שלושה מותגי בשמים לנשים שכדאי להכיר לקראת 2022. adobestock (אילוסטרציה)

שלושה מותגי בשמים לנשים שכדאי להכיר לקראת 2022

השוק מוצף בבשמים מכל הסוגים ובכל הריחות, אבל איך נדע לבחור את האחד שיתאים לנו באמת? אז עשינו עבורכם את עבודת המחקר כדי שאתם לא תצטרכו, ויצאנו עם רשימה מצומצמת: שלושה מותגי בשמים לנשים שאתם פשוט חייבים להכיר לקראת 2022. סדרת הבשמים 212 מבית קרולינה הררה, בשמים של שאנל וכמובן נרסיסו פודרה – איפה, למה וכמה? הכל בכתבה הבאה

פרסומת:

בשמים – סמל סטטוס מימי העת העתיקה

לבושם יש את היכולת המופלאה לנסוך בנו ביטחון עצמי בכמה התזות בלבד. בושם טוב ישמור על ריח הגוף שלכם נעים ורענן לאורך כל היום. תאמינו או לא, בשמים קיימים כבר מימי העת העתיקה: אפילו בקבר של תות ענח' אמון, מלך מצרים, נמצאו עקבות של בשמים. ולא רק במצרים העתיקה - כבר בספר שמות תוכלו למצוא הוראות לייצור בושם. מזל שהיום כבר לא צריך לרקוח בשמים לבד.

בשמים של שאנל

גבריאל "קוקו" שאנל כבשה את העולם בסערה עם בית האופנה המצליח שלה, שבמרוצת השנים התרחב גם לייצור ושיווק בשמי יוקרה. מספרים שאפילו מרלין מונרו האגדתית סיפרה בחיוך פלרטטני שלמיטה היא "לובשת" רק בושם שאנל. מאז עברו כבר כמה עשורים, אבל הבשמים של שאנל נותרו אהובים. לקראת 2022 הנה שני בשמים של שאנל שממש כדאי לכם להכיר:

  • בושם קוקו שאנל מדמוזל: עם ניחוח דומיננטי של תפוז, מנדרינה ועץ הדרי. בושם קוקו שאנל מדמוזל מצטיין בריח שמחזיק על הגוף לאורך זמן.

  • בושם בלו דה שאנל: בושם בלו דה שאנל הוא הגרסה הגברית של שאנל לבושם, עם ניחוחות דומיננטיים של ענבים, לימון, מנטה ופלפל ורוד.

© (אילוסטרציה) adobestock

סדרת הבשמים 212 מבית קרולינה הררה

סדרת 212 נוצרה בהשראת העיר ניו-יורק. עם דגש על החושניות, הטרנדיות והשיקיות הניו-יורקית. את כל אלה, בקרולינה הררה הצליחו לזקק ולזכך לניחוחות מדויקים בסדרת הבשמים שלהם 212. בושם 212 vip rose הוא אחד מבשמי הדגל של קרולינה הררה לנשים, הוא מתאפיין בניחוחי פרחוני-פירותי. הבושם מבוסס על שילוב של ריח שמפניה ופירות, כמו במסיבות הכי טובות במנהטן. אתם יכולים כבר לשמוע את כוסות השמפניה נוקשות?

בשמים של נרסיסו רודריגז

מעצב העל נרסיסו רודריגז הוא אחד המעצבים האהובים על-ידי ידועניות מהשורה הראשונה בכל רחבי העולם. כמו מעצבי-על רבים לפניו, גם נרסיסו רודריגז לא מסתפק בבגדים בלבד, והוא החל לייצר ולשווק בשמים מטעמו. המטרה המוצהרת של בית האופנה נרסיסו רודריגז היא לשווק בשמים שישקפו את האופי, הייחוד, העוצמה והחושניות של כל אישה ואישה. הבושם נרסיסו פור הר מורכב מריחות עציים-פרחוניים. הניחוחות הדומיננטיים של נרסיסו פודרה הם יסמין, פריחת התפוז וורד בולגרי.

בשמים עד הבית בלחיצת כפתור

את כל הבשמים שמופיעים בכתבה ניתן להשיג בחנויות המובחרות, או לרכוש במחירים משתלמים בחנויות אונליין עם שליח עד הבית או לנקודת הפצה קרובה. היתרון ברכישת בשמים דרך הרשת הוא המבחר האינסופי שנמצא במרחק לחיצת כפתור בלבד, וכמובן המחירים המשתלמים. אם אתם מחפשים מתנה לחבר קרוב, לבן או הבת הזוג או לבני משפחה - בושם זאת בחירה נהדרת, ועם הבשמים שמופיעים בכתבה אין סיכוי שתצאו מאוכזבים