סוף עידן הפייק? אריאנה וקיילי חושפות את השיער האמיתי שלהן. צילום מסך מאינסטגרם, צילום מסך מאינסטגרם arianagrande@

סוף עידן הפייק? אריאנה וקיילי חושפות את השיער האמיתי שלהן

שתיים מהכוכבות המשפיעות בעולם הציגו לראווה את השיער הטבעי והקצר שלהן ברשתות החברתיות, ואנחנו לא יכולים שלא לתהות, האם מדובר בטרנד חדש?

בשנים האחרונות, טרנד ה'פייק', שולט בעולם הביוטי והאופנה.מדובר במראה המוגזם, המלאכותי, העשיר ולא אמיתי, אך כזה שמציג שפע. אם בעבר נשים שימוש בפיאות ותוספות שיער היה למטרת מראה טבעי והייתה השתדלות שהמראה שלהן יהיה כמה שיותר טבעי, בזכות סלבריטאיות כמו הקרדשיאנז או אריאנה גרנדה, שמרבות ללכת עם תרסקות עם תוספות שיער ולא מסתירות אותן אלא מתהדרות בהן, המגמה השתנתה. קיילי ג'נר (שתרמה רבות לטרנד הפייק גם תחום השפתיים בזכות השפתיים המנותחות שלה והעובדה כי אינה מסתירה את הניתוחים), מרבה להשתמש בתוספות שיער ופיאות שונות, כך שהיא מחליפה תסרוקות בקצב מסחרר. סימן ההיכר הבלתי מעורער של גרנדה הוא קוקו זנב הסוס הגבוהה שלה, שמורכב כולו מתוספות שיער והפך לסמל שלה. אלא שגם אריאנה וגם קיילי הציגו בימים האחרונים את השיער האמיתי שלהן ואי אפשר לתהות האם סופו של עידן ה'זיוף' בשיער קרוב מתמיד?

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

הראשונה לחשוף את שיערה הטבעי הייתה אריאנה גרנדה, שבסטורי שהעלתה היא הציגה את הקוקו הגבוהה הכה מזוהה איתה בעזרת שיערה הטבעי בלבד, ללא שום תוספות שיער. מדובר בשיער קצר ומתולתל (הרי הזמרת מתולתלת במקור). בעבר הכוכבת חשפה כי שיערה קצר והיא משתמשת בתוספות שיער, לאחר שניזוק קשות בעקבות צביעה מסיבית של שיערה לאדום בעקבות תפקידה בסדרה "ויקטוריוס" בתחילת העשור.

© צילום מסך מאינסטגרם

גם קיילי ג'נר חשפה לעוקביה את שיערה האמיתי. הפעם, לא מדובר במראה שלא ראינו בעבר מהכוכבת - שיער שחור וקצר, אך המילארדרית הצעירה חשפה כי שיערה הטבעי לא היה ארוך ככה מאז שהייתה בת 15. כזכור, ג'נר, אותה אנחנו רגילים לראות במראה של שיער ארוך ושחור או שיער בלונדיני, או בשלל פיאות צבעוניות.

ג'נר וגרנדה הן כמובן לא הכוכבות היחידות שמשתמשות בפיאות ותוספות שיער וכמעט כל כוכבת ידועה מציגה מהפכי שיער מהירים וזמניים באמצעות תוספות ופיאות. העובדה כי גם אריאנה וגם קיילי מזוהות מאוד עם שימוש בתוספות ופיאות וכעת לא מתביישות לחשוף את שיער האמיתי, לגמרי יכולה להצביע את תחילתו של טרנד חדש, טרנד השיער הטבעי והחזרה למקורות.

 

תגובות