ספא בצפון. adobestock (אילוסטרציה)

ספא בצפון

ספא הוא מקום להתפנק בו. מקום אליו באים על מנת להרגע, להשתחרר באמצעות עיסוי מקצועי מידיהם של מטפלים מוסמכים ומוכשרים, להנות מהשלווה והשקט המלווים בטיפול ובחוויה שאחריו, וכן להשתכשך בג'קוזי מבעבע לסאונה לוהטת. ישנם סוגי ספא רבים, חלקם המוניים יותר, חלקם קטנים יותר, חלקם מבודדים יותר. אך יש תיאור אחד שלא ניתן לתת לכל ספא- בוטיק

פרסומת:

מה זה ספא בוטיק?

בוטיק- בית עסק קטן ועצמאי המתמחה בקהל נישה אנין ובמוצרים ייחודיים, בניגוד לרשתות ולחנויות הגדולות. 

ספא בוטיק נבדל מבתי ספא אחרים בהיותו בית עסק עצמאי, הוא אינו חלק מרשת או פריסה רחבה. לספא בוטיק יש מגוון יתרונות על פני בתי עסק המוניים, והמשמעותי ביניהם- זה השקט. חלק מרכזי בספא, מלבד העיסוי, הוא החוויה המלווה את האורח במהלך שהותו. כאשר ספא הוא מקום המוני ומפוצץ- הוא מאבד חלק ממטרתו; להיות מקום בו נרגעים, מקום בו הכל שלו ועדין. כאשר ספא הוא ספא בוטיק, הוא כבר מיישם מטרה ענקית בספא, המטרה של השקט. לכן כאשר בוחרים ספא ללכת אליו ובנוסף אפשר לשדרג לחבילת ספא וחדר פרטי שבכלל תשדרג את האירוע , חשוב לחשוב ולשקול את המקום בו בוחרים- האם אתם מעוניינים ברשת גדולה או בבוטיק קטן ורומנטי?

ספא בוטיק בצפון

אם אתם מחפשים ספא בוטיק רומנטי בצפון שיכול להתאים ליום כיף זוגי ליום נישואין , פלמינגו ספא חיפה הוא בדיוק המקום בשבילכם. הספא ממוקם על הר הכרמל המרהיב, והוא מקום מיוחד במינו, עסק עצמאי, חלק ממלון שגם הוא בוטיק, מקום מיוחד שאין כמותו. פלמינגו ספא שמח לארח את כולם- מיחידים, ועד זוגות וקבוצות. בספא תהנו מעיסויים ברמה הגבוהה ביותר, ממתקנים מפנקים כמו ג'קוזי וסאונה מטופחים ונקיים, ממלתחות מאובזרות, מחלוקים וכפכפים מעוצבים, ועוד המון דברים קטנים, המשלימים את החוויה.

בספא בוטיק דואגים לכם, אתם לא רק מספר לקוח. אתם אורחים שצריך לפנק! בואו להנות מספר בוטיק בחיפה, בחרו בפלמינגו ספא חיפה עכשיו.

© adobestock (אילוסטרציה)