איזה יופי: מה חשבנו על המסכה שמשגעת את הרשת?. צילום: fotolia

איזה יופי: מה חשבנו על המסכה שמשגעת את הרשת?

המסקרה שטעינו לגביה, גילוח נעים וקל, המסכה המדוברת של הרגע, ומוצרי הטיפוח שעושים לנו מקלחת מהחלומות

ארוכים אך עם גושים

דמיינו ריסים ארוכים ללא גבולות, אלגנטיים, עם נפח נקי ולא מוגזם, המסודרים במניפה הנפרשת בהדר מקצה לקצה. מותג הטיפוח והאיפור הבינלאומי לוריאל פריז, משיק את המסקרה החדשה אנלימיטד עמידה במים –מעניקה מראה עוצמתי ולוק בלתי נשכח- כל ריס ארוך, משוך בצבע ודרמתי. לאחר שניסינו - מדובר במסקרה עם חידוש מעניין - מברשת מתכווננת שאמורה לגרום לחווית מריחה קלה ופשוטה יותר. הגימיק החדש אכן מקורי, אך לא בהכרח נחוץ למדי, שכן הסתדרנו עם משיכת הריסים גם כשהמברשת הייתה במצבה "הרגיל". המסקרה מאריכה את הריסים בצורה דרמטית כאמור, אך מתייבשת במהירות על הריסים, דבר שגורם ליצירת גושים שקשה להתמודד איתם. עם הסרת המסקרה הסתדרנו לא רע בכלל, שכן היא יורדת בקלות בעזרת מסיר איפור או מים חמים. ציון: 7.5/10. 

מחיר: 75₪

בלה בלה
בלה בלה © צילום: יחצ

 

גילוח נעים וחלק

מותג הגילוח Gillette Venus מרחיב את מבחר המוצרים עטורי הפרסים להסרת שיער שלו ומשיק את Venus Platinum Extra Smooth, סכין גילוח חדש שמבטיח שליטה מוגברת במהלך הגילוח, הפחתת גירוי, לחות והגנה, ועיצוב ייחודי. לאחר שניסינו - סכיני הגילוח החדשים של Gillette Venus עושים עבודה נהדרת, אך לא מחדשים יותר מידי. מדובר במוצר אמין, שמשאיר את העור נעים, חלק, וחסר גירויים. לא הרגשנו שישנה פריצת דרך מיוחדת, אך המוצר בסופו של יום משאיר אותנו מרוצים ומסופקים. ציון: 8/10.

טיפים לגילוח נכון: 

  • גלחי או הסירי שיער במקלחת או באמבט במידת האפשר.
  • העניקי לחות לעור ולשערות על ידי השריית האזור במים פושרים למשך 2-3 דקות, מפני שקל יותר להסיר שיער מעור ספוג בלחות, שהוא מועד פחות לגירוי.
  • הקפידי שהעור יהיה מתוח על ידי מתיחתו בזמן הגילוח - במיוחד באזורים שבהם העור גמיש כמו בית השחי והברכיים. המתיחה משפרת את המגע ומפחיתה את הסיכוי לפריחה, חתכים וגירוי הנובעים מגילוח.
  • הפעילי לחץ קל ככל האפשר וגלחי בכיוון שאת מרגישה שהוא הנוח ביותר.

מחיר: 46.9₪

מומלץ
מומלץ © צילום: יח"צ חו"ל

 

מסכת או לא להיות

TONYMOLY - מותג הקוסמטיקה הקוריאני המוביל בעולם, המשלב חדשנות מוצרית ומראה ייחודי, משיק את סדרת "MASTER LAB", סדרת מסכות בד עדינות ודקיקות במיוחד, לספיגה אופטימלית של הרכיבים הפעילים. מסיכות הבד מסדרת MASTER LAB פותחו בטכנולוגיית "איטום בלתי נראה", ליצירת מארז דקיק וגמיש במיוחד הנצמד בקלילות לעור ומותאם לכל סוגי הפנים ומסייע לספיגה אופטימלית של הסרום המרוכז. לאחר שניסינו - מדובר במסכה מסיבית בגודלה ומאוד דקיקה, בעלת ריח די בנאלי וטיפוסי למסכות. התחושה על הפנים נעימה, ולאחר הורדת המסכה העור נשאר לחותי, נעים למגע ומאוד רענן. אהבנו במיוחד את המרקם של המסכה שלא העמיסה על הפנים והייתה קלילה מהרגיל. ציון: 8/10. 

מחיר: 19.90₪

מסכת בד של ריר חלזונות
מסכת בד של ריר חלזונות © צילום: ירון וויינברג

 

ריחות שעושים לנו את המקלחת

Crema משיקה סדרת סבונים מוצקים למקלחת מרעננת, עם מגוון מרכיבים יעילים שאינם גורמים ליובש בעור.  מעניקים תחושת רכות ובישום עדין וללא פרבנים. בין המוצרים בחדשים: סבון בוץ מים המלח עשיר במינרלים, סבון פילינג עם גרגירי פולי קקאו, וסבון לחות בניחוח מאסק מלטף. לאחר שניסינו - הדבר הראשון והמדהים בהחלט ששמים לב אליו אלו הריחות הממכרים שנוטפים מהסבונים המוצקים - כאלו שישר עושים לך חשק להיזרק באמבטית חלומות בסוף היום. הפורמולה עצמה עובדת טוב עם העור ומעבירה לו ריחות נהדרים, אך משאירה אותו טיפה יבש וחסר לחות. בסך הכל חווית המקלחת נעימה, מפנקת, ומרגיעה. ציון: 8/10. 

מחיר: 12.90₪

ריח הבוץ מים המלח הוא האהוב עלנו
ריח הבוץ מים המלח הוא האהוב עלינו © צילום: מיכאל טופול

 

מוצרי השיער שעושים לנו נעים

קרליין גאה להשיק את סדרת "פיור אסנס" (Pure Essence) - סדרת טיפוח חדשה לשיער יבש עם שילוב ייחודי של מרכיבים מהטבע היוצרים מעטפת לחות משקמת לשיערך. מוצרי הסדרה מבוססים על תמציות ושמנים מן הטבע, אשר הוכחו כיעילים בשמירה על בריאות השיער ובהשפעתן על עור הקרקפת – הבסיס ממנו צומח שיער בריא. הסדרה לשיער יבש מבוססת על: קרטין, ועל שמן ארגן. לאחר שניסינו - לאחר כל חפיפה השיער נשאר לנו רך נעים ולחותי, אפילו כשהמוצרים עצמם שומניים וישנו פחד שהשיער יישאר דביק או קשה. הריחות נעימים ומופצים לכל עבר, והאריזות נוחות ומזמינות. ציון: 9/10. 

מחיר: 19.90-29.90₪

 

בחירת המערכת
בחירת המערכת © צילום: machine studio

 

תגובות