גוונים של אביב: האיפור הנכון לעונה הכי שווה בשנה. בן לאון

גוונים של אביב: האיפור הנכון לעונה הכי שווה בשנה

אביב הגיע, (ועוד רגע גם) פסח בא והשאלה החשובה - מה האיפור הכי מתאים לאותה תקופה? • ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי, על מגמות האיפור והסטייל שכדאי לכולנו להכיר!

הבשורה לאיפור אביב 2022 נעה בין כתום מישמש לכתום ברונזה, בין כתום אפרסק לכתום חלודה ולמרות כל הרצון לחזור לנורמאליות ולשגרה נטולת קורונה, נראה שהמסכות לא הולכות להיעלם בקרוב ועלינו להמשיך להתאים את צבען לאיפור.

ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות מסביר: "הצבע נחשב לאהוב ופופולארי, כיוון שהוא מאפשר להבליט את נתוני הטבע מבלי לנסות להשתלט. הריסים מקבלים חיזוק משמעותי בשתי שכבות עבות וגבשושיות, שמעניקות מראה עיניים פתוח ומואר. הסומק המבצבץ משתי קצוות המסיכה ומשתלב במנעד הכתום".

עוד בערוץ הסטייל של פורגי:

 

איפור: ירין שחף  © סטודיו ירין שחף

 

שלבי האיפור של המגמה הכתומה:

 "לפני שניגשים למלאכת האיפור", מדגיש שחף, "מומלץ להניח פריימר על עור הפנים, ורק לאחריו להשתמש במייק-אפ נוזלי ודק המכיל מסנן קרינה. הפריימר יסייע ליצור מראה חלק ואחיד שייצור בסיס אידאלי לאיפור.

את האזורים הבולטים בפנים – עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, מרכז האף והסנטר, מאירים בעזרת ברונז’ר המעניק תחושה של פנים חטובות יותר.

איפור: ירין שחף © בן לאון

מכסים את העפעפיים בצלליות כתומות: כתום אפרסק, כתום פסטל, כתום חלודה, או כתום תפוז. בעזרת צלליות שמריות, נוסיף נגיעה נוצצת בזווית העין הפנימית, או משיכה של גליטר מתחת לגבה לכל אורכה.

את הריסים מושחים בשתי שכבות שלמסקרה, שתיצור מסגרת של מניפה שחורה ומרשימה סביב העין. לסיום: מורחים שפתון  כתום- אורנג'.

איפור: ירין שחף © מריה סולוביוב
תגובות