הכוכבות מדגימות: התסרוקות שיהפכו את הקיץ ללוהט. Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris‏', צילום מסך מאינסטגרם @selenagomez

הכוכבות מדגימות: התסרוקות שיהפכו את הקיץ ללוהט

הקיץ בעיצומו ואיתו גם הטרנדים והתסרוקות שאופייניות לו. במיוחד בשבילכם אספנו את מיטב התסרוקות הטרנדיות של הכוכבות לעונה החמה הנוכחית

אנחנו כבר ממש בתוך הקיץ וכמו שלכל עונה יש התסרוקות שמתאימות לה, גם בעונה החמה ישנן תסרוקות מועדפו - ממש כמו של הכוכבות לקיץ, קבלו כמה שחובה לאמץ!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

עדן פינס הדוגמנית הישראלית שמציגה בגאווה את הלוק הראשון, שהוא כמובן למתולתלות שבנינו. תסרוקת קצרה עם תלתלים עדינים ורפויים לכול עבר, ללא סדר מסויים. הקיץ השיער המתולתל הקצר שולט ובגדול.

הזמרת המעולה, סלינה גומז, מציגה בחשבון באינסטגרם שלה תמונה עם לוק שיער לכבוד הקיץ. שיער בתסרוקת קארה גלי בקצוות אשר מחולק בקו אמצע - תסרוקת קלילה וטבעית.

זמרת הפופ ואייקון האופנה, ריהאנה, מציגה תסרוקת מדהימה לקיץ  - עם צמות דקות לאורך כל השיער אשר מפוזרות לראווה ובגאווה. התסרוקת הזו היא מאוד טרנדית, מלאה בסטייל, סגנון וחוגגת את החיבור לשורשים של הזמרת.

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט - רומי סטריד, נותנת לנו השראה לתסרוקת אסופה המיועדת לבעלות שיער גלי וחלק. קוקו אסוף לא גבוה, עם שוונצים מקדימה משני הצדדים ובסופן בייביליס עדין.

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט נוספת, טיילור הייל, מציגה תסרוקת קלילה ולא מתאמצת - אך נראית מדהים. גולגול רופף, הרמת הפוני ושוונצים מקדימה ומהצד אשר נותנים מראה יותר מושקע וחגיגי. 

 

תגובות