איזה יופי: שמעתם על מייק אפ לריסים?. אוליבר רודולף

איזה יופי: שמעתם על מייק אפ לריסים?

המותג האוסטרלי למוצרי שיער משיק שתי סדרות חדשות ומרעננות, לוריאל פריז עם מייק אפ עמיד לקיץ וקרליין משיקה פריימר לריסים

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

Bold Lash Primer של קרליין

קרליין מרחיבה את סדרת המסקרות שלה ומשיקה את Bold Lash Primer, פריימר חדש לריסים בגוון מייק-אפ. הפריימר החדש לריסים מכיל קומפלקס שמנים טבעיים הכוללים שמן זרעי המפ, שמן זית ושמן קיקיון צמחי, המזינים את הריסים ומעניקים להם חוזק, רכות ומרקם חלק ואחיד. הפריימר החדש עוזר לקבל מראה ריסים יותר עשיר, נפוח ועבה. הגוון של הפריימר, בניגוד לפריימרים הקודמים שהיו בצבע שקוף, מעצים את הצבע השחור של המסקרה ונותן מראה ריסים דרמטי. (מחיר: 64.90 ₪), ציון: 9/10.

© טל אזולאי

INFAILLIBLE MATTE COVER של לוריאל פריז 

מותג האיפור משיק מייק אפ לכיסוי מלא בגימור מאט המנטרל מראה שומני. המייק אפ החדש מגיע ב-17 גוונים. מצד אחד המייק אפ החדש קליל במרקם שלו והוא לא מכביד על העור, אך מצד שני הוא מעניק מראה חלק ורענן שמתאים במיוחד לימי הקיץ החמים. המוצר החדש עמיד בפני זיעה ולחות וגם מנטרל מראה שומני שנפוץ בעונה החמה. (מחיר: 100₪), ציון 9/10.

מוצרי השיער של AUSSIE 

המותג האוסטרלי לטיפוח השיער AUSSIE   משיק שתי סדרות חדשות של מוצרים. כל סדרה כולל מכרך, שמפו ומסכה לשיער. הסדרה הראשונה מיועדת לשיער רגיל ומבטיחה להעניק לנו שיער נוצץ, מבריק וזוהר. הסדרה השנייה מיועדת לשיער פגום והיא מיועדת לשיקום שלו. מלבד הבקבוקים שלא הכי נוחים לשימוש, מדובר במוצרים טובים, נעימים על הקרקפת והשיער, עם ריח עדין וטוב. (טווח מחירים: 24.90-32.90₪), ציון: 8/10.

© באדיבות יחסי ציבור

 

 

תגובות