איזה יופי: רשתות הטיפוח מתכוננות לקורונה. צילום: קית גלסמן

איזה יופי: רשתות הטיפוח מתכוננות לקורונה

סקארה משיקה קיט מיוחד לשמירה על ניקיון העור וההיגיינה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, גרנייה משיקה חלב מסילרי וטרזמה עם סדרת טיפוח חדשה לשיער ששומרת על ההחלקה

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

Colour Shineplex - טרזמה

מותג טיפוח השיער, טרזמה, משיקה  סדרת מוצרים הכוללת שמפו, מרכך ומסכה,  המסייעת בשמירה על תוצאות ההחלקה והצביעה. מה שמיוחד בסדרה הזאת זה שכל המוצרים הם ללא סולפטים (ללא SLS  וללא SLES) שלרוב מייבשים את השיער, גורמים לו לנזק וגם הורסים את ההחלקה. (אגב, אנחנו בעד להשתמש במוצרים ללא סולפטים גם אם אין לכם או לכן החלקה בשיער). המוצרים החדשים של טרזמה מריחים נהדר, נעימים על הקרקפת והשיער והכי חשוב - ראינו כבר מיד את ההבדל בשיער החל מהפעם הראשונה. השיער יותר חלק, מבריק ומרגיש בריא יותר. ציון: 9/10 (מחיר: 23.90₪ עבור שמפו או מרכך, 34.90₪ עבור מסכה).

© באדיבות יחסי ציבור

ערכת היגיינה וחיטוי - סקארה

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בארץ, החליטו בסקארה להשיק קיט מיוחד עם מוצרים לחיטוי, ניקוי ושמירה על ההיגיינה. ערכה כוללת אלכוג'ל לניקוי הידיים עם כיסוי שניתן לתלות על תיק, בקבוק אלכוהול 70% לניקוי משטחים,  סבון מוס פחם לניקוי הפנים, מסיכת פחם מתקלפת - לניקוי עמוק ומגבוני פילינג לניקוי עמוק ויסודי של עור הפנים. בנוסף, הקיט כולל ערכת עזרה ראשונה של מספריים, חמישה פלסטרים גדולים, חמישה פלסטרים עגולים, סרט דביק לחבישה, תחבושת לחבישה, שני פדי גזה. כמובן שניתן לרכוש את המוצרים גם בנפרד. ציון: 9/10. (מחיר כולל: 84.5₪).

© קית גלסמן

חלב מיסלר - GARNIER  

מותג הטיפוח בינלאומי משיק חלב מיסלר, שזה כמו מים מיסלריים רק בתחליב. ממש כמו המים גם המוצר הזה מיועד להסרת איפור מעור הפנים. אבל החידוש פה הוא שהוא מבוסס על חלב ולא מים, מה שמאוד תורם ללחות העור. המוצר החדש של גרנייה אכן מוריד את האיפור בצורה טובה - כמעט ולא צריך להתאמץ או לשפשף את האיפור מהפנים. רק שימו לב שלא מדובר בתחליב כמו שכולנו מכירים, הוא הרבה יותר דליל, אז תיזהרו עם הפיכת הבקבוק כי אצלנו נשפך חצי מוצר בכיור וחבל. ציון: 8/10, (מחיר מומלץ: 40₪).

© יח"צ חו"ל

 

 

 

 

 



תגובות