איזה יופי: הדרך היעילה ביותר לעשות הצללות. צילום: יחצ חו"ל

איזה יופי: הדרך היעילה ביותר לעשות הצללות

מהו המוצר המנצח של הקיץ הקרוב? איך ניתן לייצר הצללות בדרך הקלה ביותר? ומאילו מוצרי שיער הכי נהננו?

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

המציל של הקיץ

בימי הקיץ החמים אשר פוקדים את ארצנו, חשוב להשתמש בקרמי לחות במרקם קליל ורענן שישאיר את העור בעל מגע נעים ולא שמנוני. לשם כך, מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק את ALOE JELLY – ג'ל לחות על בסיס ג'ל אלוורה, אשר מכיל אלוורה ממקור טבעי, הידועה כמעניקה לחות מוגברת לעור ומשלב חומצה היאלרונית הידועה ביכולותיה כמשמרת לחות ומסייעת בהשבת הנפח לעור הפנים . מרקם הג'ל השקוף נספג במהירות, ומספק לעור לחות וחוויה מרעננת במיוחד. אלו ג'ל קיים במרקם כזה המתאים לעור מעורב עד שמן או לעור רגיל עד מעורב ושניהם לשימוש יומיומי. לאחר שניסינו - קרם האלוג'ל החדש של גרנייה הוא המרענן הרשמי של הקיץ. בזמן שרוב קרמי הלחות נותנים תחושה שמנונית ומעיקה, הוא מאוורר את העור ונותן תחושה של ניקוי וטיהור. המרקם נעים, התחושה מרעננת והמחיר הוגן. ציון: 9/10. בחירת המערכת!

מחיר מיוחד לחודש יולי 39.90₪ במקום 47.90₪

בחירת המערכת
בחירת המערכת © צילום: יחצ

קלי קלות

נקה 7 מרחיבה את סדרת מוצרי הילדים ומשיקה סדרה חדשה "סירוק קל" לשמירה על שיער נקי, קל לסירוק, רך, נעים למגע ומלא ברק. בין המוצרים בסדרה: שמפו, מרכך, קרם לחות ותרסיס להתרת קשרים בניחוח מפנק ונעים במיוחד בעיצובים חווייתיים שילדים אוהבים. לאחר שניסינו - מוצרי השיער של נקה 7 הופכים את השיער לנעים, רך, וקל לסירוק במיוחד. הריק טהור ונקי, המרקם עדין ומלטף, והשיער נשאר מלא ברק ונוח לסידור. אהבנו במיוחד את הספריי לסירוק קל שהיה יעיל ועשה עבודה מצוינת. ציון: 8/10. 

מחיר: 12.90-14.90₪

מועשרים בשמן רוזמרין
מועשרים בשמן רוזמרין © צילום: סטודיו מרחב


מקצועיות ודיוק

מחלת האקנה, המוכרת גם כפצעי בגרות או חצ'קונים, הינה היא תהליך כרוני דלקתי בבלוטות החלב וזקיקי השיער בעור הפנים. התופעה נפוצה בעיקר בקרב בני נוער, בשל השינויים ההורמונליים שעוברים על גופם. סדרת GIGI-ACNON החדשה מבית "מעבדות GIGIמבוססת על פטנט בינלאומי המעניק את התוצאות מיטביות ביותר שניתן להשיג כיום בטיפול קוסמטי ללא שימוש בתרופות. הסדרה החדשה מבוססת על שגרת טיפוח יומיומית במטרה להשיג עור פנים חלק ונקי, להפחית את תדירות ודרגת החומרה של ההתפרצויות ולסייע בשמירה על עור הפנים בין טיפול מקצועי אחד לשני. לאחר שניסינו - המוצרים של GIGI איכותיים ויעילים וגם הפעם הם הצליחו לייצר סדרה מקצועית ומדויקת. אהבנו במיוחד את מגבוני הניקוי לפנים - שמגיעים במארז גדול ונדיב, ומשאירים תחושה של טיהור אמיתי. ציון: 9/10.

מחיר: 118-189₪

מוצרים מקוצעיים
מוצרים מקוצעיים © צילום: יח"צ

 

ריח טוב

חדש בניוואה! סדרת DRY FRESH - דאודורנטים לנשים וגברים, להגנה בטוחה ותחושת יובש למשך 48 שעות. מותאמת לשגרת יומיום פעילה, בעל הגנה עוצמתית עם נוסחה המכילה שני חומרי נוגדי זיעה היעילים במיוחד נגד רטיבות בית השחי, ושמירה על עור בית השחי נעים ורך למגע ומונע ריח גוף לא נעים. לאחר שניסינו - מדובר בדאורדורנטים די רגילים, שעושים את העבודה אך לא מחדשים במיוחד. הריח נעים, והם מונעים זיעה לפחות לשעתיים לאחר השימוש. ציון: 8/10.

מחיר: 29.90₪

לא מכילים אלכוהול
לא מכילים אלכוהול © צילום: יחצ חול

 

סטיק הקסם

טרנד הסטיקים כובש את עולם האיפור לאחרונה ונראה כי זו הדרך הנוחה ביותר להתאפר ולעצב את הפנים. מותג  האיפור מייבלין ניו-יורק משיק סטיק המתאים למריחה נוחה בתור מייקאפ אך לא רק - מותאם גם לטאצ' אפ, קונסילר ואף ניתן ליצור בעזרתו הצללות והארות. הסטיק מגיע ב-5 גוונים שונים איתם ניתן להתאים את הגוון המושלם לעור הפנים, לאזור תחת העיניים, הצללות והארות. הסטיק עשוי מפורמולה העמידה עד 24 שעות. לאחר שניסינו - הסטיק החדש של מייבלין עובד פחות טוב כמייק-אפ, אך משמש כקונסילר נהדר וניתן ליצור איתו הארות לא פחות טובות. הפורמולה נוחה לשימוש ולטשטוש, והמוצר עצמו קומפקטי וקליל. ציון: 8.5/10. 

מחיר: 45₪

מתמזג עם העור בצורה טובה
מתמזג עם העור בצורה טובה © צילום: יח"צ חו"ל

 

 

תגובות