איזה יופי: מכינים אתכם לבית הספר. צילום: FOTOLIA

איזה יופי: מכינים אתכם לבית הספר

המוצרים שיעשו לכם שנה נהדרת, השפתון שיציל אתכם בחודשי הקיץ, המסקרה הסגולה שתעשה את העבודה, והשיטה לשמור על הגבות מסודרות מתמיד

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

חוזרים לבית הספר

לקראת החזרה ללימודים חברת פלפוט משיקה את הקולקציה החדשה לעונת 2019/20 עם העיצובים והמותגים החמים ביותר של הילדים והנוער. בקולקציה אלפי פריטים מעוצבים בקטגוריות שונות עם עשרות מותגים אהובים בעיצובים אופנתיים עדכניים, לבוגרים, לצעירים ובקווים נקיים ומודרניים. לאחר שניסינו - המוצרים של חברת פלפוט מובילים טרנדים עכשויים ומביאים אותם היישר לספסל הלימודים. החל מקלמרים מחברות ועטים, וכלה בתיקי אוכל, מדבקות וגאדג'אטים. מוצרי הגרפיטי היו מאוד צעירים, מגניבים, צבעוניים ומיועדים לשני המינים כאחד. מוצרי הכתיבה היו מקוריים, משעשעים, ושימושייים בהתאם. לבקבוקים המעוצבים פחות התחברנו, שכן הם היו לא נוחים במיוחד לשימוש, אך אהבנו במיוחד את מוצרי הפסטלים שהיו ניטרליים אך מעניינים ויצרו לנו קולקציית בית ספר קלאסית ומתוקה. ציון: 8/10.

מחיר: מ-2₪ ועד 260₪ (כולל תיקים)

 

מתוקים ושימושיים
מתוקים ושימושיים © צילום: סטודיו פלפוט

שפתיים מטופלות לקיץ

בליסטקס אולטרא SPF50 מגיע עם הגנה מתקדמת לשפתיים מפני יובש. השפתון מגיע עם נוסחה אפקטיבית המסייעת לאטום את הלחות כדי להפחית את ההשפעות של תנאי מזג האוויר המתאים לשימוש בכל עונה גם במקרי מזג אוויר קיצוניים של קור, רוח ושמש. השפתון מכיל ויטמינים C ו-E שהם נוגדי חימצון הפועלים נגד הרדיקלים החופשיים. לאחר שניסינו - למרות שאנו מרגישים כי השפתונים הרגילים של בליסטקס עושים עבודה מצוינת ולא דורשים שינוי, הגרסה החדשה של המותג ניחנת בריח נהדר ובתחושה אפילו טובה עוד יותר על השפתיים. אמנם, תחושת ההגנה חזקה יותר עם השפתונים המקוריים שלהם, אך מדובר בחידוש רכיבים שמזין בצורה חכמה יותר את השפה, במיוחד בחודשי הקיץ. ציון: 8/10.

מחיר: 14.90₪

 

שפתון
שפתון © צילום: יח"צ חו"ל

טיהור אמיתי

AHAVA מעבדות ים המלח, חלוצה ומובילה בפיתוח וייצור מוצרי יופי מים המלח, הכריזה השבוע על השקת מוצר חדש לסדרת מוצרי ניקוי הפנים החכמים של AHAVA – סבון ניקוי עדין במרקם קצף. המוצר החדש ממנף את הביקוש הגובר לסבוני פנים במרקם קצף שהם עוצמתיים, אך הרבה יותר עדינים עבור העור – שלא כמו הסבונים המסורתיים, הם עשירים במרכיבים ידידותיים לעור ומכילים פחות חומרים פעילים, מה שהופך אותם אידיאליים לעור רגיש. קצף הניקוי החדש של AHAVA פותח במיוחד עבור עור רגיש, הוא נספג במהירות ומסיר בקלות לכלוך וזיהומים המצטברים על פני העור, מרגיע גירוי ואי נוחות הנגרמים מניקוי פנים יום-יומי ומעניק לעור ניקוי יעיל נטול פשרות. לאחר שניסינו - סבון הפנים החדש של המותג מגיע בכמות מכובדת, הוא קליל ונעים על עור הפנים, הוא לא עוטף אותו בכבדות אלא משתלב איתו ומנקה אותו ביסודיות מבלי להכביד עליו. הריח נעים, והתחושה לאחר השימוש נהדרת. ציון: 9/10.

מחיר: 110₪

אפילו האריזה מדברת את השפה
אפילו האריזה מדברת את השפה © צילום: סטודיו טל אזולאי

מסקרה צבעונית 

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק את מסקרת פרדייז הצבעונית, או בשמה השני מסקרת גן עדן - מסקרה המעניקה נפח ואורך עוצר נשימה. הפורמולה החלקה של מסקרת פרדייז, מועשרת בשמן קיק, ומעניקה נפח ואורך עוצמתיים, ועכשיו בקולקציה הצבעונית של כחול, סגול וחום, בעודה מותירה את הריסים גמישים יותר. המרקם המחליק שלה בשילוב עם מברשת סיבים רכה כנוצה, מאפשר משיכה מושלמת. המסקרה מעניקה נפח ואורך לריסים עוצרי נשימה, לאורך זמן, גם בתקופה החמה של השנה. לאחר שניסינו - המסקרה בצבע המפתיע, ניחנה גפ בפורמולה מפתיעה לא פחות, שכן המברשת הייתה קלה למריחה ולשימוש, הריסים הועמדו כחיילים לאורך זמן ואפילו ההורדה הייתה פשוטה מתמיד! ציון: 9/10. בחירת המערכת!

מחיר השקה לחודש אוגוסט - 59.90₪

סגול מגניב במיוחד
בחירת המערכת! © צילום: יחצ לוריאל

גבות או לא להיות

 

מותג הטיפוח והאיפור הבינלאומי לוריאל פריז, משיק את הטרנד הבא בעיצוב הגבות, ומצליח להנגיש את מראה הגבות המלאות ודומיננטיות: ג'ל עמיד לגבות – במריחה אחת, גבות מלאות, טבעיות ומעוצבות למשך ימים שלמים! רק למלא, לעצב ולסרק! ג'ל הצבע מגיע עם אפליקטור מיוחד למילוי הגבה בצירוף מברשת ומסרק, ליצירת צורה מושלמת ורצויה. ניתן להוסיף עובי במראה טבעי לגבות. מומלץ במיוחד לבעלי גבות דקות, גבות בעלות "חוסרים" (לא רציפות), גבות קצרות מדי ואפילו לבעלי גבות מלאות - הכל לפי הטעם האישי. לאחר שניסינו - ג'ל הגבות החדש של לוריאל עושה את העבודה כמו שצריך. מדובר בצבעים מגוונים, מברשת נוחה לשימוש ומסרק שמשדרג את הלוק. החומר נשאר על הגבות ומשאיר אותם מקובעות ומסודרות לאורך זמן, הבעיה היחידה שהגבות קצת מרגישות כבדות והחומר דביק ולא תמיד נעים. ציון: 8.5/10. 

מחיר השקה לחודש אוגוסט - 49.90₪

צבעים מגוונים
צבעים מגוונים © צילום: יחצ חול

 

במיוחד לספורטאיות שבנינו 

פעילות ספורטיבית הפכה להיות חלק בלי נפרד משגרת חיינו כחלק משמירה על אורח חיים בריא. על מנת שנוכל להמשיך בשגרה האקטיבית גם בזמן המחזור, פיתחה קוטקס את סדרת קוטקס אקטיב, המספקת עד 100% נוחות והגנה בתנועה. סדרת קוטקס אקטיב כוללת: תחבושת קוטקס אקטיב המיוצרת בטכנולוגיית FlexFit הייחודית המעניקה לתחבושת גמישות ויכולת לחקות את תנועות הגוף גם בזמן פעילות. כמו כן לתחבושת למעלה מ-100,000 מיקרו נקבוביות נושמות שנועדו להעניק נוחות לעור. טמפון קוטקס אקטיב מיוצר בטכנולוגיית FlexFit ובעל מבנה ייחודי עם מספר תעלות כפול ופס הגנה כחול לנעילת נוזלים, ולהגנה בכל זווית. לאחר שניסינו - התחבושות החדשות של קוטקס מעוצבות בצורה מקסימה, הן נוחות, לא מורגשות, וסופגות בצורה נקייה. הן נוחות - במיוחד בזמן פעילות גופנית, ונותנות תחושת הגנה מקסימלית ככל האפשר. ציון: 9/10.

במיוחד לחובבות הספורט!
במיוחד לחובבות הספורט! © צילום: קוטקס

 

תגובות