איזה יופי: חוזרים לניינטיז עם מוצרים לשיער. ADOBESTOCK

איזה יופי: חוזרים לניינטיז עם מוצרים לשיער

קשת זיגזג לשיער וזוג קליפסים של פרפרים משנות ה-90, סרום המשלב פחם לעור הפנים ובושם לניחוח עוצמתי ונשי • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

לריח חזק ועוצמתי

LANCÔME מותג הקוסמטיקה היוקרתי משיק מהדורה מיוחדת וקמפיין חדש של הבושם האייקוני  LA VIE EST BELLE. במטרה לבנות תהודה רגשית חזקה עם נשים בכל רחבי העולם, לנקום מציגים סדרת סרטוני וידאו של שגרירות המותג: הן מדברותבכנות ומעומק ליבן אל המצלמה, ומשתפות בחזון האותנטי והספונטני שלהן על החיים ועל מה שהופך את החיים ליפים עבורן. הן פותחות את הלב באופן אותנטי, ומזמינות כל אישה להשתמש בקול שלה ולקחת חלק בחגיגה העולמית הזו של יופיים של החיים. תזכורת לכך שהחיים הם מה שאנחנו עושות מהם, אז בואו נעשה אותם יפים ביחד.  אנרגטי, אמוציונלי ואוניברסלי, הקמפיין האיקוני חוגג את עוצמת הביחד, בעוד הבושם החדש עוזר להפיץ ברחבי העולם את האושר האותנטי, האמיתי והכן, שקורן מלב הבושם האיקוני החדש של לנקום.

משלב יצירתיות ואומנות, La Vie est Belle Iris Absoluמציג עיצוב חסר תקדים. חקוק לנצח על הבקבוק, החיוך המועצם והמוגבר קורן החוצה כמו גל אינסופי. מהדהד את החיוכים של כל הנשים של לנקום שמפיצות אושר בקמפיין החדש. מחיר: 359₪

© צילום יחצ חול

קרם תוצרת כחול לבן

מותג הקוסמטיקה הטבעי אסיף קוסמטיקס משיק קרם עיניים מסדרת באקוצ'יול וסרום ויטמינים מבוסס חומצה היאלרונית משולשת. אסיף הוא מותג ישראלי חדש בייצור מקומי כחול-לבן, שבא לעולם כדי להציע פתרונות טבעיים ואיכותיים לטיפוח הפנים, הגוף והשיער, תוך מתן תשומת לב מיוחדת למרקמים, לניחוחות ולתחושות. מוצרי הטיפוח של אסיף נרקחו בקפידה וכל אחד מהם מיועד עבורך, זו שקוראת את רשימת הרכיבים במוצר הטיפוח שלה ובודקת לגבי התועלות שלהם, אשר מחפשת את המוצרים הטובים ביותר המבוססים על רכיבים טבעיים. בחרנו לשלב בכל אחד ואחד מהמוצרים שלנו רכיבים טבעיים שמשמשים כחומרים פעילים ואפקטיביים, שיעניקו לך את התוצאות שתמיד חלמת עליהן. חלק בלתי נפרד מהמותג שלנו הוא להעניק חוויה טבעית הנעימה והיעילה ביותר עבורך. חשבנו עליך בכל מוצר ומוצר. חשבנו מה תרצי להשיג, איך תרצי להרגיש ומה תרצי לראות במראה. זה האני מאמין של אסיף. לכל המוצרים יש רישיון של משרד הבריאות והחברה עובדת בתקנים המחמירים ביותר.

קרם עיניים באקוצ'יול- העור באיזור העיניים הוא העור העדין ביותר והרגיש ביותר בכל גוף האדם. לכן, חשוב לבחור לטפח אותו בתכשירים המכילים את הרכיבים האיכותיים ביותר. קרם העיניים שלנו מועשר בבאקוצ'יול – הרטינול של הטבע. צמח שמעודד התחדשות של העור, עוזר בהבהרת העור, נלחם בפצעונים ובעיקר נחשב כ"מגהץ" טבעי, המסייע בהפחתת קמטים וקמטוטים ועוזר בהאטת תהליך הזדקנות של העור. לצד הבאקוצ'יול הקרם מכיל רכיבים נוספים שיחד יסייעו לך לשמור על העור סביב העיניים חלק ומואר.

© צילום: טובי שריד

נפלאות הפחם

מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה ממשיך להביא את החידושים בקטגוריית הסרומים ומשיק בישראל את סרום הפחם, שכבש את העולם.  הסרום החדשני מסייע בטיפול במראה פגמי העור שנותרו לאחר הפצעונים, אדמומיות, וצמצום נקבוביות וראשים שחורים.

בסרום הפחם של גרנייה הריכוז הגבוה ביותר של ניאצינאמיד +AHA+BHA (4%) כך שהוא מסייע בהפחתת הפצעונים ופגמי עור עד 44%.  בשימוש מתמשך מעניק מראה עור פנים חלק ואחיד יותר. המדע מאחורי פורמולת הסרום: AHA ידוע בתכונותיו כמטהר ומסיר תאי עור מתים ומעניק פילינג לעור. BHA ידוע כמסייע לצמצום הופעת פצעונים וצמצום ומראה נקבוביות. ניאצינאמיד ידוע כמסייע להרגעת העור ולתחושת הקלה במקרים של עור אדמומי. פחם הינו רכיב ממקור טבעי הידוע ביכולתו לטיהור העור, להפחית ברק שומני ולהעניק מראה מאט לעור. הוראות שימוש: יש לטפטף 4-6 טיפות על עור פנים נקי ולעסות בעדינות. יש להשתמש מדי בוקר וערב או באופן נקודתי על אזורים רצויים.

© צילום יחצ חול

כיף לגבר

"כיף", מהמותגים המובילים בתחום טיפוח הגוף והשיער בישראל מתרחב לקטגוריה המתפתחת של סבוני רחצה לגבר עם כיף MEN 3 ב-1 לגבר – שמפו, ג'ל רחצה וסבון פנים. קטגורית סבוני הרחצה לגבר נמצאת בגידול מתמיד בעולם כמו גם בישראל, שרק בשנת 2022 צמחה ב-6%.

כיף MEN  3 ב 1 לגבר: שמפו, ג'ל רחצה, וסבון פנים COOL SPORTבניחוח מרענן מועשר באלוורה, פורמולה ייחודית המכילה 90% רכיבים ממקור טבעי , מועשרת בתמצית אלוורה המעניקה תחושה נעימה ומרגיעה, בניחוח מרענן המלווה לאורך זמן.

 כיף MEN  3 ב 1 לגבר: שמפו, ג'ל רחצה, וסבון פנים ULTRA POWER בניחוח מרענן מועשר בקפאין, פורמולה ייחודית המכילה 90% רכיבים ממקור טבעי , מועשרת בתמצית קפאין המעניקה תחושה מרעננת, בניחוח עוצמתי המלווה לאורך זמן. מחיר לצרכן: 12.90₪

 

© צילום: טל אזולאי

ניחוח קליל, רענן ונשי

עם תחילת האביב המותג הקוריאני SO.KO מתרחב לראשונה לקטגוריית הבישום ומשיק את VIBES, בושם בניחוח קליל, רענן ונשי שיימכר בסופר-פארם. VIBES מגיע באריזה ורודה, קוקטית ומינימליסטית של 100 מ"ל. הבושם נפתח בניחוח פלפל ורוד תוסס, מתפתח לתווי מאסק עציים ומתקתקים ובעל סיומת קרמית ומרעננת של איריס ופריחה לבנה.

מותג הטיפוח הקוריאני SO.KOנולד לפני כשלוש וחצי שנים, והוא מזוהה עם קו מינימליסטי בגווני וורוד ולבן. תחת המותג נמכרים מוצרי טיפוח כמו סרומים, רפידות עיניים, מסכות לפנים ולשפתיים, ועוד. SO.KOמזוהה מאוד עם תחום טיפוח העור הן בגזרת התכשירים והן בגזרת אביזרי עיסוי הפנים, ולכן במותג השקיעו בפיתוח ניחוח עדין, קליל ורך במיוחד שיתחבר לעולם הטיפוח המינימליסטי ולקו הנקי שמזוהה עמו. 100 מ"ל במחיר 99 שקלים.

© צילום: קית גלסמן

חוזרים לשנות ה-90

רשת BeautyCare (ביוטיקייר), רשת הלואו קוסט הגדולה בתחום מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, משיקה מוצרים חדשים באווירת שנות ה-90.  שבעה מוצרי איכות שישדרגו את המראה שלנו ברגע:

 מזוודת איפור- מזוודת איפור מהודרת הכוללת מראה גדולה, ידית נשיאהומפתחות. אידיאלית לאחסון מוצרי איפור, שיער ותכשיטים. המזוודה מגיעה במגוון גדלים: S – 29.90 ₪, M – 39.90₪ , L – 49.90₪ XL – 59.90.

זוג קליפסים פרפר קטן בגימור דמוי זכוכית – אחד הלוקים הכי מזוהים עם שנות ה90 היו סיכות הפרפרים השקופים שפוזרו על כל השיער,  החל ממריה קארי שהפרפרים אף הפכו לסימן הזיהוי שלה ועד ילדות נערות ומתבגרות שקישטו שיערן בסיכות פרפר בכל הגדלים והצבעים .  ב2023 אותם הפרפרים נוחתים שוב על מדפי ביוטיקייר, מחיר: 4.90₪

קשת זיג-זג מתכת לשיער- קשת זיג-זג מתכת לשיער, למראה מינימליסטי ואסוף, מתאימה לבנים, בנות, נשים וגברים. מחיר: 2.00₪

מברשת שיער מתקפלת עם מראה- מברשת קומפקטית, אידאלית לנשיאה בתיק ולשימוש בנסיעות מחוץ לבית. צידה האחד משמש כמברשת וצידה השני כמראה, מותאמת לכל סוגי השיער ולכל גיל, מחיר: 3.90₪

טוש איילינר עבה ועמיד לתיחום עיניים- טוש לתיחום עיניים עמיד מאוד ומדויק, בעל כיסוי צבע גבוה לתיחום מרהיב וקל של העין, מחיר: 9.90₪  

© צילום יחצ

 

תגיות
תגובות