איזה יופי: כמה כיף להתכרבל במיטה בחורף. ADOBESTOCK

איזה יופי: כמה כיף להתכרבל במיטה בחורף

כרבוליות מפנקות, פילינג לשפתיים למנוע יובש והמסכה שתדאג לכם למראה תלתלים זוהר • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

מתכרבלים במיטה

החורף מחלק את הציבור לשני מחנות: אלו שאוהבים את העונה הקרה ואלו שמתגעגעים לימים שטופי שמש. FOX HOME משיקה בימים אלו את קולקציית Cozy המפנקת, שמזמינה אתכם לחבק את האפרוריות שבחוץ, להפוך אותה לחמימה ורכה, כך שאפשר יהיה להעביר את הזמן בבית בצורה הכי נעימה ומכרבלת שניתן.

פריטי הקולקציה מאופיינים בגוונים של אפור וקרם. בין הפריטים ניתן למצוא: כרבוליות אישיות בגודל של 130X180 ס"מ (79.90 ₪) באפור כהה ובקרם, נעלי בית אפורות שבתוכן בד רך דמוי פרווה לבנה רכה (49.90 ₪), זוג גרביים חמימים עם בד רך דמוי פרווה (49.90 ₪) והמתנה האידיאלית לחורף לכל מי שסובל מקור: בקבוק חם מעוצב (49.90 ₪).

לאחר שניסינו: אי אפשר לקום מהספה עם הכרבולית, שמישהו יעזור לנו! חם ונעים! 

© צילום טל טרי

לאישה ולגבר

ניו יורק (אוגוסט 2022) – בהשראת קולקציית AWAY הנמכרת ביותר, Abercrombie&Fitch שמחים להכריז על המהדורה של AWAY TONIGHT, ניחוחות חדשים ומרגשים לגבר ולאישה. הקונספט של הסדרה הוא להתענג על הרגע. החוויות של החברה הצעירים נמשכים אל תוך הלילה, לא משנה לאן הם ילכו ומה הם יעשו, העיקר שזה יהיה ביחד.

ההשראה לבקבוק היא במעבר בין היום ללילה. הבקבוקים מעבירים את התחושה של הציפיה ללילה שאנחנו הולכים לבלות עם חברים. כל בקבוק בושם מכיל לוגו מובלט ומכסה מתכתי עם עיצוב טבעתי הממשיך את הנראות של הסדרה. עם מחויבות חדשה לקיימות ושמירה על הסביבה , בקבוקי הבושם של Abercrombie & Fitch AWAY TONIGHT מיוצרים מחומרים הניתנים למחזור. הבושם לגבר בעל ניחוח עצי רענן המקנה תחושה של החיים הטובים לאורך כל הלילה. הבושם לאישה בעל ניחוח פירותי אשר מעצים את הציפייה לערב שיבוא, וההתרגשות שבידיעה שאת והחברים שלך תהיו "הרחק הלילה". מחיר 299 ש"ח. 

לאחר שניסינו: ריחות מתוקים ונעימים, לגמרי ממליצים!

© צילום יחצ חול

מתולתלות נהנות יותר

מותג טיפוח השיער הבינלאומי 'FRUCTIS HAIR FOOD'  (פרוקטיס הייר פוד) מבית 'גרנייה' משיק סדרת טיפוח חדשה המיועדת לבעלות שיער מתולתל:  COCOA BUTTER (חמאת קקאו). סדרת ה" "COCOA BUTTER מצטרפת לתפריט המלא להזנה עמוקה ולסדרות טיפוח השיער הקיימות של המותג: סדרת הבננה (המזינה שיער יבש), סדרת האלוורה (המזינה בלחות שיער רגיל עד יבש), סדרת הפפאיה (שיקום לשיער פגום) וסדרת המקדמיה (המחליקה שיער מקורזל ויבש). הסדרה החדשה כוללת שלושה מוצרים: שמפו, מרכך ומסכה לשיער -  המשקמים ומזינים תלתלים יבשים.

"COCOA BUTTER" בעלת פורמולות עשירות המסייעות להזנת שיער מתולתל ויבש. הפורמולות החדשות מכילות רכיבים ממקור טבעי, ביניהן חמאת קקאו וחמאת שיאה – המזינים, משקמים, מסייעים בהתרת קשרים ולבניית תלתלים בצורה מושלמת וטבעית. הפורמולה משפרת את איכות סיב השיער ובכך מאפשר לקבל תוצאה של תלתלים יפים ו"בנויים". שימוש במוצרי הסדרה החדשה מסייע בבניית תלתל-תלתל בנפרד, הופך את השיער למוזן באופן מיידי, רך ואקסטרה-נעים למגע. התלתלים שלך פחות רעבים וזוכים להזנה עמוקה. מחירים מומלצים לצרכן: שמפו - 14.90 ₪, מרכך - 14.90 ₪, מסיכה לשיער - 39.90 ₪

© צילום יחצ חול

בריח של זינדין זידאן

הכדורגלן והמאמן מהגדולים והמוכרים ביותר בכל הזמנים, זינדין זידאן, נבחר להיות הפנים החדשות של מותג הבישום "לג'נד" והניחוח החדש לג'נד רד. בקמפיין הקרוב, בחודש נובמבר בשילוט חוצות ובטלוויזיה לניחוח לג'נד רד, מונבלאן חולקים כבוד לנוכחות האגדית של זידאן. צנוע ועובד קשה, אייקון הספורט כונה לעיתים קרובות "אגדה"; לא בהכרח בעקבות הדרך שבחר ללכת בה, אלא בגלל הדרך שתשוקתו, כישוריו והנחישות שלו הובילה אותו. לגב'נד, ליין הבישום הנמכר ביותר של מונבלאן, מתעל את הלך הרוח של אלו שאינם מחפשים תהילה, אלא שואפים להשאיר את חותמם עם מטרה, שכנוע ותשוקה, אשר כותבים את האגדה שלהם בעצמם לאורך הדרך.  מחיר 299 ש"ח.

© צילום יחצ חול

לא לשכוח לשטוף ידיים

מותג הרחצה "כיף" גאה להציג: BOTANICAL FUSION - Rose & sage / Geranium & Patchuli, אל סבון חדש לניקוי וטיפוח הידיים המכיל 90% רכיבים ממקור טבעי, טבעוני, המועשר בתמציות ורד ומרווה, גרניום ופטצ'ולי.

אל סבון ידיים מכיל 90% רכיבים ממקור טבעי לניקוי וטיפוח הידיים. נוסחה מתקדמת, ירוקה וידידודית, מועשרת באלוורה המעניקה לחות מיידית, מסייעת במניעת יובש ועוטפת את העור ברכות. תמציות וורדים ומרווה, גרניום ופטצ'ולי מבשמות את הידיים בניחוח עדין. לא נוסה בבעלי חיים. מחיר: 15  ₪  לתכולת: 1 ליטר

לאחר שניסינו: מה יכול להיות רע בסבון ידיים מפנק? ועוד שמעניק ריח נעים ורכות.

© צילום טל אזולאי

לא עוד יובש בשפתיים

רשת SACARA (סקארה) מציעה לחורף 2023 "טיפול אקספרס" לשפתיים:  פילינג ושפתון צבע מטפח,  המיועד לטיפוח השפתיים – 2 ב – 1. השפתון כולל   פילינג - להחלקת השפתיים מצד אחד ושפתון צבע מועשר בלחות מהצד השני. בשתי הפעולות הללו ניתן להפוך את השפתיים לרכות ונעימות.

אופן השימוש: עסי בעדינות את הפילינג על שפתייך ונגבי את החומר העודף. השתמשי עד שלוש פעמים בשבוע . מרחי על שפתייך את השפתון כדי להגיע לתוצאה מושלמת ובוהקת. מחיר לצרכן: 17.90 ₪ 

לאחר שניסינו: את החורף הזה אנחנו לגמרי עוברים בלי יובש וקילופים בשפתיים! מוצר נוח שמתאים בגודל לכל תיק.

© צילום קית גלסמן
תגובות