אריאנה השיקה והגולשים התאכזבו. Gettyimages.IL/Kevork Djansezian

אריאנה השיקה והגולשים התאכזבו

כאשר מלכת הפופ גרנדה שידועה בסטייל המטורף שלה הכריזה על ליין הביוטי שלה, המעריצים וחובבי איפור פיתחו ציפיות גבוהות במיוחד, אבל האם היה שווה לחכות? זה מה שחשבנו על הליין של אריאנה גרנדה

בשנים האחרונות קיימת תופעה רווחת בקרב סלבריטיז החל מקיילי ג'נר ועד סלינה גומז של השקת ליין ביוטי אישי. חלק מהליינים הפתיעו את המבקרים לטובה, כמו הליין "רייר ביוטי" של סלינה גומז. שהמוצרים שלו והאג'נדה החיובית של המוצר שברו את הרשת. לעומת זאת, יש גם ליינים שהפתיעו לרעה, כמו ליין הטיפוח של ג'יי לו שמתומחר מאוד גבוה אבל בפועל מציע מוצרים ברמה בסיסית ביותר. לאחרונה גם מלכת הפופ העכשווית אריאנה גרנדה החליטה לנטול חלק בתופעה ולפתח ליין ביוטי משלה בשם "R.E.M beauty". זאת לאחר שהשיקה סדרת בשמים שנושאת את שמה ונחלה הצלחה מטורפת.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by r.e.m.beauty (@r.e.m.beauty)

לאחר שנתיים של עבודה על מותג הביוטי החדש שלה, היא חשפה את ליין המוצרים הראשוניים. ליין המוצרים די רחב יחסית להשקה ראשונית, הוא מכיל אייליינר טוש, מוצרי שפתיים, היילייטרים, פלטות צלליות, צלליות נוזליות, מסקרה וריסים מלאכותיות. בראיון למגזין "Seventeen" אריאנה סיפרה שהיה לה רעיון שאריזות המוצרים שלה יהיו מושפעות מנושא החלל שהיא כל כך אוהבת ויהיו נראות כאילו נלקחו מהסדרה "מסע בין כוכבים". בנוסף, היא חשפה בראיון למגזין "Allure" שעוד מוצרים נוספים יחשפו בהמשך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by r.e.m.beauty (@r.e.m.beauty)


במבט ראשוני המוצרים של גרנדה נראים די פשוטים ולא חדשניים, חוץ מאחד ממוצרי השפתיים שלה שנקרא טוש לשפתיים ואמור לתת עמידות בד בבד עם קלילות על השפתיים. היות והאריזות די פשוטות והמוצרים לא כאלו חדשניים, כמות לא מבוטלת ממעריציה התאכזבו וביטאו את אכזבתם ברשתות החברתיות. אבל אנו לא כל כך מופתעים ממוצרי הליין שהוציאה עד כה, בדרך כלל מראות האיפור של גרנדה קלאסיים עם טאץ' חדשני וזה ניכר גם במותג שלה. תוכלו למצוא במותג שלה גם היילייטרים צבעוניים וצלליות נוזליות בגוונים מיוחדים שנותנות "קיק" מעניין.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by r.e.m.beauty (@r.e.m.beauty)


יתרון לא מבוטל בליין של גרנדה והוא טווח מחירי מוצרי המותג. גרנדה ציינה שהיה לה חשוב שהליין שלה יהיה נגיש מבחינת מחיר, כך שכמעט כל מעריציה יהיו יכולים ליהנות ממנו. טווח מחירי המוצרים בליין שלה נע בין 15$ ל-24$. יתרה מזאת, אסור לשכוח שהליין יתרחב בעתיד ויכלול גם מוצרי טיפוח כמו סרום לריסים ומוצרי שיער כמו תוספות שיער. הגיוני כאשר מדובר בכוכבת פופ הידועה בעיקר בשל הקוקו המתוח שכולנו אוהבים.

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by r.e.m.beauty (@r.e.m.beauty)

תגובות