איזה יופי: האם מצאנו את הפתרון לקצוות שרופים?. צילום: יחצ חו"ל

איזה יופי: האם מצאנו את הפתרון לקצוות שרופים?

מה חשבנו על מוצרי השיער שמיועדים לשיער ארוך, מה הולך להציל אותנו בקיץ הקרוב, ומה חשבנו על שמן הפחם החדש של גלאם גלואו?

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

להילחם בקרזול

קרם אנטי פריז Velveteen Dream Smoothing Balm בעל אפקט נוגד פריזיות הנלחם בלחות ומעניק לשיער מראה חלק, רך ונטול קרזול. בעל מרקם קליל ולא דביק הפועל בחום ומגן על השיער מפני לחות הגורמת לקרזול השיער ושומר עליו חלק ומוגן לכל אורך היום ובכל מזג אוויר. המוצר אינו מכיל: פארבנים, מלחים/סופלטים, פתלטים, צבעים מלאכותיים, ומותר לשימוש לשיער שעבר החלקה. לאחר שניסינו - קרם האנטי פריז החדש של אמיקה עובד. הוא אכן מצליח להילחם בפריזיות האופיינית לימי הקיץ, ושומר על השיער מסודר, מוסיף ברק, ומונע חשמל סטטי. ציון: 9/10.

מחיר: 90₪

 

טהבנו
אהבנו © צילום: יח"צ חו"ל

 

מוגנים לקראת הקיץ

קרם הגנה לפנים 50SPF מבית 

 

פותח בעקבות הטרנד המתפשט של ספורט ימי הכובש את כל הגילאים החל מחוגים בבתי ספר, קייטנות לילדים ועד תחרויות טריאתלון למבוגרים. הקרם מותאם במיוחד לעוסקים בספורט ימי, גלישה, שייט או שחיה, בעל עמידות גבוהה במי ים. הגנה רחבה של SPF 50 שומרת על עור הפנים בזמן הפעילות הספורטיבית המתקיימת לאורך זמן ובחשיפה רציפה לשמש. לקרם אפקט כפול של הגנה והענקת תחושה נינוחה על העור עם מרכיבי לחות והרגעה. לאחר שניסינו - השמש החזקה במיוחד של ישראל מצריכה מאיתנו שמירה מוקפדת על העור, ובמיוחד על הפנים. קרם ההגנה החדש מבית סקין גארד עונה על צורך ממשי להגנה עקיפה ועמידה במים, בין אם אתה גולש מדופלם, או מחבב טבילות בים. קרם ההגנה המדובר מגן על עור הפנים במקסימליות ועושה את העבודה גם כשמדובר בעור רגיש. ציון: 9/10.

מחיר: 39.90₪

 

היפואלרגני
היפואלרגני © צילום: מוטי פישביין

פחם שהוא שמן

שמן הפנים החדש של GLAMGLOW, STARPOTION™, הוא שמן בצבע שחור, ההופך לשקוף תוך כדי עיסוי. הוא יצור לך קסם בפנים ויעשה שינוי מדהים בעורך ממש לנגד עינייך, תוך שהוא מגן, מזין ומטהר את העור. STARPOTION™ Liquid Charcoal Clarifying Oil מאחד את עוצמת הטיהור וההגנה של שני סוגי פחם, ויטמין C וחומצה סליצילית עם אלוורה, כורכום ושמנים עשירים בחומצה אולאית בשמן קליל. בזכות כל אלו השמן מטהר ומחדש את העור, מגן עליו מפני זיהומים ומזין אותו לעומק. עורך ישתה בצמא את השמן הקליל ונטול המשקל. הוא מחליק את העור ונוגדי החמצון שבו מסייעים בהגנה מפני רעלנים ומזהמים. לאחר שניסינו - שמן הפנים החדש של גלאם גלואו, שאותו מפרסמת בגאון ובבנילאומיות טיפוסית - הדוגמנית הישראלית והטרייה, יעל שלביה, הוא יותר ממה שציפינו. על פניו מדובר במוצר לא חיוני למדי, שיהפוך את עורנו לשומני ודביקי. אך מדובר במוצר חיוני שנספג בקלות בעור, אמנם משאיר אותו דביק במעט, אך לאחר כמה דקות שלמות על העור הוא משאיר אותנו מלאי ברק ולחות. ציון: 9/10.

מחיר: 210₪

 

שמן פחם
שמן פחם © צילום: יח"צ ח"ול


התרעננות קיצית

TONYMOLY, מותג הקוסמטיקה הקוריאני, משיק במיוחד לקראת הימים החמים שבפתח שני מוצרים חדשים מסדרת POCKET BUNNY: 

MOIST MIST – מיסט לחות

SLEEK MIST -  מיסט מרענן ומאזן למראה מט

לאחר שניסינו - ספריי המיסט של המותג הקוריאני איכזב אותנו במעט, שכן לא הרגשנו כי קורה משהו מיוחד ברגע שמשתמשים בו. החוויה וההרגשה נעלמים די במהירות, הריח מתנדף, והמראה לא משתנה במיוחד. יאמר לזכות המוצר שהוא לא מכיל פראבנים, טלק, בנזופנון, טריאתנולאמין וחומרי צבע מלאכותיים. ציון: 7/10. 

מחיר: 69.90₪

האריזה מתוקה
לפחות האריזה מתוקה © צילום: ירון ווינברג

 

הפתרון המושלם?

אלביב, מותג טיפוח השיער, משיק שגרת טיפוח חדשה לשיער ארוך: DREAM LONG. הסדרה מבוססת על פורמולה המשקמת את האורכים והקצוות, ומכילה קוקטייל רכיבים ייחודי: קרטין צמחי + שמן קיק + ויטמינים. Dream Long פורמולה חדשנית המסייעת לשמירה על אורכי השיער, משקמת אותם ומשפרת את מראה השיער הארוך. שימוש במוצרי הסדרה מהווה תחליף לגזירת קצוות השיער מדי פעם, ומסייעת בשמירה על שיער ארוך! הסדרה כוללת שמפו משקם, סופר קונדישנר מתיר קשרים, מסכת שיער SOS להצלת אורכי השיער וקרם משקם לאיטום קצוות מפוצלים. לאחר שניסינו - סדרת מוצרי השיער החדשה של אלביב פותרת בעיה קיימת ופועמת אצל בנות שמסרבות לוותר על אורך השיער. מדובר בסדרה שאמורה לשפר את האופי של הקצוות השרופים, ולהוות פתרון לספר. הסדרה משאירה את השיער רך ונעים, היא בעלת ריח נהדר וחווית החפיפה והטיפול בשיער מפנקת במיוחד. אך לצערנו לא נראה שינוי משמעותי בעניין קצוות השיער, ונדמה כי אין מנוס ממשי ותחליף לגזירת קצוות שרופים. ציון: 7.5/10. 

 

נעימים אך לא מדויקים
נעימים אך לא מדויקים © צילום: יח"צ חו"ל

 

 

תגובות