ריסים מגנטיים: תוספת קטנה עם אפקט קלאסי ואלגנטי. adobestock אילוסטרציה

ריסים מגנטיים: תוספת קטנה עם אפקט קלאסי ואלגנטי

אם יש טרנד אחד שאנחנו ממש שמחות שחזר לחיינו זה ריסים מלאכותיים. שלא תתבלבלו, ריסים ארוכים וחושניים תמיד היו באופנה וזאת הסיבה שלכולנו תמיד יש מסקרה בתיק בהיכון, לא כך? ועדיין, אין ספק ש"תוספת" ריסים זה בדיוק הבוסט שהיינו צריכות כדי להשיג את המראה הקלאסי והמרשים שאליו אנו מכוונות. אממה, בעוד שבעבר הדבקת ריסים מלאכותיים נעשתה בעזרת דבק, כיום יש ריסים מגנטיים שניתן ליישם בצורה קלה יותר, מהירה יותר, ובעיקר בטוחה יותר (כי מי רוצה דבק בקרבת העין?!). בואו נרחיב!

מהם ריסים מגנטיים?

ריסים מגנטיים הם ריסים מלאכותיים עם שיטת "הרכבה" המבוססת על מגנטים. למעשה, כל רצועת ריסים מכילה מגנטים קטנים ובלתי נראים אשר יש למקם בצמידות לריסים הטבעיים שלנו בזווית העין, וליצור המשכיות טבעית ומרהיבה למראה הריסים והעין כמכלול. כמו כן, למרות שלריסים שלנו יש השפעה וויזואלית אדירה על מראה העין, וניתן לראות זאת תוך שניות לאחר מריחת מסקרה, לצערנו לא תמיד המסקרה "עושה את העבודה", ובדיוק לשם כך נועדו הריסים המגנטיים. אז כיצד מיישמים אותם? תחילה, יש ליישם את האיפור שלנו כפי שהיינו רוצות, ולהשאיר את יישום הריסים לטאצ' האחרון. לאחר שסיימתן להתאפר יש לקחת את האיליינר הייעודי (איליינר מיוחד עבור ריסים מגנטיים!), ולמרוח אותו בעדינות בצמוד לקו הריסים בזווית העין (לכיוון האוזן!). לאחר מכן, יש להניח בעדינות את רצועת הריסים על קו האיילינר, כך שהמגנטים יקבעו את הריסים על הקו ששרטטתן. כמובן שמאוד מומלץ למרוח מסקרה על הריסים הטבעיים כדי לייצר גוון אחיד עם הגוון של הריסים המגנטיים.  

יישום ריסים מגנטיים: הנחיות חשובות

כפי שוודאי אתן יודעות, כשמדובר בעיניים, חשוב לשמור על ניקיון ואסתטיקה, וזאת כדי למנוע זיהומים וחדירת לכלוך אל העין. לכן, לפני שאתן מתחילות ליישם את הריסים, עליכן להקפיד על רחיצת ידיים ולבצע את ההדבקה אך ורק מעל משטח נקי כדי שאם הריסים ייפלו בזמן היישום תוכלו להשתמש בהם ללא חשש. בנוסף, לאחר שהסרתן את הריסים, חשוב מאוד לאחסן אותם במיכל הייעודי שלהם ולשמור אותו במקום קריר ויבש לפעם הבאה. כמו כן, מאוד מומלץ להשתמש באפליקטור מגנטי מקצועי (שניתן לרכוש באתר) כיוון שזה יקל עליכן רבות בתהליך ישום הריסים.

מוצרי הביוטי של חברת Lash-Cosmetics

אם הנכן מתעניינות בריסים מגנטיים או מוצרי טיפוח וביוטי נוספים, כדאי שתכירו את חברת Lash-Cosmetics, אחת מהחברות המובילות בארץ. באתר החברה תוכלו להנות ממבחר יוקרתי ומגוון של מוצרים, כאשר כל המוצרים בטוחים לשימוש ועומדים בתנאים המחמירים של משרד הבריאות. בנוסף, על ידי הזמנה באתר ניתן להנות ממשלוח מהיר בכל רחבי הארץ וממחירים אטרקטיביים במיוחד, כך שאם מתחשק לכן לפנק את עצמכן או לשלוח מתנה לחברה, תוכלו לעשות זאת בכמה הקלקות מהירות. מעוניינות במידע נוסף? חברת Lash-Cosmetics עומדת לרשותכן ותשמח לסייע לכן בכל עת.

ראו עוד: ציפורניים להדבקה.