איזה יופי: שידרוג אמיתי למסיבות הבריכה. צילום: fotolia

איזה יופי: שידרוג אמיתי למסיבות הבריכה

פלטת הצלליות שלא אכזבה אותנו, הריחות העדינים והמרעננים של 'סבון', מסיבות בריכה משודרגות, ושמפואים שהם 'מוי כיף'

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

גיוון לעיניים

סמשאבוקס משיקה פלטת צלליות חדשה - L.A. COVER SHOT EYE PALETTE. מהיום תוכלי לשחק עם הגוונים של L.A בפלטת צלליות ורסיטילית. כל גוון הוא אחד מגווני הים הבוהקים, גוונים ניטרליים עדינים ושימרים שיקיים. 16 גוונים של צלליות, המורכבים מ-9 גוונים בגימור מאט ו-7 גווני שימר + ליינר של סמאשבוקס בגודל מלא. לאחר שניסינו - פלטת הצלליות החדשה של סמאשבוקס מפנקת במיוחד, שכן היא מגוונת ומציעה פתרון לכל אירוע ומצב רוח. מדובר בגימורים שונים שיכולים לסדר אותנו ליום ולילה בהתאמה. המרקם נעים והפיגמנט נשאר איתנו לאורך זמן. המריחה קלה, והליינר שמצורף לפלטה רטוב במידה הנכונה ונותן גימור מדוייק למראה מושלם. ציון: 9/10. 

מחיר: 239₪

מפנקת במיוחד
מפנקת במיוחד © צילום: יחצ חול

 

ריחות עדינים

SABON שמחה להציג את "EAU de SABON" - קולקציית בשמים חדשה. הקולקציה, בהשראת יופיו של הטבע, כוללת חמישה בשמים עם תווים מפתים המופקים מפרחים, פירות וצמחים מכל רחבי העולם.
כל בושם מציג את אחד הניחוחות האהובים ביותר של SABON: יסמין, פטשולי לבנדר וניל, גרין רוז, פריחת הדרים ומאסק. בנוסף, ובתזמון מושלם לקראת הקיץ, SABON משיקה את Body Gelée, ג'ל גוף חלק ומרענן במרקם קליל. הנוסחה הנספגת בקלות מועשרת בשמן אבוקדו המרווה את העור בלחות ובתמצית אלוורה היוצרת תחושה מקררת ומרעננת על העור. גם אביזרים חדשים לקיץ מבית סבון הגיעו אלינו - תיקים מרווחים לים, ומגבות חוף ססגוניות. לאחר שניסינו - קולקיציית הבשמים החדשים של סבון נושאים ניחוחות עדינים ופרשיים. הם לא מחזיקים על העור לאורך זמן אך עדיין מצליחים להתחבב עלינו במיוחד. ג'ל הגוף אכן מרענן את העור ושומר על לחות לאורך זמן. גם תיק ומגבת החוף מעוצבים בצורה נערית ומחמיאה, ויכולים לשמש אותנו טוב במיוחד בקית הקרוב. ציון כולל: 8/10. 

מחיר: 49-169₪

מרעננים
מרעננים © צילום: דן לב

הריחות החדשים של כיף

"כיף" משיקים שמפו ומרכך חדשים, בפורמולה חדשה ומתקדמת, מועשרת בתפוח עשיר בוויטמינים A, B ו-C התורמים לחיזוק סיב השערה, וזרעי צ'יה העשירים בפרוטאינים היוצרים מעטפת הגנה, מעשירים בלחות ומעניקים גמישות, רכות וברק יוצא דופן לשיער. לאחר שניסינו - המוצרים החדשים של "כיף" אכן עשו לנו חוויה נהדרת! הריחות החדשים נהדרים ונשארים לאורך זמן על השיער, המרקם נעים, והפורמולה מקציפה את השיער ועושה לנו מקלחת שהיא מוי כיף אמיתי. ציון: 8/10. 

מחיר: 10₪

מוי כיף אמיתי
מוי כיף אמיתי © צילום: מוטי פישביין

מתנפחים לקיץ

מותג BESTWAY המשווק בריכות ביתיות ואביזרים משלימים לים ולבריכה מציג את החידושים לקיץ 2019 המותג מציג מגוון רחב של מוצרים ואביזרים, והפעם - מתנפחים עם חברים - מספר אנשים במתנפח אחד, צידנית קירור צפה, ג'ימבורי לפעוטות וילדים קטנים ומתנפחים אופנתיים בצבעוניות של צבעי גלידה ופירות טרופיים. לאחר שניסינו - במיוחד לקיץ הקרוב והחם - אין כמו אטרקציות שאפשר להיכנס איתם למים. והפעם - מתנפחים בצורות וצבעים שונים שהופכים את הכל לצבעוני מתמיד. המוצרים מתנפחים בקלות, ומחזירים מעמד לאורך זמן במים. הם יכולים להחזיק על עצמם כמה אנשים במקביל, ובקלות. טיפה קשים לניפוח, אבל בהחלט שווים את זה. ציון: 8/10. 

מחיר: 9.90-399₪

מישהו אמר מסיבת בריכה?
מישהו אמר מסיבת בריכה? © צילום: יחצ

 

תגובות