מיה דגן מציגה: עצות יופי ברשת החברתית? בואו נדבר על זה!. אורי דוידוביץ

מיה דגן מציגה: עצות יופי ברשת החברתית? בואו נדבר על זה!

קרח על הפנים? ניתוחים פלסטיים כדי להראות כמו פילטר? לקנות כל תכשיר שנתקלים בו בסטורי? מיה דגן יוצאת מהטיקטוק כדי לענות על עצות היופי שאנו נתקלים בהם מדי יום ברשתות החברתיות • צפו

בשיתוף עם Dove

מכירים את עצות היופי המוזרות שרצות ברשתות החברתיות וכולנו קצת תוהים אם זה באמת עובד או שהם סתם אומרים? בואו נדבר על זה רגע! קראנו למיה דגן לענות על כמה עצות יופי שאנו נתקלים בהן מדי יום.

מיה דגן: עצות יופי ברשת? בואו נדבר על זה!
 

ומה יש למומחה בנושא להגיד? קרן דווידסון, דיאטנית יוניליוור: 

"גיל ההתבגרות מתאפיין בשינויים פיזיולוגים ורגשיים. החל מהאצת גדילה של כל רקמות הגוף, צמיחה לגובה והתפתחות קוגניטיבית, וכן שינויים נפשיים ורגשיים. שינויים אלו עשויים להשפיע גם על יחסו והרגשתו של המתבגר בקשר לגופו ולמראהו. חשוב לסגל ולהתרגל להרגלי אכילה נכונים, לצרוך תזונה המכילה את כל רכיבי התזונה החיוניים, תוך התייחסות להעדפות תזונתיות (משפחתיות או חברתיות), המסורת והתרבות של המתבגר ואף מומלץ לבצע פעילות גופנית באופן קבוע. במקרים של שאלות לגבי הרכב התזונה, התאמת תפריט או שינוי בהרגלי אכילה, ובמידה וישנן מחשבות או רגשות שליליים בהקשר לדימוי הגוף, המראה, ואכילה מומלץ לפנות לאיש מקצוע מוסמך (דיאטן/ דיאטנית קלינית) לצורך הדרכה והכוונה אישיים" 

לעוד מידע: כנסו למתחם 'לנקות את הפיד' באתר ynet (לחצו כאן) 

תגובות