איזה יופי: למראה נוצץ ועיניים מורמות!. ADOBESTOCK

איזה יופי: למראה נוצץ ועיניים מורמות!

מסקרות PRO XXL להרמת הריסים, קולקציית לקים במיוחד לחורף ותחליב לחות למיצוק העור • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

לטיפוח השיער והגוף 

הוואי, מותג טיפוח השיער והגוף, משיק את מגוון מוצרי המותג, בקטגוריות השונות: שמפו, מרכך, תחליב רחצה, בהשקה ומיתוג חדש הכוללים פורמולה חדשה המכילה 92% רכיבים ממקור טבעי.  הזנה ורכות למראה שיער וגוף מטופח וניחוח שנשאר לאורך זמן. מחיר מומלץ לצרכן שמפו: 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן מרכך: 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן תחליב רחצה: 14.90 ₪, תכולה: 700 מ"ל

לאחר שניסינו: הריח האהוב עלינו הוא לגמרי פריחת הדובדבן, ניח נעים וכיפי!

© צילום סטודיו אלדד שאו

למיצוק הגוף

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז משיק תחליב לחות אנטיאייג'ינג לגוף עם הפעולה הכפולה: הזנה ומיצוק –בודי הידרא פלוס המעניק לחות ומגע קטיפתי, נספג בקלות ובמהירות ואיננו דביק, שילוב של קרם לחות מזין + קרם למיצוק הגוף, המשלב חומצה היאלורונית להחדרת לחות לתאי העור למשך 48 שעות,  מעניק תחושה מיידית של לחות , ברק וזוהר, בעל ניחוח ממכר ומרקם קליל ונעים.  מצוין לעור מדולדל או רפוי מעט.

 רכיבים: תמציות פרחי היביסקוס ורימון למיצוק ולהחלקה מיידית של העור, קומפלקס 2 חומצות היאלרוניות - מוצקות ונפח, סיליקון - למיצוק העור, תמצית היביסקוס - להחלקת העור, גליצרין - להענקת לחות. מחיר:  199 ₪ (תכולה -400 גרם)

© צילום אסף לוי

קולקציית לקים במיוחד לחורף

מותג הלקים הניו-יורקי essie משיק: קולקציית לקים חדשה לחורף 2023.

האווירה החורפית המתקרבת אלינו בצעדי ענק, מתחילה קודם כל עם לק נכון התואם את העונה. מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני essie, המתמחה בטיפוח ציפורניים משיק את הגוונים החדשים של הלק הקלאסי - מראה ציפורניים מושלם עם הגוון האהוב עלייך. הקולקציה החדשה מציעה חמישה גוונים על קשת של כתום, סגול עתיק ועד אפור, שיכולים לפלרטט עם לוק חורפי שתאמצי לעצמך העונה.  הרי הלק היום הפך הרבה מעבר לרק לק - הוא המסגרת שלך ללוק הנכון, ואקססורי משלים לכל הופעה. מחיר מומלץ לצרכן: 42 ש"ח ליחידה, 10 מ"ל.

לאחר שניסינו: לקים שנמרחים בקלות ומתייבשים מהר, אהבנו את הצבעים הורודים!

© צילום יחצ חול

סדרת השפתונים החדשה

מותג האיפור האהוב MILUCCA (מילוקה), משיק בסופר-פארם סדרה חדשה של שפתונים מבריקים. מדובר בסדרה של שמונה גוונים, בעלת פורמולה עשירה בלחות בגימור מבריק המעניקה לשפתיים מראה מלא ועסיסי במיוחד.מחיר השפתונים הוא 24.90 שקל ליחידה.

לאחר שניסינו: שפתונים עשירים בלחות, עם מגוון רחב של צבעים אך לא מתקבעים על השפתיים.

© יחצי ציבור

לריסים ארוכים ומורמים טבעית

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק בישראל את סדרת המסקרות המקצועיות המדוברות ביותר בעולם: PRO XXL – האדומה, הכסופה והסגולה, כאשר לכל אחת תפקיד שונה משלה.

Mascara PRO XXL LIFT (RED)- מסקרה פרו XXL להרמה (מסקרה אדומה) - מועשרת בפרו קרטין, עמידה ל24 שעות, לא נמרחת, לא מתפוררת ואינה מותירה גושים. Mascara PRO XXL EXTENSION (PURPLE)- מסקרה פרו XXL להארכה (מסקרה סגולה) - עם 72% אפקט הארכת הריס. עמידות לאורך כל היום, לא נמרחת ואינה מותירה גושים. Mascara PRO XXL VOLUME (SILVER)- מסקרה פרו XXL לנפח (מסקרה כסופה) - מועשרת בפנתנול. עם 72% אפקט הארכת הריס. עמידות לאורך כל היום ולא נמרחת.

© יחצ חול

לוק מנצנץ

רשת SACARA מציעה פלטת צלליות POP STAR מקולקציית הקפסולה בחתימה האישית של אנה זק הפרזנטורית של המותג:  SACARA X ANNA ZAK. הפלטה מורכבת משמונה גווני ניוד-חום נייטרליים, גם גוונים כהים להצללה עמוקה וגם גוונים בהירים להארה, כך שהיא תתאים לכל גווני העור.  מתוך שמונה הגוונים, ארבעה מתוכם בגימוט מאט וארבעה בגימור משי. טיפ לשימוש המושלם: לפני הנחת הצללית, נניח בטפיחות על גלגל העין את גוון הקונסילר המתאים, ולאחר מכן נטשטש בעזרת מברשת או ספוגיות על מנת להספיג שאריות על עפעף העין. מחיר לצרכן: 39.90 ₪

© צילום: קית גלסמן

 

תגובות