איזה יופי: הדרך שלך להכין את קרם הפנים בעצמך. צילום: ינאי אלפסי

איזה יופי: הדרך שלך להכין את קרם הפנים בעצמך

איך אפשר להיות בבקרה מלאה על החומרים שאנחנו שמים על עור הפנים? וגם, המסכות המתקלפות שאכזבו אותנו והפתרון לבנות שלא אוהבות איפור אך רוצות לשמור על עור הפנים

עוד בערוץ

הכנה עצמית

כדי להבין מה בדיוק מכילים מוצרי הטיפוח הטבעיים ולקבל שליטה מלאה על מה שאנו מורחים על עורנו ומחדירים לגופנו, מותג הטיפוח daphne פיתחו שיטה חדשנית של DIY (עשה זאת בעצמך). "בשיטה זו, אנו מאפשרים ללקוחות לרקוח בעצמם את מוצרי הקוסמטיקה שלהם, ועל ידי כך להבין בדיוק מה הם מכילים, ועד כמה חומרי הגלם הטבעיים הם מה שהעור שלנו צמא לו. אנו מכינים עבור הלקוחות שלנו את כל חומרי הגלם הטבעיים, ארוזים במידות ובמשקלים המדויקים, כשכל מה שנשאר ללקוח זה לערבב אותם. לצד ההנאה שבלרקוח בעצמנו את הקרמים שלנו, בשיטה זו אנו נחשפים במדויק למרכיבים של המוצרים ולטריות חומרי הגלם". לאחר שניסינו - הקונספט של להכין את מוצרי הטיפוח שלנו בעצמנו מאוד מצא חן בעינינו, שכן כך יש לנו בקרה מלאה על החומרים שאנו מורחים על עורנו הרגיש, וזה יוצר אמינות מול המותג. הקרם של דפני קל להכנה, ידידותי, קצת משאיר אותנו לחים מדי, אך בהחלט מזין את עור הפנים ונותן תחושה נעימה ומלטפת. מומלץ! ציון: 8/10. בחירת המערכת!

מחיר: 169

קונספט נהדר
קונספט נהדר © צילום: ינאי אלפסי

הגנה ונוחות

Always Platinum, התחבושות החדשות של מותג ההיגיינה הנשית החזק והמוביל בעולם מזכירות כי גם בנוחות שלנו, אנחנו לא צריכות להתפשר. התחבושות החדשות יאפשרו לכן ליהנות מכל העולמות, וללא פשרה: תחושת ניקיון, ביטחון ונוחות שלא הכרתן בעבר. Always Platinum היא תחבושת חדשה וחדשנית העונה על הצרכים שלך במחזור: נוחות לצד הגנה. לאחר שניסינו - התחבושות החדשות של מותג Always עשו עבודה יעילה, אך לא הרגשנו שינוי ניכר או מיוחד במוצר לעומת שאר המוצרים שלהם. מדובר בתחבושת סופגת, נוחה וטובה - אך לא זיהינו פה שינוי פורץ דרך. ציון: 8/10

מחיר: 24.90

עושות את העבודה אך לא מחדשות
עושות את העבודה אך לא מחדשות © צילום: יח"צ

 

המסכות המתקלפות

קרליין גאה להשיק: Peel Off Mask - סדרת מסכות יופי מתקלפות, המעניקות טיפול מהיר ויעיל במגוון פעולות חיוניות של טיהור וניקוי, לחות, הזנה ומיצוק. המסכות מתאימות לכל סוגי העור, לכל גיל ולפי המצב הנוכחי של העור. מסכת פחם מתקלפת להסרה עדינה של לכלוך, תאי עור מתים, שומן ושאריות איפור, מסכה מתקלפת לניקוי עמוק של הנקבוביות, מועשרת במרכיבי מיצוק, ומסכה מתקלפת, לניקוי עמוק של נקבוביות. לאחר שניסינו - המסכות המתקפלות של קרליין נראות מבטיחות אך התאכזבנו במהלך השימוש. הקילוף מהעור לא היה קל או אפשרי במיוחד, שכן מחלקים מסוימים של העור היה אפשר לקלף בקלות, ובחלקים אחרים בפנים זה לא צלח במיוחד. החומר השאיר את הפנים אדמומיות ומגורות, ולא הרגשנו אפקט משקם או מזין לעור הפנים. ציון: 6/10.

מחיר: 49.90₪

התאכזבנו
התאכזבנו © צילום: דני לרנר


למראה טבעי ומוזן

מותג הטיפוח קליניק משיק תכשיר חדש, המספק לעור לחות מידית, הנשארת על העור עד ל-12 שעות ומכילה גם מקדם הגנה 25SPF. לקרם גוון עדין המייפה את העור ומעניק כיסוי עדין במיוחד. Moisture Surge™ Sheertint Hydrator SPF25 החדש מעניק ליטוש מידי, לחות מרעננת והגנה למשך כל היום, לא רק באמצעות מסנן קרינת שמש אלא גם באמצעות נוגדי חמצון והגנה מפני גורמים תוקפניים בסביבה כגון קרינת UV וזיהום. לאחר שניסינו - התכשיר החדש של קליניק הוא פתרון נהדר לבנות שלא אוהבות להתאפר במיוחד, אך עדיין רוצות לשמור על העור ולקבל כיסוי מגן והכרחי לעור הפנים. הגוון אכן מאוד עדין אך מספק, ושכבת ההגנה לא כבדה מדי על הפנים ומצליחה להישאר אפקטיבית למהלך כל היום. ציון: 8/10.

מחיר לצרכן: 135₪

פתרון נהדר לאוהבות המראה הטבעי © צילום: יחצ

 

תגובות