איזה יופי: מתפנקים לקראת החגים!. ADOBESTOCK

איזה יופי: מתפנקים לקראת החגים!

מסקרה מאריכה, קרם טיפוח לשפתיים בריאות והכי חשוב בושם לחג • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? המוצרים שיפנקו אתכם ואת המשפחה לקראת חגי תשרי

NIKE פותחת את החנות הגדולה בישראל

 

ריטיילורס, מפעילת חנויות NIKE במספר מדינות בעולם, פותחת את חנות NIKEהגדולה ביותר בישראל, בקניון הבוטיק עזריאלי שרונה. החנות משתרעת על שלוש קומות, בשטח של 2,100 מ״ר. זאת החנות הראשונה בארץ שעומדת בתקן Leed Gold התקן האמריקאי לבנייה ירוקה. החנות תציע את מגוון הקטגוריות הנרחב ביותר - כדורגל, כדורסל, אימון, ריצה, ג'ורדן ואופנה בנוסף לקטגוריות חדשות ובלעדיות כמו ביגוד ונעלי טניס, קולקציית אימון לנשים בהריון ואחרי לידה, ביגוד עבור נשים במידות גדולות ועמדות NIKE BY YOU לעיצוב באופן אישי. החנות החדשה תציע חווית קנייה דיגיטלית מתקדמת שטרם נראתה כמותה, עם מגוון מוצרים רחב, שירות וחווית קנייה ייחודית.

© סטודיו פלד

לריסים ארוכות ומרשימות

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו-יורק ממשיך להשיק חדשנות במוצרי האיפור, ובימים אלה משיק את המסקרה החדשה - סקיי היי קוסמיק (SKY HIGH COSMIC), האחות החדשה שמצטרפת למסקרה סקיי היי הסנסציונית שכבשה את העולם. המסקרה החדשה מעניקה אפקט מקסימלי של הארכה ונפח של הריסים ובעלת פיגמנט שחור אינטנסיבי.
המסקרה סקיי היי קוסמיק בעלת מברשת סיליקון חדשנית ארוכה וגמישה במיוחד, המאפשרת להגיע עד לבסיס הריסים וכך לוכדת, מפרידה ומעניקה אורך מקסימלי ונפח מלא לכל ריס וריס. הפורמולה של המסקרה סקיי היי קוסמיק מכילה תמצית במבוק וסיבים המסייעים ביצירת מראה ריסים ארוכים וטבעיים. הוראות שימוש: יש למרוח לאורך הריסים מהבסיס ועד הקצה. מומלץ לעשות תנועות קטנות משמאל לימין בזמן הברשת הריסים על מנת להעניק להם נפח.

© יחסי ציבור חול

לשיער עטוף שמן ארגן

שמפו ומרכך קרליין 10 ארגן החדשים מבוססים על פורמולה המועשרת בשמן ארגן העוטף את שערך בלחות, מעניקים לו גמישות ורכות למראה שיער בריא ומלא חיים. ביחד עם טכנולוגיית פרוטאין המשי, נוסחה מתקדמת לטיפוח השיער והקרקפת, העוטפת את השיער ברכות מקסימאלית ע"י רכיב פרוטאין משי המזין את השערה מצד אחד ויוצר ציפוי של לחות מצד שני ובכך מעניק זוהר וברק לאורך זמן.לאחר כל חפיפה, שיערך רך, מלא ברק ונעים למגע כמו כל מוצרי קרליין, גם סדרת מוצרים זו לא נוסתה על בעלי חיים. שמפו ומרכך קרליין 10 שמן ארגן : מחיר: 13.90 ₪ , לתכולת: 700 מ"ל. 

 

© טל אזולאי

קרם לחות לצעירות

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק קרם ג'ל לחות מאט לצעירות החל מגיל 17
מסדרת החמצן הידרג'ניסט, להחייאת עור הפנים ולשמירה על רמת לחות אחידה
למשך 24 שעות. קרם ג'ל לחות מאט פותח במעבדות ליראק פריז בהשראת פרס נובל לרפואה בנושא חמצן בתאים. מדובר בפורמולה בעלת פטנט ייחודי להחדרת חמצן לשלושת שכבות העור (NMF) הנשאר בעור למשך 24 שעות. מבוסס על טכנולוגיית הביומימטיקה (חיקוי הטבע) החומרים מדמים פעולה טבעית ומעטפת התא נחדרת ביתר קלות ע"י החומרים המזינים. תכולה: 50 מ"ל, מחיר: 249 ₪.

© אסף לוי

ומה עם האמהות?

מותג הטיפוח הצרפתי DIADERMINE, גאה להציג את Lift+ BOTOLOGY, סדרת אנטי-אייג'ינג חדשנית פורצת דרך אשר פותחה במעבדות דיאדרמין כאלטרנטיבה להרגעת קמטים. בעלת פורמולה המכילה 92% רכיבים ממקור טבעי, וכוללת 3 אלמנטים הנלחמים בהזדקנות העור: מגבירה את אלסטיות העור לעור מוצק יותר, פורמולה בעלת פעולה חדשנית להרגעת קמטים והפחתת קמטים שנוצרים ממימיקת הפנים. הסדרה כוללת 4 מוצרים: סרום יופי ללילה, קרם יום ,קרם לילה וקרם עיניים.

© הנקל חול

ג'ורג'יו ארמני חושני

ג'ורג'יו ארמני חושף את ARMANI CODE PARFUM, התוספת החדשה לסדרה האיקונית ארמני קוד שהושקה בשנת 2004. ARMANI CODE PARFUM לוכד את המהות של ארמני קוד ומשמר את הזהות הארומטית והחושנית שלו באמצעות התווים העליונים הארומטיים של הבושם, התווים הבסיסיים הגבריים והעוצמתיים, והתווים המרכזיים שמלאים עתה ברגישות מוגברת. כחלק מהמחויבויות המתמשכות של ג'ורג'יו ארמני לקיימות, ARMANI CODE PARFUM נוצר תוך מחשבה על עתידו של כדור הארץ, ומחדש את הקודים של צריכת מוצרי יוקרה. בקבוק הבושם מעוצב בעיצוב אקולוגי, ידידותי לסביבה וניתן למילוי חוזר.

© יחסי ציבור חול

בושם אייקוני

PRADA PARADOXE לוכד את המהות של האישה של פראדה, בלתי ניתנת להגדרה ומתפתחת ללא הרף, אישה שתמיד משתנה, אבל תמיד היא עצמה. הבושם מציג זר פרחים לבנים על-זמניים שהומצא מחדש לחותמת ריח אוונגרדית, עטופה בבקבוק משולש, איקוני אמנם אבל מפתיע ובלתי צפוי; בושם אשר מאמץ את כל הממדים הפרדוקסליים של ניחוח ושל העצמי.

© יחסי ציבור חול

 

 מסכה לטיפוח השפתיים

מותג הטיפוח הבינלאומי "גרנייה" ממשיך להביא את החידושים החמים בתחום הביוטי מהעולם, שכבשו את הזירות הדיגיטליות כמו טיק טוק ואינסטגרם- מסכת טישו (בד) לשפתיים! גרנייה משיקה את REPLUMP MASK (ריפלמפ) – מסיכת הבד הראשונה לשפתיים, מתקנת יובש ומעניקה נפח ולחות לשפתיים ב-15 דקות! המסכה מכילה תמצית דובדבנים הידועים בתכונותיהם להענקת לחות וריח נפלא, המסייעים לחיזוק הקולגן בגוף + פנתנול אשר נקרא גם פרו-ויטמין B5 העוזר בשמירה על מחסום ההגנה של העור ושומר על לחות והזנה. בעלת פורמולה טבעונית – ללא מוצרים ותוצרים מן החי

© יחצי ציבור חול
תגובות