש "אלאדין" מבית דיסני, הרימייק לסרט האנימציה הקלאסי מ-1992. מגוון של גוונים חדשים לעיניים, לשפתיים וללחיים בגוונים עזים, מטאליים מבריקים וגוני מט נייטרלים המאפשרים לך לצאת למסע רבגוני ולנסות מגוון מראות, ממראה פשוט וטבעי עד סופר-מפואר. מבחר הגוונים מעוצבים במיוחד על מנת להחמיא לכל גוון עור ועיצוב האריזה הינו בהשראת השפה העיצובים והגוונים החיים הבולטים בו – המעוררים לחיים את ממלכת המדבר האקזוטית, היכן שמתרחש סיפורם של אלאדין ויסמין. לאחר שניסינו - המוצרים החדשים של מאק, בשיתןף פעולה עם הסרט החדש של דיסני - גורמים לנו לחלום מחדש! האריזות יפייפיות, מסקרנות ונותנות אווירה מיוחדת שמתאימה לסרטי דיסני, המוצרים קסומים בעלי פיגמנטים מנצנצים שיכולים לגרום לכל אחת ואחד להיראות כמו נסיך אמיתי. אהבנו במיוחד את הסומק החדש, שנותן גלואו מיוחד, כך שאתן אפילו לא צריכות להשתמש בשימר כדי לחזק את הלוק! אהבנו. ציון: 9/10.

מחיר: 102-259₪

 

 

בחירת המערכת
בחירת המערכת © צילום: יח"צ חו"ל

 

שפתונים עמידים בהחלט

מותג הטיפוח והאיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק את קולקציית השפתונים העמידה: ROUGE SIGNATURE. מדובר בשפתון עמיד המשלב מרקם חדשני ופיגמנט עוצמתי, כיסוי מלא של צבע לשפתיים - במשיחה אחת, תחושת נוחות מרבית על שפתיים - לאורך כל היום. בקולקציה קשת של 9 גוונים קלאסיים וטרנדיים וחזקים עם פיגמנט אינטנסיבי. לאחר שניסינו - לא פעם אני נתקלים בשפתונים שמשווקים כעמידים, אך תמיד מוצאים בהם בעיה - או שהם נעלמים מיד אחרי האוכל, או שהם בלתי ניתנים להורדה. הפעם, מדובר בשפתונים שיודעים לעשות את העבודה. לאחר שבילינו איתם יום שלם, גילינו כי העמידות לא נשארת כתיאור פרסומי, אלא מדובר בשתפונים עמידים בהחלט, ואפילו בשלב ההורדה לא היתה בעיה! המשיכה רטובה ונוחה, ומיד לאחר מכן השפתון מתקבע, הפיגמנטיים מגוונים ויכולים להתאים לכל אחד ולכל צבע עור. ציון: 9/10. 

מחיר השקה: 45₪

משיכה נעימה
משיכה נעימה © צילום: יח"צ חו"ל

 

תגובות