איזה יופי: שיער זוהר ומבריק לסילבסטר. ADOBESTOCK

איזה יופי: שיער זוהר ומבריק לסילבסטר

טיפול פלא לשיער, מסכת לחות לפנים וקרם מים המלח • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

לשיער בריא וזוהר

מותג טיפוח השיער PANTENE משיק בפיתוח ייחודי סדרת מוצרים חדשה המבטיחה לחות, זוהר והגנה מפני שבירת השיער. כל המוצרים בסדרה החדשה מכילים מגוון רכיבים כדוגמת ביוטין, תמצית עץ באובב, חומצה היאלורונית וויטמינים אשר מסייעים גם לשיער הפגום והיבש ביותר-להפוך לשיער בריא, חזק זוהר ומלא ברק.

סדרת המוצרים החדשה Pantene Hydra Glow - ללחות וזוהר:

  • סרום שמזין את השיער היבש ביותר - סרום לשימוש יומיומי על בסיס חלב ומים, הנמס מיידית לתוך סיב השיערה, מחליק את הקצוות המפוצלים, מגביר את הרכות ומעניק לשיער לחות מיידית מותיר שיער זוהר ומלא ברק. ניתן להשאיר על השיער או לשטוף.  
  • שמפו לחות עמוקה - שמפו ללא סולפטים, המנקה בעדינות את השיער מבלי להכביד עליו, ומעניק לו לחות וזוהר.  
  • מרכך לחות עמוקה - מרכך לשיער, מזין, מגן על השיער, מעניק לחות וזהר.
  • מסכת לחות מרוכזת – מסיכה לטיפול אינטנסיבי לשיפור מצב השיער, מטפלת גם בשיער יבש במיוחד מעניקה לשיער לחות וזוהר.
© צילום יחצ חול

8 שניות בלבד

מותג טיפוח השיער 'אלביב' מבית לוריאל פריז, משיק את 'וונדר ווטר קולור פרוטקט' טיפול הפלא לשיער ב-8 שניות, לשימוש בעת החפיפה במקלחת מבלי לצאת מהבית. לאחר הצלחתו המסחררת של 'וונדר ווטר' כחלק מסדרת דרים לונג, הוונדר ווטר חוזר להציל את השיער, הפעם בגרסה המתאימה לשיער צבוע או בעל גוונים. אחרי שכבש את הטיקטוק ברחבי העולם, הגיע לישראל ה'וונדר ווטר', טיפול הפלא לשיער שיבטיח לשיערך רכות וזוהר תוך 8 שניות בלבד! מסייע לחזק שיער צבוע, לשיער עשיר בלחות ומלא ברק!

וונדר ווטר מבוסס על טכנולוגיה חדשנית – 'למלר' (LAMELLAR) המסייעת בריכוך סיב השערה, מתירה קשרים במהירות הבזק ובכך מעניקה מראה מחוזק ועשיר בלחות לשיער. הטכנולוגיה הייחודית מייצרת תחושת חמימות קלה בידיים ועוטפת את השיער בתחושה של ספא ביתי לשיער. התכשיר ללא סיליקונים ואינו מכביד על השיער. בנוסף, הפורמולה הייחודית היא בעלת PH נמוך המאפשר "מהפך" לפני סיב השיערה: נועלת את הצבע בפנים, מחייה את הצבע ומעניקה לחות והזנה. מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪ (200 מ"ל)

 

© צילום יחצ חול

 

למראה זוהר לסילבסטר

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז מציע מסכת לחות S.O.S מועשרת בחמצן מסדרת הידרג'ניסט להחייאה מיידית של עור הפנים, העלאת הלחות והענקת מראה זוהר למשך 24 שעות. כך תגיעי לערב הסילבסטר עם עור פנים זוהר ומטופח למשך כל הלילה.

מסיכת לחות הידרג'ניסט הינה מסיכה פעילה במרקם ג'ל, העשירה בלחות ובחמצן המחייה את עור הפנים ומעניקה מראה צעיר רענן ומלא נפח. המסכה מבוססת על טכניקה ביו מימטית (מחקה את תהליכי הטבע) ועל פטנט ייחודי - NMF המאפשר החדרת חמצן לכל שכבות העור עד לשכבת הדרמיס, כמו כן  המסכה מועשרת בחומצה היאלורונית. הפטנט החדשני מאפשר פעילות אקטיבית: בתוך 5-10 דקות מרגע מריחת המסכה על העור נוצר אפקט לחות שנמשך כ- 24 שעות. העור נראה חיוני, בוהק, מלא זוהר וללא סימני עייפות ושחיקה. מחיר: 179 ₪

 

© צילום אסף לוי

פינוק מים המלח

לחות העור חיונית לשמירה על מראה עור זוהר ובריא, לאורך כל השנה ובחודשי החורף במיוחד. לקבלת התוצאה המבוקשת חשוב לטפח ולהזין את העור בלחות ובויטמינים החשובים, לשם כך הוציאה רשת SACARA  את סדרת ים המלח לטיפוח עור הפנים, המועשרת במינרלים בעלי תכונות ריכוך, שיקום, איזון וריפוי העור בכל עונות השנה ובמיוחד בעונה הקרה.

ים המלח נחשב לספא הרפואי הגדול ביותר בעולם. הבוץ, המים והמלחים עשירים במינרלים כמו מגנזיום,אבץ וסידן היוצרים יחדיו סינרגיה מופלאה המחזרת את תאי העור,מפחיתה גירויים ומעניקה הגנה לאורך זמן.המעבדות של סקארה הצליחו ליצור את הנוסחאות המנצחות באיכות גבוהה של רכיבים ובמחיר תחרותי במיוחד ולרגל חורף 2023 מציעה SACARA שני מוצרי טיפוח לעור הפנים: קרם לחות עשיר וסרום קולוגן. מחיר קרם לחות/סרום: 19.9₪.

© צילום יחצ חול

 

תגיות
תגובות