איזה יופי: המתנות שהכי כיף לקבל ליום האהבה!. ADOBESTOCK

איזה יופי: המתנות שהכי כיף לקבל ליום האהבה!

מוצרים לסיוע בהרגעה והפחתת לחצים, חלוק מפנק ליום האהבה וסדרת טינטים עשירה בלחות • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

זמן להירגע

מותג הטיפוח מוצרים המיועדים לסיוע בהרגעות והפחתת לחצים הקוריאני SO.KO (סו.קו) מתרחב ומשיק סדרה חדשה של מוצרים המיועדים לסיוע בהרגעות והפחתת לחצים. קולקציית ה- WELLBEING החדשה, העוסקת בהפגת מתחי היומיום דרך יצירת טקסי הירגעות מסוגים שונים: במקלחת, לפני השינה או תוך כדי השהייה בבית. הקולקציה כוללת שתי מסכות עיניים - האחת כבדה עשויה סאטן המסייעת בהרפיה והרגעות, והשנייה מסכת ג'ל המסייעת בהרגעת העור ובהמרצת הדם, ולצדן מברשת סיליקון לקרקפת לעיסוי ולשיפור זרימת הדם בעור הקרקפת. את הקולקציה החדשה ניתן להשיג בסניפי ואתר סופר-פארם אונליין. 

קולקציית ה-WELLBEING החדשה כוללת שלושה מוצרים: מסכת שינה כבדה לעיניים עשויה סאטן המסייעת להרפיה ולהרגעה. פועלת על ידי הפעלת לחץ עדין סביב העיניים ומסייעת לשינה נעימה ועמוקה יותר. מחיר: 49 שקלים. מסכת ג'ל לעיניים לסיוע בהרגעת העור ובהמרצת הדם הניתנת לקירור במקרר או לחימום במיקרוגל. מחיר: 39 שקלים ומברשת לעיסוי הקרקפת עשויה סיליקון רך לניקוי ועיסוי יסודי של עור הקרקפת ולשיפור זרימת הדם. ניתנת לשימוש על שיער יבש או רטוב בעת החפיפה. מחיר: 29 שקלים. 

לאחר שניסינו: מוצרים שפשוט כיף לקבל ומגיעים בול בזמן ליום האהבה! יש יותר כיף ממסכת פנים ומכשיר עיסוי לראש?

© צילום יחצ

לתחושה מאוהבת

ביום האהבה הקרוב, ללין מחזירה אותנו אחורה בזמן עם קולקציה ייחודית ובמהדורה מוגבלת, בניחוח חדש WARM VANILLA. השילוב הקסום בין הניחוח המתקתק של פריטי הקולקציה, לצד עיצובים נוסטלגיים הקורצים לשנות ה-50, יוצרים חוויה מרגשת ובלתי נשכחת. בנוסף, לרגל חג האהבה,  תצא הרשת במבצע של 50% הנחה כל החנות, בקניית תיק מעוצב ב19.90 שקלים

בקולקציית מוצרי הגוף: מי גוף- מי גוף מבושמים, קלילים ומרעננים מחיר 89.90 שקלים, קרם סופלה – קרם מעושר בשמני חוחובה , קלנדולה ובוראג' בשילוב שעוות  דבורים ותמצית אלוורה. מחיר 99.90 שקלים ל350 גר. קרם ידיים- קרם ידיים מועשר בחמאת שיאה, שמן חוחובה, שמן מקדמיה ותמצית אלוורה, לידיים מועשרות בלחות. מחיר 49.90 שקלים ל 100 גרם.

בקולקציית מוצרי הלייפסטייל: דיפיוזר זכוכית ודיפיוזר חשמלי עם חיבור USB, כרית ריח ובר קרמי לניחוח בארון או במגרה, מארז נרות חגיגי הכולל שני נרות ומגש קרמיקה, חלוק פוטר, חלוק מגבת, תיקי רחצה בשני גדלים, תיק שקוף בגוון של צהוב או ורוד וקופסא מעוצבת. טווח מחירים: 19.90 ₪ - 279.90 ₪

לאחר שניסינו: החלוק הכי מפנק בשילוב מי גוף מבושמים, כיף לנו!

© צילום אמיר מנחם

הכנה לנשיקה

שמני השפתיים שכבשו את הביוטריות בעולם נוחתים בסדרה חדשה לסופר-פארם. המותג Bestie משיק את סדרת שמני השפתיים וסדרת הטינטים החדשה שיכינו אותך לנשיקת ה-Valentine's day. המותג משיק לראשונה שמן לטיפוח השפתיים להענקת מראה מבריק במרקם רך ונעים המגיעים בשני גוונים. בנוסף לשמנים, משיק Bestie סדרת טינטים חדשה במרקם קרמי המתאים גם ללחיים וגם לשפתיים בארבעה גוונים: ANNA, CLAIRE,GRACE, RILEY.

מגוון המוצרים: Bestie LIP DRIPS: שמן לטיפוח השפתיים המעניק מראה מבריק ומרקם רך ונעים למגע. פורמולה המזינה ומרככת את השפתיים, ואינה משאירה תחושה דביקה. השמן מגיע בשני גוונים: BFF, BOO. מחיר- 39 ₪ ליחידה. Bestie MELTIES: טינט במרקם קרם לשימוש על הלחיים והשפתיים. פורמולה קלילה למריחה נוחה והתמזגות טבעית עם העור. הטינטים מועשרים בשמן קוקוס להענקת לחות, ומגיעים בארבעה גוונים: ANNA, GRACE, RILEY, CLAIRE. מחיר- 25 ₪ ליחידה.

לאחר שניסינו: עכשיו אנחנו לגמרי מוכנים לנשיקה עם בן הזוג!

© צילום יחצ

לטיפול ושיקום העור

מותג הדרמו-קוסמטיקה CeraVe מציע לעונת החורף הקרה והיבשה 2 מוצרי טיפוח: קרם לחות ותחליב לחות לטיפול ושיקום העור- מותאמים לעור יבש עד יבש מאד. CeraVe הינו מותג הלחות המומלץ ביותר ע"י רופאי עור בארה"ב, היפואלרגני, ללא בישום וללא פראבנים. 

קרם הלחות ותחליב הלחות משלבים פורמולה ייחודית, המכילה חומצה היאלורונית ו- 3 סרמידים חיוניים, המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. לסרמידים תפקיד משמעותי בשמירה על לחות העור ועל שלמות מחסום ההגנה הטבעית שלו, עם הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, רמות הסרמידים עשויות לרדת ולכן השימוש במוצרים המכילים אותם עשויים להטיב עמו ולשקם אותו. מחיר מומלץ לצרכן: קרם לחות בצנצנת  94.90 ₪, תחליב לחות מגיע בבקבוק משאבה נוח לשימוש 69.90 ₪.

לאחר שניסינו: קרם לחות במרקם עדין, שלגמרי שיקם לנו את כפות הידיים מהיובש של מזג האוויר!

© צילום יחצ

בושם בסטייל

בית האופנה הגרמני היוקרתי, MCM מציג את הבושם החדש ביותר שלו MCM ULTRAE au de Parfum לנשים. בהשראת תרמיל הגב האייקוני של המותג, ULTRA מציג ניחוח נועז ואריזה מבריקה שתואמת את המעמד של המותג. מיזוג של אומנות עם טכנולוגיות חדשות, MCMULTRAפורץ גבולות ומעורר את החושים. האישה של MCM,מודרנית ומסרבת לדבוק  בכללים. MCMULTRA מזמין את כל הנשים לאמץ את האינדיבידואליות והמסע שלה.

הנוסחה הטבעונית של MCMULTRA נוצרה על ידי  עקרונות "כימיה ירוקה"- 74% מהמרכיבים מתכלים ו- 79% רכיבים טבעיים המיוצרים באחריות ™Togetherהיוצרים השפעה חברתית חיובית על קהילות מקומיות בכל העולם. המרכיבים העיקריים כוללים: פלפל ורוד, טוברוז ועץ ארז.

© צילום יחצ חול
תגיות
תגובות