איזה יופי: האם הריחות של נועה קירל איכזבו פעם נוספת?. צילום: מוטי פישביין

איזה יופי: האם הריחות של נועה קירל איכזבו פעם נוספת?

המסקרה שמאריכה בעדינות, תחליב רחצה במיוחד לאוהבי האוכמניות, המותג הבריטי שמנקה ביעילות, ואחרי הפעם הקודמת, מה חשבנו על הריחות החדשים של נועה קירל?

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

לאוהבי האוכמניות

מותג הוואי מציג את תחליב רחצה יוגורט אוכמניות. תחליב רחצה במרקם עשיר, בניחוח אוכמניות יחד עם פרוטאין היוגורט. סדרת תחליבי הרחצה עם פרוטאין היוגורט פותחו עם רכיב זה במטרה להעניק לעור לחות אקטיבית. סדרת הוואי תחליבי רחצה פרוטאין היוגורט, מתאימה לרחצת גוף וידיים, לכל סוגי העור. פרוטאין היוגורט נספג במהירות בעור ומעניק את האיזון המושלם לטיפוח הגוף, למראה עור בריא ורענן. הסדרה כוללת ארבעה תחליבים: יוגורט אוכמניות, יוגורט קוקוס, יוגורט שקדים ויוגורט ווניל ודבש. לאחר שניסינו - תחליב הרחצה בניחוח החדש של מותג הוואי הוא מוצר נהדר עם ריח נעים שהופך את חווית המקלחת לנעימה במיוחד. התחליב מלטף את העור, הריח נשאר על העור לאחר המקלחת ומלווה אותנו לפחות עד כשעתיים לאחר השימוש. הריח חזק ומתאים לאוהבי אוכמניות בלבד. ציון: 8/10. 

מחיר: 10.90₪

מרקם נפלא
מרקם נפלא © צילום: יח"צ חו"ל

 

המותג הבריטי מכה שנית

סימפל, מותג טיפוח הפנים מספר 1 בבריטניה, מתרחב ומשיק סדרת מוצרים חדשה, המהווה בשורה נוספת משמעותית לקהל הצעיר. הסדרה החדשה מעניקה פתרון יעיל אך עדין לטיפול בעור שמן, הנוטה לפצעונים:
כל מוצר מכיל תערובת ייחודית של קורנית (טימין), אבץ והממליס (צמח הציפורן) לניקוי יומי עדין, להסרה ולוויסות שומן עודף. התוצאות, ניכרות כבר מהשימוש הראשון – כך שהעור נותר במראה נקי, רענן וללא ברק. נוסף על כך, הסדרה החדשה מסייעת גם במניעה מקדימה של פצעונים חדשים. המוצרים בסדרה: סרום לטיפול SOS, תרחיץ פילינג, תרחיץ פנים, ומגבוני ניקוי. לאחר שניסינו - מוצרי הטיפוח של סימפל תמיד עושים לנו נעים בלב, בעיקר כי הם מאוד זולים לעומת התמורה שאנחנו מקבלים מהם. מדובר בסדרה יעילה וטיפולית שמטפלת בעור הפנים בעדינות ובנגישות. המוצר האהוב עלינו היה דווקא חבילת המגבונים לניקוי הפנים שהיו עדינים לעור הפנים ונתנו תחושה נעימה לאחר השימוש. ציון: 9/10.

מחיר: 14.90-39.90₪

לא יקר ועושה את העבודנה
לא יקר ועושה את העבודה © צילום: יח"צ

 

מה חשבנו הפעם?

"כיף" משיקים לכבוד הקיץ מהדורה מיוחדת של תחליבי רחצה חדשים, מפנקים ומרעננים במיוחד וכולם חתומים על ידי הפרזנטורית ומובילת קמפיין המותג, הזמרת והשחקנית המצליחה נועה קירל. התחליבים החדשים מועשרים בלחות ומגיעים בניחוחות מרעננים של גלידה: סורבה מנגו, מסקרפונה ופירות יער ומנטה קפואה - בפורמולה מועשרת בלחות המעניקה לעור תחושת רכות מלטפת, והופכת כל מקלחת לחוויה מרעננת עטופה בניחוחות מטריפים. סדרת תחליבי הרחצה של "כיף" מתאימה לכל סוגי העור, משאירה את עורך נקי, גמיש ורענן. לאחר שניסינו - קולקציית תחליבי הרחצה הקודמת של "כיף" לא הייתה נהדרת במיוחד, לכן הפעם רצינו להנות מהמוצרים וקיווינו שהריחות ימצאו חן בעינינו - וכך היה! שוב מדובר בריחות אקזוטיים, אך בשונה מהמקרה הקודם, הריחות נמצאו מתאימים כריח גוף וממלאים את חדר האמבטיה בריח של חופשה בקריבים. המרקם מלטף, והתחושה עדינה. הריח לא נשאר לאורך זמן על הגוף, אך חווית המקלחת אכן נעימה. ציון: 8/10.

מחיר12.90₪

 

הפתיעו לטובה
הפתיעו לטובה © צילום: מוטי פישביין

 

ריסים ארוכים במיוחד

מותג האיפור MAC מחדש שוב עם מסקרה חדשה, Extended Plat Perm Me Up Lash, המרימה ומעגלת את הריסים ומעניקה להם מראה שלא ניתן להתעלם ממנו. המסקרה עמידה עד 16 שעות, בעלת פורמולה קלילה שלא מורגשת על הריסים, מעניקה נפח לריסים, אינה נמרחת וניתנת להסרה במים חמימים. לאחר שניסינו - המסקרה החדשה של מ.א.ק בעלמת פורמולה מצוינת, מאריכה את הריסים אך לא מעבה אותם במיוחד. היא עמידה ויורדת בקלות בעזרת מסיר איפור, ומעניקה צבע שחור עמוק לריסים. יכולה לעבוד לאוהבי אורך שרוצים לשמור על מראה טבעי ולא דרמטי מדי. ציון: 9/10.

מחיר: 125₪

מאריכה במיוחד
מאריכה במיוחד © צילום: יח"צ חו"ל

 

תגובות