איזה יופי: המוצרים שיעזרו לכם לשמור על עור פנים בריא. ADOBESTOCK

איזה יופי: המוצרים שיעזרו לכם לשמור על עור פנים בריא

המוצרים לטיפול יעיל באקנה, סבוני הפנים באריזה מוגדלת, הבושם שיעניק ריח עוצמתי ותחתוני מחזור סופר נוחים • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

 לניקוי הפנים באופן יסודי

קרליין משיקה סדרה חדשה לניקוי הפנים, המשלבת טכנולוגיה מיסילרית הפועלת כמגנט מטהר ללכידה והסרה של איפור, שומן ולכלוך מהעור, תוך כדי הענקת לחות ותחושה נינוחה.

הסדרה כוללת מוצרי ניקוי לכל אזור הפנים ומוצרים דו-פאזים (נוסחה משולבת של מים ושמן) להסרה ממוקדת של איפור עיניים ושפתיים. כל מוצרי הסדרה נקיים ממרכיבים העלולים לגרום לגירוי או רגישות בעור.

מבחר המוצרים בסדרה מציע מגוון מרקמים החל ממים מרעננים, חלב פנים, ומסירי איפור דו פאזיים לעיניים, המאפשרים התאמה מושלמת לסוג העור והעדפה אישית של צורת הניקוי. הפורמולה הנקיה אינם מכילים פארבנים, סולפטים או  שמן מינרלי. כולם נבדקו דרמטולוגית ובטוחים לשימוש לפי התווית המוצר. מוצרי הסדרה החדשה מגיעים באריזה חסכונית 400 מ"ל המעניקה שימוש לאורך זמן ובמחיר נוח. מחיר: 39.90₪.

© צילום שי ארבל

לטיפול יעיל באקנה

המרכז לטיפול באקנה בשיטת רבקה זיידה שמתמחה בטיפול באקנה ובפוסט אקנה בשיטה בלעדית מציג  3 תכשירים לשגרת טיפוח מושלמת.

תכשירי החברה מיוצרים במעבדות רבקה זיידה בישראל ומבוססים על חומרי הגלם הטובים ביותר. המוצרים כוללים רכיבים טבעיים ייחודיים מיפן, קנדה, צרפת וגרמניה שהוכחו כאפקטיביים לטיפול באקנה כמו ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, תמציות בוטניות, צמחי מרפא ופפטידים. מוצרי החברה אינם מכילים פרבנים, סיליקונים או מרכיבים איריטנטים. כל תכשיר פותח במשך מספר שנים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כמו מזעור מולקולות, ננו טכנולוגיה ואנקפסולציה. מוצרינו עברו תהליך קפדני של בקרת איכות, אושרו ע"י משרד הבריאות, ובעלי תקן GMP ותקני ISO בין-לאומיים.

סרום מולטי מולקולר הילורוניק בוסטר - Smooth Filter - תכשיר ייחודי שנועד לתת לעור בוסט של לחות מיידית וגם לחות מתמשכת. 

סבון פנים אקנה קלריפיינג - ניקוי ללא ייבוש העור -  Clarifying Cleanser - סבון פנים אנטי בקטריאלי לעור בעייתי. הסבון מטהר את העור מבלי לייבש אותו.

קרם לחות מנטרל - By By red skin- קרם לחות נטול שומן וסיליקונים אשר מעניק אפקט הרגעה ונוחות לעור הסובל מאי נוחות, אדמומיות וקילופים.

 

© צילום רבקה זיידה

להעביר את ימי המחזור בנוחות

מותג ההלבשה התחתונה הפרימיום JACK KUBA  משיק  קולקציית תחתוני מחזור המחליפים תחבושות היגניות וטמפונים לשימוש רב פעמי. התחתונים נוחים, איכותיים, אופנתיים, אקולוגים, מנטרלי ריח ומשחררים מכל תלות ומעניקים הרגשת  בטחון וחופש, ללא דאגות גם בימי מחזור הכוללים אימוני ספורט, כשמתחשק ללבוש לבן וכו.

מדובר בתחתונים שנראים כמו תחתונים רגילים בגזרות אופנתיות, עם טכנולוגיה חדשנית של שכבות סופגות באופן מלא. מהווים תחליף מושלם ונוח לשימוש במוצרי היגיינה- תחבושות וטמפונים. לאחר השימוש שוטפים תחת הברז, מכבסים במכונה ומשתמשים שוב. מתאים לנערות ונשים בכל גיל. מארז זוגי : החל מ-189 ₪ 

© צילום שי יחזקאל

לריח עוצמתי  

שנה לאחר השקת הבושם Alien Goddess, מוגלר חוגג את הבושם האיקוני עם ה-אוד הפרפיום אינטנס Intense Eau de Parfum החדש שלו, המעניק לניחוח הזהוב כוחות יוצאי דופן עוד יותר.עשיר יותר, חם יותר, עם תווים ענבריים, עוצמתה של חותמת הריח של Alien Goddess עולה ומתגברת על מנת להפיץ אף יותר אור וחסד לעולם.

ווילו סמית' ממשיכה ומייצגת גם את אליאן גודס או דה פרפיום אינטנס, ומגלמת נשיות מועצמת שמציתה את העולם הודות לאנרגיה שלה. רק בת 22, הזמרת, הסופרת והאקטיביסטית היא תופעה תרבותית אוניברסלית. אמנית מעוררת השראה כמו גם אייקון כריזמטית של סטייל, היא משתמשת בהשפעה שלה ובאנרגיה הייחודית שלה לטובת מטרות רבות, בכללן גישה לחינוך לנשים צעירות ואינטגרציה תרבותית של קהילות מוחלשות באמצעות אמנויות. בהתאם למחויבויותיה, היא מקדמת הכלה, טוב לב וחופש ביטוי. הסטייל המולד שלה, מבטה הנוקב והנוכחות הממגנטת שלה הופכים אותה לדמות שאפתנית, יוצאת דופן עבור הדור הצעיר. מחיר מומלץ לצרכן589 

© צילום יחצ

My New Way

השנה, ג'ורג'יו ארמני חושף את הבושם החדש MY WAY PARFUM, ופותח פרק חדש בסיפור של MY WAY, עם המוטו I am what I liveהמצוי בלב הפילוסופיה של MY WAY. הבושם לוכד חזון חדש של נשיות, עמוקה וחופשיה. הזמנה לחקור אופקים חדשים ולפלס דרך משלך. הבושם נפתח עם תווים עליונים רעננים של פירות הדר, שמן ברגמוט מקלבריה, איטליה, אשר יוצר אפקט נוצץ ופיקנטי, ופריחת תפוז ממצרים. תו פריחת התפוז מתקבל באמצעות השימוש בגרסה מודרנית, וכך נוצר השילוב של העושר והמורכבות של פרח פריחת התפוז עם העוצמה והאנרגיה של הפרי.

הבסיס האבקתי והעצי מורכב מעץ ארז מארה"ב, יוצר תו חושני, ומחזק את האופי העצי של הבושם. משתלב עם חליטת וניל בורבון ממדגסקר, מתוחכמת וקסומה. אקורד מושק לבן מגביר את המדרג המעודן של האיריס. יחד, תווי הבסיס יוצרים שובל ריח חושני ומרגיע של MY WAY PARFUM. מחיר מומלץ לצרכן: 409₪

 

© יחצ חול

חוזרים ובגדול

AXE, מותג הדאודורנטים לגבר מספר אחת בישראל בהודעה חשובה: חזרנו! אחרי היעדרות של מספר חודשים, מוצרי האנטי-פרספירנט האהובים של המותג (שנקראו בעבר "אקס הלבן") חוזרים אל המדפים בעיצוב ונוסחה חדשים.

מוצרי האנטי-פרספירנט של AXE לא רק מריחים נהדר, אלא גם בעלי טכנולוגיה מתקדמת להגנה מפני זיעה ומפחיתים זיעה עד 72 שעות. העיצוב החדש, חצי שחור חצי כסוף, מחליף את העיצוב הלבן הקודם ומעניק למוצרים נראות ייחודית על המדף. בנוסף, משיק המותג 2 ניחוחות חדשים שהצרכנים מכירים מספריי הגוף של AXE– אפולו ודארק טמפטיישן.

 

© צילום סטודיו 0304

 

תגובות