איזה יופי: הניחוחות של החג כבר כאן!. ADOBESTOCK

איזה יופי: הניחוחות של החג כבר כאן!

מוצרים לטיפוח והרגעת עור הפנים, שפתון עשיר בלחות, איליינר נוח ועמיד והבשמים המושלמים לחג • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

לאיילינר מדוייק ועמיד

המוצר הכי מזוהה ומוכר עם המותג אינגלוט הוא האיילינר ג'ל. האיילינר ג'ל ידוע בפורמולה הקרמית והעדינה שלו, הייבוש המהיר והעמידות שלו לאורך זמן. לאחר ההצלחה המרובה של הג'ל, אינגלוט החליטו להשיק איילינר נוסף, איילינר טוש שמטרתו העיקרית היא הדיוק.  האיילינר טוש בעל מכחול למריחה קלה ומדויקת ללא מאמץ. כמובן שגם הוא עומד בסטנדרטים של המותג והינו עמיד לאורך זמן.

מוצרי האיפור והטיפוח עשויים מהפורמולות האיכותיות והמוקפדות ביותר בשילוב של טכנולוגיה מדעית עם צבעים מרהיבים אשר הביאו לשפע מרשים של מוצרים וצבעים שכולם אוהבים. ניתן למצוא במותג מאיפור לפנים ועד מוצרי טיפוח, מברשות וכלי איפור ייחודיים.

ארבעת מוצרי הבסט סלר של המותג: איילינר ג'ל- מחיר 110 שקלים, דורליין נוזל להארכת עמידות מוצרי איפור- מחיר 89 שקלים, שפתון במרקם נוזלי בעל כיסוי מלא בגימור מאט- מחיר 95 שקלים, קונסילר נוזלי לכיסוי מלא בגימור טבעי-  מחיר ל 119 שקלים

לאחר שניסינו: איילינר שקל לעבוד איתו, והכי חשוב- עמיד לשעות רבות!

 

© צילום יחצ

 בדיוק מה שהשפתיים צריכות

שפתון מאט לייט קראיון מסדרת קולורסטיי, שפתון קל להנחה לתיחום מדויק – השפתון בצורת עפרון עבה המאפשר גם למתאפרות מתחילות לא לצאת מהקווים. לשפתון 4 גווני מאט טרנדיים – אדום, ורוד, ניוד וחום שניתן לשלב ביניהם ליצירת מראה ייחודי. השפתון נעים על השפתיים בזכות פורמולה עשירה בלחות שלא מייבשת את השפתיים. השפתון מועשר באנטי אוקסידנטים, שמן זרעי מנגו לטיפוח השפתיים ועמיד במריחות ובמים. שפתון המאט לייט קראיון מציע שפתון קל להנחה בפורמולה קלילה עם כיסוי מלא בגימור מאט שאת חייבת לנסות!  מגיע ב-4 גוונים, מחיר מומלץ לצרכן- 49 ש"ח 

לאחר שניסינו: מושלם! שפתון נח למריחה ומלא בלחות שלא מייבשת את השפתיים!

© צילום חול

מחדשים את העור

BeautyCare (ביוטיקייר), רשת הלואו קוסט הגדולה בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, משיקה מגוון מוצרים חדשים לחידוש עור הפנים בתזמון אביבי במיוחד.
ארבעה פריטים איכותיים לטיפוח והרגעת עור הפנים אותם ניתן להשיג בחנויות הרשת וגם בחנות האונליין.11.90 ₪ 

אבן רולר ג'ייד טבעית - לעיסוי, המרצה, והרגעת עור הפניםרולר דו-צדדי לטיפוח ובריאות עור הפנים, עשוי מאבן הג'ייד המסורתית! לאבן מיוחסות תכונות של הרגעה ואיזון כללי של העור. העיסוי באמצעות הגלגלת נועד לשחרר מתח בשרירי הפנים ולסייע בהמרצה והזרמת הדם, דבר שעשוי להגביר ייצור קולגן ואלסטין ובכך להביא לשיפור והחלקת מראה העור. מים מיסלריים– DERMAOR - מי ניקוי טיפוליים לעור עדין ובעייתי. המים המיסלריים מבוססים על טכנולוגיה חדשנית,  מדובר בחלקיקים זעירים בעלי מטען חשמלי הפועלים כמגנט על פני העור ולוכדים באפקטיביות רבה לכלוך, שומן עודף ושאריות איפור ובכך חוסכים שפשוף אגרסיבי על פני העור העדין. מגיע באריזת ענק של 400 מ"ל – מטעמי איכות הסביבה. 12.90 ₪ 400 מ’ל. מסיכת בד לפנים אלוורהסדרת מסכות בד מרעננות מבוססות על צמח אלוורה ומעוצבות בדמויות של חיות. בג’ל  האלוורה  כ-400 חומרים שונים, סוגי ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו.  מסיכות אלוורה נועדו להרגיע את העור במהירות, לחדש את הלחות ואת ההגנה, לסייע בסילוק תאים מתים ובצמיחת תאים חדשים. משפר אלסטיות וגמישות. התוצאה: עור רענן בעל מראה חדש, קורן ורווי בלחות. 3.00 ₪ ליחידה.  סבון פלא טיפולי לעור בעייתי – DERMAORסבון צמחים מוצק  היפו אלרגני ייחודי לגוף ולפנים התומך בטיפול בעור יבש מאד, אדמומיות, קילוף עור וקשקשת עור. הודות לנוסחה עם צמחי מרפא יעילים מומלץ לסובלים מפגעי עור כגון פסוריאזיס, סבוריאה, אקנה ועוד. 5.20 ₪

לאחר שניסינו: אבן רולר ג'ייד לגמרי עושה את העבודה ומרגיעה אותנו, אז השארנו אותה במשרד לימים קשוחים!

© צילום יחצ

 לנינוח נצחי

השנה מציינים בבית האופנה של נרסיסו עשרים שנה לליין פור הר, ניחוח ייחודי ונצחי עד כדי כך ששני עשורים לאחר השקתו, הקהל המסור שלו רק ממשיך לגדול. מדובר בליין האהוב והמוכר ביותר של נרסיסו, שהפך לקלאסיקה מודרנית ואייקון אמיתי בעולם הבישום.

נרסיסו רודריגז יצר את ליין פור הר כמחווה לחן ולאלגנטיות של נשים. הליין הזה מספר סיפור של נשיות נצחית הולכת ומתפתחת. הוא נשאר רלוונטי היום כפי שהיה לפני 20 שנה, כאשר יצירתו שינתה את נוף הניחוח המודרני לנצח. פור הר פוראבר מגיע כמחווה עוצמתית לליין פור הר האייקוני, וממשיך את מורשתו של נרסיסו רודריגז מאסק עם פרשנות חדשה וזוהרת לחתימת הריח הבלתי ניתנת לחיקוי. מחווה לנשיות הנצחית של ליין פור הר, מבליטה את הפן הזוהר ביותר של נרסיסו רודריגז מאסקאייקוני תוך פירוש מחדש של ההיבטים הפרחוניים. מחיר מומלץ 499 ₪ ל - 100 מ"ל

© צילום חול

 היהלום שב-בושם

הבושם החדש לאישה מבית מונבלאן, סיגנצ'ר אבסולו אדפ לאישה. בשנת 2020 מונבלאן יצאו לפרק חדש ומרגש עם הצגת קו הניחוחות הנשי החדש שלהם מונבלאן סיגנצ'ר. שאיפת המותג הייתה לתת לנשים דרך חדשה לבטא את עצמן ואת אופיין יוצא הדופן.

הניחוח נפתח עם ההיבטים הפירותיים – פרחוניים העשירים של מנדרינה ואגס, בשילוב פלפל ורוד כדי להביא לידי ביטוי את הגוונים הנוצצים של נשיות האישה של מונבלאן. תווי הלב של הניחוח מבוססים על פרחים זוהרים- ילנג ילנג, טוברוז ופלומריה, משולבים עם תווים גורמנדיים של טונקה ותווים עציים, המעניקים לסיגנצ'ר אבסולו  עוצמה נעימה, חושנית ועגולה. מרבית המרכיבים של ריח האבסולו הינם מרכיבים טבעיים וברי קיימה.

השימוש בצבע הזהב מגיע מתוך הDNA של מונבלאן ומסמל את הברק הזוהר, המעודן והייחודי הקשור לכלי הכתיבה הייחודיים של המותג העשויים מזהב ובעבודת יד.

מבעד לזכוכית המלוטשת היוקרתית של הבקבוק, המדמה את צורתו של יהלום ייחודי, מקרין בעוצמה עילאית נוזל שצבעו זהוב. הסמל על הכובע מדגיש את המותג ביוקר מוחלט. הקופסה החיצונית מכוסה בצבע זהב בהיר וחם. מחיר מומלץ לצרכן 299 ₪

© צילום יחצ

פרחים טריים בבקבוק

JIMMY CHOO BLOSSOM SPECIAL EDITION - הבושם החדש לאישה מבית האופנה ג'ימי צ'ו בלוסם, הניחוח החדש לאישה מבית ג'ימי צ'ו, מגיע בבקבוק בולט, המזכיר בצורתו תכשיט דמוי יהלום חתוך להפליא בגוון סגול יוקרתי.

גוון ייחודי זה שימש גם השראה לתערובת של גוונים עשירים - סגול, כסף ופוקסיה - שמפארים את האריזה החיצונית. הקודים המובהקים של Jimmy Choo Blossom, מהווים את העיצוב שנותן לבקבוק ולקופסה שמסביב טוויסט חדש ורענן לקיץ.

בית האופנה ג'ימי צ'ו משחרר את ניחוח הפריחה הייחודי, המותר אחריו שובל של פרחים טריים בבקבוק במהדורה מיוחדת. בתווים העליונים- קוקטייל תוסס של פירות יער אדומים ועסיסיים, ומתיקות מרוככת של הדרים. תווי הבסיס מתאפיינים בניחוחות עדינים של פרח הפלומריה, את העושר של עץ האלגום ואילו התווים החותמים הם מושק לבן ומשב אלמוגים, המייצרים תחכום. ההרמוניה המשמחת הזו היא שמגלמת את קולקציית ג'ימי צ'ו בלוסום.

בעוד שהניחוח הוא לא פחות מקלאסיקה מודרנית, הבקבוק החדש במהדורה המיוחדת הופך אותו לפריט אספנות אמיתי, מה שהופך את ג'ימי צ'ו בלוסום לנחשק מתמיד. מחיר מומלץ לצרכן 255 ₪

© צילום חול

ובמיוחד לכבוד פסח - ספיישל מנקים את הבית 

Cif פנטסטיק, מותג הניקיון האהוב, מציע לקראת חג הפסח מוצרים חדשים ויעילים במיוחד! לניקיון מושלם וריחני בכל פינות הבית. קרם ניקוי רב תכליתי ב-2 ניחוחות חדשים: בניחוח פרחים ובניחוח רענן בעל נוסחה ייחודית - מסיר את הכתמים העקשניים ביותר ומתאים למגוון משטחים ברחבי הבית. 9.90 ₪ - 15.90 ₪. מטליות לחות לניקוי רצפות בניחוחות חדשים של מאסק ומרכך כביסה: נשלפות אחת אחת, מסירות אבק, לכלוך וכתמים. מטליות גדולות ונוחות במיוחד המטליות עשויות מבד מוטבע, איכותי ועבה המוספג בנוזל עם מרכיבים עדינים. השימוש במטליות חוסך את הצורך בשטיפה במים.  10.90-12.90 ₪. תרסיס לניקוי חדר האמבטיה: בעל נוסחה ייחודית לניקוי יעיל ויסודי בחדר האמבטיה שלך – היפרדו מהאבנית ושאריות הסבון ואמרו שלום לחדר אמבטיה נקי ומבריק, בניחוח לבנדר.  12.90-14.90 ₪ 

© צילום יחצ

 לראשונה בישראל! המותג "בדין" משיק סדרת מרככי כביסה חדשים בניחוחות בהשראת טבע ישראלי

המותג "בדין" מלווה את הקהל הישראלי כבר למעלה מ-50 שנה ומהווה עבור רבים שם נרדף לריח של בית, של כביסה, ניקיון ולמעשה של זיכרונות נוסטלגיים מחוויות שעברנו. כעת, בדין ממשיך לרגש ולחדש עבור לקוחותיו עם מהדורה מיוחדת של ניחוחות חדשים וישראליים  בהשראת הטבע של ארצנו – ריחות שמעוררים זיכרונות של מקומות אהובים:

-          מרכך כביסה extra עמק המעיינות: ניחוח רענן עם תווי אקפליפטוס

-          מרכך כביסה  extra יער אודם: ניחוח פראי ומתקתק עם תווי פרחים 

מרככי הכביסה של בדין מכילים טכנולוגיה לבישום עצמתי, בזכות מיקרו קפסולות עם פעולה כפולה לאפקט בישום מידי ומתמשך: כאשר קפסולה אחת משחררת באיטיות ניחוח בושם עוצמתי שממלא את החדר ואת ארון הבגדים לאפקט מתמשך של ניחוח כביסה עוצמתי ורענן, וקפסולה נוספת משחררת את הבושםבזמן לבישת הבגד תוך חיכוך הבד בזמן התנועה. בנוסף, מרככי הכביסה של בדין שומרים ומגנים על  הבגד ע"י מולקולות הנצמדות לסיבי הבגד בתהליך הכביסה. מחיר: 16.90 ₪- 22.90 ₪  

לאחר שניסינו: התאהבנו בריח "יער אודם" על הבגדים!

 

© צילום סטודיו 0304

 

תגיות
תגובות