איזה יופי: זמן לנשום ולהפחית לחצים. adobestock אילוסטרציה

איזה יופי: זמן לנשום ולהפחית לחצים

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? טשיו בשימוש חדשני, ארץ ישראל כתכשיט, הדרך החדשה להירגע, התכשיר המיוחד לבני הנוער ובשמים מהטבע

טישו לא רק לשירותים

מותג הטיפוח הבינלאומי 'גרנייה' משיק סדרת מסכות טישו אמפולות מרוכזות לעור הפנים
בעלות פעולה מהירה של חמש דקות בלבד! בסדרה שלושה סוגים: מסכת טישו אמפולה המכילה תמצית אבטיח עם 1% חומצה היאלורונית (ממקור צמחי) המסייעת למיצוק העור, מסכת טישו אמפולה המכילה תמצית אננס עם 1% ויטמין C (ממקור צמחי) המסייעת להבהרת מראה העור ומסכת טישו אמפולה המכילה תמצית קייל עם 2% ניאצינאמיד (ממקור צמחי) המסייעת לאיזון והשבת לחות. מחיר לצרכן: 14.90₪, ניתן להשיג ברשת סופר-פארם וסופר-פארם אונליין. 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

ארץ ישראל שלי

חברת DANON משיקה לרגל חגיגות עצמאות 74: מחזיק מפתחות 'I love Israel' המעוצב כמפת ארץ ישראל. מצידו האחד של מחזיק המפתחות חרוט במילים 'I love Israel'  עם צורת לב משובצת באבן קריסטל כחולה, ובצידו השני איור של דגל ישראל. מחזיק המפתחות עשוי בעבודת יד ישראלית ומצופה כסף טהור, מתאים כמתנה וכמזכרת לחברים ולמשפחה,  בארץ ובחו"ל. מחיר לצרכן: 69₪

© צילום: רני לוריא

 לנשום עמוק

קולקציית ה-WELLBEING החדשה כוללת שלושה מוצרים: מסכת שינה כבדה לעיניים עשויה סאטן המסייעת להרפיה ולהרגעה. מחיר לצרכן: 49₪. מסכת ג'ל לעיניים לסיוע בהרגעת העור ובהמרצת הדם הניתנת לקירור במקרר או לחימום במיקרוגל. מחיר לצרכן: 39₪. מברשת לעיסוי הקרקפת עשויה סיליקון רך לניקוי ועיסוי יסודי של עור הקרקפת ולשיפור זרימת הדם. ניתנת לשימוש על שיער יבש או רטוב בעת החפיפה. מחיר לצרכן: 29₪. את המוצרים ניתן להשיג בסניפי ובאתר סופר-פארם אונליין.

 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

העולם שייך לצעירים

דוקטור עור, מקבוצת ניאופרם מוצרי צריכה, מרחיב את סדרת הטיפוח לנוער ומשיק מוצר חדש בסדרת דוקטור עור YOUNG: BB CREAM YOUNG קרם קליל נטול שומן, המעניק לחות אופטימלית וגוון אחיד לעור הפנים, שמתאים במיוחד גם לעור הנוטה לפצעונים. הקרם עשיר ברכיבים המתאימים לגיל ההתבגרות ומסייע לטשטש פגמים, אדמומיות וכתמי עור ומעניק לעור הפנים מראה טבעי, בריא ואחיד. מחיר מומלץ לצרכן: 99.9₪ / תכולה: 30 מ"ל. ניתן להשיג את המוצרים ברשתות הפארם, בתי מרקחת פרטיים ובאתר דוקטור עור.

© צילום: יחסי ציבור

בושם מפנינה

ג'ורג'יו ארמני חושף את MY WAY NACRE במהדורה מוגבלת, פרשנות חדשה ונוצצת לבושם הנשי MY WAY. עם בושם נוצץ במראה פנינתי, המהדורה המוגבלת הופכת את הזר האיקוני הריחני ומלא החיים של הבושם המקורי MY WAY לענן פנינים זוהר. עיצוב הבקבוק שואב הרמוניה מאלמנטים מנוגדים, הניגודיות בין הגוון הוורוד המנצנץ של הבושם לבין הכחול העמוק של פקק הבקבוק. מעוצב כאבן טבעית חלקה, צורתו המעוגלת של הפקק מזכירה קמע, הלוכד את החוויות משנות החיים המעניקות השראה לבשמים של MY WAY. טבעת זהב, ועליה חרוטות המילים Giorgio Armani מקיפה את האבן, ומזכירה שביל. הבד הכחול סביב צוואר הבקבוק מסמל את מורשת האופנה של ג'ורג'יו ארמני בעיצוב האלגנטי והעל-זמני. בין המרכיבים המובחרים הנכללים בבשמים של ג'ורג'יו ארמני נמצאים מרכיבים טבעיים המופקים באופן אחראי, על מנת להבטיח את הקיימות שלהם, ועל מנת לתמוך ברווחת הקהילות מהן הם נרכשים. וניל בורבון פרימיום המשולב בבשמים של MY WAY מקורו במדגסקר, והוא מיוצר בלעדית עבור ג'ורג'יו ארמני. תהליך הייצור של הוניל הזה מפוקח בקפידה רבה, בכדי לוודא ולהבטיח וניל באיכות הגבוהה והמעודנת ביותר באופן עקבי. מחיר לצרכן: 359₪ / תכולה: 90 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות. 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

בושם ממוחזר

ג'ורג'יו ארמני מציג את ACQUA DI GIÒ EAU DE PARFUM: פירוש חדש לבושם האיקוני אקווה די ג'יו, עם מבט לעתיד. אקווה די ג'יו או דה פרפיום מגלם את המחויבות של ג'ורג'יו ארמני לקיימות: מתוכנן ומעוצב באופן ידידותי לסביבה, הוא משיג ניטרליות פחמנית עם האפשרות למילוי חוזר ובאמצעות רכישת מרכיבים אחראית. עם מודעות לסביבה אשר שזורה ביצירה שלו, אקווה די ג'יו או דה פרפיום הוא בושם למען העתיד. המרכיבים הארומטיים והזוהרים כוללים מרכיבים טבעיים, המופקים ונרכשים באופן בר-קיימא. עם תווים של מנדרינה ירוקה נוצצת, לב של מרווה מרושתת ותמצית פצ'ולי, ההיבט החדש של הקולקציה האיקונית של בשמים לגבר של ג'ורג'יו ארמני, יוצר אפקט רגוע וחושני המשתהה על העור. הבקבוק האיקוני של אקווה די ג'יו מקבל עיצוב חדש כבקבוק הניתן למילוי חוזר בלתי מוגבל, על מנת להפוך לפריט יפהפה ונצחי. מחיר מומלץ לצרכן: 125 מ"ל- 399₪ / 75 מ"ל- 289₪ / מילוי חוזר- 150 מ"ל- 499₪. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות. 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

 

 

תגובות