איזה יופי: גם סערה לא תעצור את שגרת הטיפוח . fotolia

איזה יופי: גם סערה לא תעצור את שגרת הטיפוח

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? הערכה המושלמת לערב הסילבסטר, הטיפים הנכונים לשמירה על שגרת טיפוח גם בחורף והדרך ליצור את הריח הנכון בבית

מארז חגיגות הסילבסטר של SACARA 

לרגל חגיגות הסילבסטר, הקריסמס והשנה האזרחית החדשה, רשת האיפור והטיפוח SACARA משיקה מארז מוצרים במהדורה מוגבלת. המארז כולל מוצרים נבחרים מקולקציית האיפור של אנה זק שניתן ליצור עמם לוק מנצנץ במיוחד, מלא בגלאם ושואו אופנתי לערב הסילבסטר. המארז כולל שלושה מוצרי איפור "מאסט" לכל אירוע: פלטת צלליות POP STAR הכוללת 8 צלליות בגימורים שונים, מסקרה SHOW TIME מאריכה ואמידה, סט עפרון תוחם+ שפתון מט LADY IN RED בצבע אדום. כמו כן הערכה כוללת תיק איפור אופנתי מנומר. מחיר המארז: 89₪ בלבד, במקום 114₪. המארז ימכר בבלעדיות במהדורה מוגבלת למשך 10 ימים 22.12.2021-31.12.2021.

© צילום: קית גלסמן

קולקציית מפיצי ריח של SACARA

רשת SACARA משיקה לחורף 2022 קולקציית מפיצי ריח במראה פרימיומי ומעוצב בארבעה ניחוחות חדשים ומרעננים, לבישום חללי הבית והטקסטיל. מפיצי הריח היוקרתיים מייצרים אווירת רוגע ושלווה ומשרים ריח ייחודי וטוב למשך זמן רב. הקולקצייה מאופיינת בבקבוקים במראה יוקרתי ומהודר, מתאימה מאוד גם כמתנה. מחיר לצרכן: מפיץ ריח גדול (500 מ"ל)- 49.90₪ / מפיץ ריח בינוני  (200 מ"ל)- 25₪ / מבשם בדים (250 מ"ל)- 19.90₪

© צילום: קית גלסמן 

סבוני הידיים של ד"ר פישר

ד"ר פישר משיקים שלושה מוצרים חדשים בסדרת קמיל אל סבון וממשיכה להתחזק בקטגוריית סבוני הידיים. הסבונים מועשרים בשיבולת שועל, תמצית ורדים וואצות ים, להזנת העור והעשרה בלחות. הסדרה מוצעת בבקבוק מלבני רחב ויציב, חסכוני ונוח במיוחד, בעל משאבה קלה ונוחה לשימוש. מחיר מומלץ לצרכן: 14.90₪ / תכולה: 1 ליטר. ניתן להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק, בבתי המרקחת ובחנויות המובחרות.

© צילום: יעל האן

 טיפים לטיפוח העור בעונת החורף

Kiehl’s מותג הטיפוח הניו-יורקי מעניק טיפים ועצות לטיפוח עור הפנים בעונת החורף הקרה. רצוי לשמור על העור באמצעות שימוש בתכשירי טיפוח מתאימים, המעניקים בוסט של לחות לעור ויוצרים מחסום הגנה המונע את אבדן המים והתייבשות העור. למרות שקר, מומלצת מקלחת פושרת המכינה את העור לקליטה אידיאלית של מרכיבי לחות, הזנה, ויטמינים וכל מה שהעור זקוק לו. כמובן, גם אם נדמה כי פחות צמאים בחורף, יש להקפיד על שתייה מרובה: מומלץ לשתות בין 8-10 כוסות גם בחורף. גם אם נדמה לנו שאנחנו לא צמאים, להקפיד על השתייה ולא לחמם את הגוף על ידי מזגנים, אלא על ידי לבישת שכבות נוספות. שירות נוסף ניתן לקבל בחנויות קיל'ס בישראל ובכל הסניפים בעולם, כולל אבחון וייעוץ אישי על ידי יועצי הטיפוח של המותג שעברו הכשרה בסטנדרט בינלאומי של המותג.

 

תגובות