איזה יופי: המוצר שישדרג לכם את הבלונד. צילום: יחצ חול

איזה יופי: המוצר שישדרג לכם את הבלונד

מהו המוצר שיכול להשיג לנו את הבלונד המושלם? וגם, ערכות הנשיאה הנוחות והמתאימות ביותר לקיץ הקרוב

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

במיוחד לחופשת הקיץ

לקראת עונת הנסיעות והחופשות, מותג הדרמו-קוסמטיקה SeboCalm משיק סדרת מארזי טיפוח מפנקים, הכוללים את מוצרי טיפוח הפנים המובילים והאהובים של המותג לשגרת הטיפוח המושלמת לנסיעה או חופשה. המארז כולל: סבון פנים לעור רגיש, קרם לחות לפנים עם הגנה משמש SPF30 בגודל מיוחד, סרום טיפוח בגודל מיוחד, Light בגודל מיוחד ומים מיסלריים ללא שטיפה. לאחר שניסינו - הערכה החדשה של מותג הטיפוח היא הפתרון המושלם לנסיעות קיציות. מדובר בערכה קומפקטית שמכילה בתוכה כל מה שצריך כדי לטפח את עור הפנים, ולשמור עליו בחופשת הקיץ - וכל זאת בזמן שהמוצרים מעוצבים בצורה קומפקטית ונוחה. ניידים לכל מקום ולכל נסיעה! אהבנו במיוחד את סבון הפנים שמריח נפלא ומלטף את עור הפנים בצורה נעימה. ציון: 9/10.

מחיר: 59.90₪

מושלמים לחופשה הקרובה
מושלמים לחופשה הקרובה © צילום: דן לב

 

הפתרון המושלם לבלונד

Bust your brass הינו מוס קצף טיפולי ללא שטיפה, המספק לשיער ריכוך, הזנה ושמירה על גווני הבלונד. המוס מתאים לשימוש על שיער בלונדיני, כסוף או אפור בין אם טבעי ובין אם צבוע. מרקם הקצף מאפשר לפיגמנט הסגול לחדור בצורה מאוזנת וטובה יותר לשיער ובכך משיב לשיער את גוון הפלטינה הטהור והמושלם ומעניק לו מראה זוהר ורענן. המוס משאיר את השיער מבריק וזוהר עם גוונים נפלאים. לאחר שניסינו - מוס הקצף של אמיקה השאיר אותנו פעורי פה ומופתעים מגוון הפלטינה שמוענק לשיער לאחר השימוש. המוצר משתלב טוב עם השיער, ועושה את העבודה במקצועיות ומשאיר אותנו עם לוק מהודק וחסר סטטיות, ובעל גוון מושך ומסקרן. ציון: 9/10.

מחיר: 90₪

 

 

מוצרים שהם ממתקים
מוצרים שהם ממתקים © צילום: יחצ חול

 

 

ידידותי לסביבה

סימפל, מותג טיפוח הפנים מס' 1 ב-UK, מביא את טרנד הסקוויזים לעולם הטיפוח - מהיום ניתן להשיג מוצרים נבחרים מסדרת הדגל של Simple באריזות מיני שוות, המתאימות לנשיאה בכל תיק. ידידותי יותר לסביבה: 62% פחות פלסטיק ואריזה שניתן לסחוט עד הטיפה האחרונה. סדרת המוצרים באריזות הגמישות מרכיבה שגרת טיפוח מלאה המתאימה לנשיאה לכל מקום ובכל זמן: מיני מסיר איפור עיניים, מיני מים מיסלרים, מיני תרחיץ פנים מזין ומיני קרם לחות קליל. לאחר שניסינו - חברות הטיפוח שמתאימות את מוצריהן והופכות אותן לידידותיות לסביבה תמיד מקבלות מאיתנו ישר כח. מדובר בשינויים חשובים ורלוונטים שמעידות השקעה לטווח הארוך וחשיבה מעבר. המוצרים בגרסה החדשה של מותג הטיפוח simple נוחים לשימוש וגם לנשיאה, אכן ניתן לסחוט אותם עד הטיפה האחרונה, והם מותאמים אישית לנסיעות ארוכות. אהבנו! מסיר העיניים מומלץ במיוחד שכן הוא משאיר אותנו במידת הלחות הנכונה והפורמולה שלו מאוד עדינה ומתאימה לאזור הרגיש. ציון: 9/10.

מחיר: 19.90₪ 

 

מתוקים ושימושיים
מתוקים ושימושיים © צילום: יחצ

 

תגובות