איזה יופי: הטרנינג המושלם לבית!. ADOBESTOCK

איזה יופי: הטרנינג המושלם לבית!

הטרנינג המושלם לחורף, חנות היוגה הבינלאומית מגיעה סופסוף לישראל וסדרות חדשות לטיפוח הגוף • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

הטרנינג המושלם לחורף

החורף הגיע ואיתו קולקציית טרנינגים ראשונה ומיוחדת במינה של מותג בגדי הספורט STRONGFUL! דגם CLOUD: הדגם כולל סווטשרט, קרופ טופ עם שרוולים ומכנסיים במבחר צבעים עם לוגו אופנתי על גבי חלקו העליון של הסט. הפריטים עשויים מבד עבה, נעים ומחמם אך במקביל מאוד קליל על הגוף המקנה תחושת חמימות המתאימה באופן מדויק לאווירה החורפית והקרירה. והחלק הכי טוב? הוא בגזרת יוניסקס המתאימה הן לגברים והן לנשים! הקולקציה כוללת 3 פריטים: סווטשרט בגזרת אוברסייז, קרופ טופ עם שרוולים בשילוב כובע קפוצ'ון, מכנס טרנינג עם סיומת גומי וכיסים בצדדים. טווח מחירים: 159-189 ₪ לפריט.

לאחר שניסינו: לא רצינו להוריד את הטרנינג במשך שלושה ימים! כיפי וגם סטייל!

© צילום: עירד נצר

טיפולי יופי חדשים ל2023

יפה מקסימוב מרכזי אסתטיקה משיקים טיפולי יופי חדשים לשנת 2023, לגבר ולאישה. ביניהם, מירה דריי DRY MIRA, מכשיר פורץ דרך להזעת יתר בבית שחי ונחשב לטיפול מחליף ניתוח. טווח מחירים (תלוי כמות טיפולים) 8,000-12,000. פלזמה פן, שמטרתו ליצור פציעה שטחית ומבוקרת כדי לעודד ייצור חלבוני קולגן ואלסטין המייצרים בעור נפח וגמישות, טווח מחירים: 2,500-17,000. פיור PURE, כשיר מתקדם מבוסס טכנולוגייה RF גלי רדיו להרמה, מיצוק הפנים והגוף, שיפור איכות ומרקם העור, טווח מחירים: 1200-600. סקולפטרה, חומר המכיל חומצה לקטית וPLLA ,רכיב הממריץ את יצירת הקולגן- כשהוא כידוע חיוני לשמירה על חיוניות העור, מטרת הטיפול היא מילוי ועיצוב הפנים ע"יי עידוד יצירת הקולגן, טווח מחירים: 5,000-7,000 לטיפול. אקסנט פרו, למכשיר שתי ידיות, אחת מיצוק והצערת העור והשנייה ידית פלזמה לטיפול בטקסטורת העור, טווח מחירים:1200-600.

© צילום: אופיר הראל

לטיפוח הגבר

Crêma Men, מותג הטיפוח המוביל את תחום הרחצה לגברים בישראל, מרחיב את סדרת המוצרים לגבר ומשיק ג'ל רחצה פילינג עם גרגירים וולקניים: מעשיר את העור במינרלים ולחות, מסייע בהסרת לכלוך ותאי עור יבשים, גרגירי פילינג וולקני לחווית מסאג' עוצמתית.

Crêma Men Shower Volcanic peeling Gel - ג'ל רחצה פילינג עם גרגירים וולקניים, מחיר לצרכן: מחיר: 16 ₪ ,לתכולת: 700 מ"ל.

לאחר שניסינו: ריח מעולה, נותן תחושה כיפית לגוף.

© צילום: טל אזולאי

אהלן יוגה

ALO YOGA מותג האקטיב הידוע, פותח את חנות הדגל הראשונה בישראל בקניון TLV תל אביב ב-26.01. זוהי החנות הראשונה בעולם המערבי שנפתחת מחוץ לגבולות ארצות הברית וקנדה, והיא תתפרס על פני 500 מ״ר. חנות שניה תפתח בקניון רמת אביב ברבעון השני השנה, והמותג גם יוצג ויימכר כקונספט של "חנות-בתוך-חנות" ברשת :סטורי, כשהמיקום הראשון יהיה בחנות הדגל של סטורי בכיכר דיזינגוף ויתפרס על גבי שני מפלסים לגודל של כ-100 מ"ר. מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירי alo yogaהעולמית, למעט שינויי שערי מטבע.

© צילום חול

5 ב-1

הקונסילר החדש מסדרת קולורסטיי של רבלון, שאת חייבת בתיק האיפור שלך- קונסילר רב שימושי עם 5 פעולות במוצר אחד: מוחק את העיגולים השחורים,מעלים פגמים, מאיר את העור, מזין את העור, מרענן את העור ועמיד עד 24 שעות. וכל זה בשימוש פשוט ונח בעזרת ספוגית בקצה השפורפרת. הקונסילר יוצר מראה רענן מושלם ללא פגמים,תוך הארת העור והסוואת נפיחות בזכות הפורמולה הקלילה במיוחד שמכילה קפאין וויטמין C . כל מה שנשאר זה למצוא את הגוון המתאים לך! מגיע ב-3 גוונים, מחיר 55 ₪. 

לאחר שניסינו: קונסילר מעולה ומכסה, נותן מראה זוהר ובריא. לא לשכוח לקחת איתכם מברשת לטשטוש.

© צילום חול

סדרות חדשות לטיפוח הגוף

מותג טיפוח הידיים המוביל Fenjal, המשווק בישראל על ידי חברת דנשר, מתרחב לקטגורית טיפוח הגוף בהשקת שלוש סדרות חדשות. הסדרות החדשות מבוססות שמנים - שמן חוחובה, שמן שקדים ושמן אבוקדו, תמציות צמחים וויטמין E המזינים את עורך ומעניקים לו לחות לאורך זמן לתחושה נעימה ורכה.

סדרת VITALITY מבוססת שמן חוחובה, תמצית קמומיל עם ויטמין E המזינים את עורך ומעניקים לו לחות. סדרת DELICATE מבוססת שמן שקדים, תמצית אלוורה וויטמין E, המעניקים לעורך לחות לאורך זמן ומשאירים אותו רך כמשי ובעל ניחוח מרענן. סדרת INTENSIVE מבוססת שמן אבוקדו, תמצית תה ירוק וויטמין E, המעניקים לעורך לחות לאורך זמןלתחושה רכה ורעננה. מחיר מומלץ לצרכן: קרם ידיים מועשר 100 מ"ל  12.9 – 15.9 ₪, תחליב גוף 400 מ"ל בקבוק כולל משאבה  26.9 – 29.9 ₪, קרם גוף 300 מ"ל צנצנת  29.9 – 34.9 ₪, שמן גוף 145 מ"ל 39.9 ₪

 

© צילום יחצ

 

תגיות
תגובות