איזה יופי: מכינים אתכם ליום האהבה. צילום: fotolia

איזה יופי: מכינים אתכם ליום האהבה

הערכה המושלמת לט"ו באב, קרם הלילה שיחליק לכם את העור, ומוצרי הטיפוח שאהבנו במיוחד

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

מארזים לקראת יום האהבה

השנה, SABON מעביר לכם את המברשת ואת לוח הצבעים, ונותנת לכם את ההזדמנות לצייר על הקאנבס של יום מיוחד זה עם הצבעים היפים ביותר; צבעים של שמחה, אושר ואהבה שייגעו בכל לב. הקולקציה כוללת מגוון מארזי מתנה ייחודיים וצבעוניים, אשר כל אחד מהם מזמין אתכם לעצב חוויה אישית ומפנקת עבור האהוב שלכם. מארזי מתנה ייחודיים לטו באב - זה הזמן להעניק לנפש התאומה שלכם את אחד מהמארזים המפנקים שלנו, שיוצרו במיוחד על מנת לאפשר לכם להביע את רגשותיכם באופן הכי רומנטי שיש. לאחר שניסינו - הערכות החדשות של 'סבון' מפנקות יותר מתמיד. הן ארוזות על ידי תיק מעוצב להפליא, ובתוכו מוצרים בריחות נעימים ובצבעים מזמינים. אהבנו במיוחד את הסבון הנוזלי שהעניק לעור ריח נפלא ומרקם מלטף. אהבנו קצת פחות את הפילינג שהיה דביק למדי. ציון: 8/10.

מחיר: 15-149₪

במיוחד ליום האהבה
במיוחד ליום האהבה © צילום: דן לב


פסיפלורה אקזוטית

להתעורר כל בוקר עם עור רך וגמיש זהו לא חלום - אלא יכול בקלות להפוך למציאות עם קרם החדש GOOD IN BED ממותג הטיפוח ההוליוודי GLAMGLOW. הקרם מועצם בטכנולוגיה קטיונית, המאפשרת לקסם להתרחש כאשר ניגודים נמשכים: הפורמולה הטעונה חיובית נמשכת לפני העור הטעונים שלילית וטכנולוגיית ריכוך העור נכנסת לפעולה. מכיל חומצות עדינות אך עוצמתיות המסירות תאי עור מתים וחומצה היאלורונית המשיבה נפח לעור. לאחר שניסינו - הקרם החדש של המותג המדובר היה קצת מפתיע, שכן הוא החזיק בריח אקזוטי והיה בעל מרקם דביק למדי ושונה משאר הקרמים של החברה. בבוקר קמנו עם עור חלק בהחלט, אך לא נהננו כל כך מהתחושה הדביקה שליוותה אותנו עד להירדמות. ציון: 7.5/10. 

מחיר: 219₪ 

 

האריזות תמיד מושכות
האריזות תמיד מושכות © צילום: יחצ חול

 

עדינות בצורת תחליב

Avene משיק את סדרת קליננס (Cleanance) לעור שמן או עור הנוטה לפגמים וכתמים. הסדרה החדשה כוללת את תחליב קליננס אקספרט המבוסס על פטנט ייחודי של חברת התרופות פייר פברה המבצע פעולה משולשת להפחתת אדמומיות, והפחתת מראה פגמים וכתמים ובנוסף התחליב מסייע להפחית את ה"ראשים השחורים" בעור הפנים. מוצר טיפולי נוסף הינו קליננס הידרה קרם לחות להרגעת עור שמן - קרם המיועד להענקת לחות במצבי יובש בעור כתוצאה משימוש בתרופה המייבשת את העור (כמו למשל תרופות שניתנות כשיש אקנה). בנוסף, בסדרה קליננס מים מיסלריים לעור שמן - ניקוי פנים והסרת איפור לעור שמן, מוצרי הסדרה מצטרפים לקליננס ג'ל הניקוי שזוכה כבר להצלחה בארץ. לאחר שניסינו - המוצרים החדשניים של Avene מאוד עדינים על העור. הם מלטפים, ומטפלים ביסודיות בפגמים. אהבנו במיוחד את תחליב האקספרט - שהצליח להפחית אדמומיות והתייחס לפגמים בעור בעדינות. ג'ל לניקוי לעומת זאת לא בלט במיוחד והיה רגיל למדי. ציון: 8.5/10. 

מחיר: 89-119₪

עדינים עם העור
עדינים עם העור © צילום: יחצ חול

הפתעה על המדף

מותג הטיפוח האהוב DOVE ממשיך להתרחב עם מוצרים חדשים לטיפוח מכף רגל ועד ראש. כעת, מציג המותג מוצרים חדשים לניקוי עור הפנים, המשלבים את המומחיות של המותג בהזנת העור וטיפוחו, עם מרקמים מפנקים ומהנים לשימוש בעת שגרת הטיפוח היומיומית. מוצרי הסדרה החדשה מכילים: קצף מזין לניקוי פנים, קצף לניקוי פנים יסודי, ומים מיסלריים מזינים. לאחר שניסינו - הסדרה החדשה של דאב מוצאת חן בעיניינו במיוחד! הריחות נעימים, מפתיעים ומקוריים. המוצרים בעלי פורמולות מצויניות וכולם יעלים ועושים את עבודתם כראוי. האהוב עלינו מבין כולם היה דאורדורנט הסטיק בעל הריח הנהדר והיעילות הנהדרת אפילו יותר. הקצף לניקוי הפנים בעל ריח מעט חמוץ, אך משתלב נכון עם העור ומנקה ביסודיות את האזור. ציון: 9/10. בחירת המערכת! 

מחיר: 11-39.90

 

בחירת המערכת!
בחירת המערכת! © צילום: יח"צ

 

תגובות