איזה יופי: המסקרה האייקונית חוזרת בגרסה חדשה. ADOBESTOCK

איזה יופי: המסקרה האייקונית חוזרת בגרסה חדשה

המסקרה האייקונית בגרסה חדשה, קרם לחות מגן, דאודורנט בנינוח אקזוטי ושמפו מועשר ויטמין C • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

לשיער מלא ברק

מותג הטיפוח לשיער, קרליין  10, המוכר והאהוב, מתרחב ומתחדש עם סדרה חדשה של שמפו, מרכך ומסיכה לשיער פגום ומפוצל. מוצרי הסדרה מועשרים בוויטמין C וקרטין ממקור טבעי, המסייעים בהגברת רמת הלחות לשערך ומעניקים רכות, גמישות, הזנה וברק... מיד לאחר החפיפה הראשונה.

מוצרי הסדרה מועשרים ב: ויטמיןC  - מיצוי המופק מקליפות תפוזים, מסייע בשמירה על בריאות הקרקפת והשיער. משפר את ההגנה האנטי-אוקסידנטית מפני נזקי קרינה וסביבה, מעניק לחות ויוצר רשת אלסטית מקרוסקופית היוצרת מעטפת חלקה וגמישה לאורך כל סיב השערה ומעניק לשיער ברק טבעי. קרטין - יוצר מעטפת הגנה לאורך כל השיער ובכך מפחית שבירה, פיצול ויובש. התוצאה: גמישות, חוזק ותחושת רכות. מחיר שמפו ומרכך קרליין 10 ויטמין סי 13.90 ₪, לתכולת: 700 מ"ל, מחיר מסכת לחות אינטנסיבית : 39.90 ₪ לתכולת: 500 מ"ל.

לאחר שניסינו: ריח מעולה, מרקם נעים וברק לאורך זמן, ניכר שמאיה קיי יודעת מה הכי טוב לשיער שלנו.

© צלם: אלכס ליפקין

מסקרה מרימה

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק בישראל "אחות חדשה" ל'טלסקופיק', המסקרה המיתולוגית והאייקונית ביותר של המותג – מסקרה טלסקופיק ליפט.  

טלסקופיק ליפט מעניקה לריסים 5 מ"מ(!) נוספים עם הגרסה החדשה ופורצת הגבולות. המסקרה מועשרת בסרמידים, המשמשים לקיבוע ריסים מטופלים ומחוזקים.

טלסקופיק ליפט בעיצוב יוקרתי, בעלת מברשת סיליקון גמישה וחדשנית עם סיבים מעוגלים לתפיסת כל הריסים, מהקצרים ביותר ועד הארוכים. המברשת מאריכה את הריסים מיידית ומעניקה הרמה מירבית של הריסים עד 36 שעות.

הוראות שימוש: שלב 1 - יש להרים את הריסים מהשורש כלפי מעלה בעזרת סיבי הוו הקדמיים. שלב 2 – יש להשתמש בסיבי הוו הצדדיים של המברשת על מנת להפריד כל ריס וריס ולהעניק עוד אורך. מחיר מומלץ לצרכן: 70₪.

לאחר שניסינו: לוריאל מומחית במסקרות טובות ועמידות לעיניים, גם זו לגמרי צלחה את מבחן העמידות והאורך!

 

© צילום יחצ חול 

נשיות כובשת

"ל'אמור", בושם חדש מבית קרליין עוטף אותך בניחוח אינסופי של חושניות נשית עמוקה. בושם שנוצר במיוחד עבור נשים שמאמינות באהבה, ואוהבות להקרין את התחושה המרוממת לכל מי שנמצא סביבן.

הבושם החדש מבית קרליין נרקח במעבדות הבישום בצרפת, כמיטב המסורת הצרפתית של הערצת אהבה ומחווה לנשים המאוהבות בניחוח חזק המשדר שמחת חיים. הבושם מיועד לנשים שאוהבות את החושניות של אמבר, המשולב בכמה סוגים וביצירתיות מפתיעה המעניקה לבושם ניחוח עשיר, עמוק ומרשים.

 L'amour מעניק לך בכל פעם שאת מתבשמת חותם אינסופי של נשיות כובשת, מתוקה וסוחפת כמו התאהבות מפתיעה. הפרץ הראשון בהתזת הבושם יוצר ניחוח פרחוני וחושני. שניות לאחר מכן החושניות נעטפת בפרץ ארומטי מתובל. בתוך כמה דקות מתפתחים תווי הבסיס החושניים ומקבעים על העור שלך ניחוח שעוטף אותך באינסוף אהבה ומקרין חושניות שאי אפשר להתעלם ממנה כשאת בסביבה. מחיר: 169₪ , לתכולת: 100 מ"ל

© צילום: טל אזולאי

קרם לחות מגן

מותג הדרמו-קוסמטיקה סרווה משיק:  תחליב לחות לפנים עם SPF50, מעניק הגנה גבוהה רחבת טווח מקרינת UVAו-UVB.במרקם קליל ונוח לשימוש, להגנה יומיומית. מתאים לעור יבש עד יבש מאד. התחליב מגיע במארז שפורפרתנוח וקל לנשיאה בתיק.

תחליב הלחות SPF50של סרווה, אשר פותח בשיתוף דרמטולוגים מסייע בשיקום שכבת ההגנההטבעית של העור תוך הגנה מפני קרניהשמש. לא קומודוגני- אינו גורם לאטימת נקבוביות ("ראשים שחורים"), ללא בישום וללא פראבאנים. ומעניק לחות לאורך כל היום. מתאים למבוגרים ולילדים מעל גיל 3.

כל מוצרי המותג מבוססים טכנולוגיית ה- MVE הייחודית (פטנט רשום) משחררת את הסרמידים לעור שכבה אחר שכבה לאורך זמן ובכך הפורמולה ממשיכה להזין את העור בלחות שעות ארוכות לאחר המריחה.  יתרונות אלו יחד עם שמירה על מרקם נעים וקליל מקנים לCeraVe את האיכות והיעילות שלו. מחיר מומלץ לצרכן  79.90₪ , תכולה: 52 מ"ל 

© צילום יחצ

סופר-פארם משיקה לראשונה בישראל את מותג הטיפוח האמריקאי הנחשק Mario Badescu, הכולל סדרת מוצרי טיפוח ורחצה לגוף ולפנים. בין לקוחות המותג נמנות דוגמניות ושחקניות מהמוכרות בעולם, וביניהן קיילי ג'נר, היילי בולדווין, בלה חדיד, סלינה גומז, גווינת' פאלטרו, מרת'ה סטיוארט, נעמי קמפבל, אליזבת' בנקס, ראשידה ג'ונס ועוד

סדרות המותג מכילות רכיבים פעילים המותאמים אישית לכל סוגי העור, והוא מוכר בזכות הצלחת מוצרי הטיפול בפצעונים ותרסיסי הפנים המפורסמים שלו. למותג למעלה מ-200 מוצרים הנמכרים ברחבי העולם. מוצרים אלו מיוצרים בארה"ב ולא נוסו על בעלי חיים. במסגרת ההשקה יגיעו לסופר-פארם 16 מוצרים של המותג, וביניהם תרסיס הפנים האהוב שיימכר במחיר של 35 שקלים בלבד. מגוון המוצרים כולל קרמי פנים ועיניים, תרסיסים, מסכות, תחליב, טונר ותרחיצי פנים וגוף.  המותג יימכר ב-50 חנויות נבחרות ברחבי הארץ.

בין המוצרים ניתן למצוא: קרם לחות נטול שומן SPF 30 קרם לחות המסייע לספק לחות והגנה גבוהה לאורך זמן. הנוסחה הקלילה נטולת השומן מכילה תה ירוק נוגד חמצון. מחיר: 99₪.

לאחר שניסינו: אנחנו לגמרי מכורים למוצרים של מריו בדסקו, וקרם הלחות הוא לגמרי אחד מהם! מוצרים איכותיים וזולים!

© צילום יחצ

נינוח אקזוטי לגבר

טיטניום, המותג המוביל את קטגוריית דאודורנט הספריי לגברים בישראל, משיק דאודורנט ספריי חדש לגבר  TITANIUM RED, ניחוח המשדר רעננות מתוחכמת ואקזוטית על בסיס אמבר וטונקה עוצמתיים. לאחר ההתזה הראשונית מתגלית תערובת מרעננת של עשבי תיבול עם תבלינים חמים, המתמזגת עם ניחוחות מתוחכמים של עצים אקזוטיים. הניחוח החדש של דאודורנט ספריי  TITANIUM REDמשלב בין: תווים עליונים של קינמון, לבנדר, אקליפטוס, שומר, פלפל וטרגון. תווי אמצע של קשמרן (מאסק), כמון, ניצני ציפורן, טופי אגס, ג'ינג'ר, פטצ'ולי. תווי בסיס של עץ ארז, אמבר עצי, עץ אגר, פולי טונקה, ווטיבר וטחב. מחיר ממוצע לצרכן: 15.60₪, לתכולה: 180 מ"ל.

© צילום: טל אזולאי

שבתון שבת

רשת SACARA מציגה לקיץ 2023 קולקציית שפתונים תחת השם Changeable lipstick ב3 גוונים קייציים, הנודעו להעצים ולהדגיש את הגוון הטבעי. השפתונים בעלי פיגמנט שקוף המשתנה ומתמזג לגיוון הטבעי של השפתיים היוצר גוון ייחודי,כיסוי שקוף במרקם קליל, פיגמנט הצבע נשאר על השפתיים גם לאחר שהאודם יורד. השפתונים מתכתבים עם הטרנד השולט של עולם הביוטי לשנת 2023 – המראה הנקי והטבעי. מחיר לצרכן:  – 9.90 ₪.

לאחר שניסינו: אחלה שפתונים שמעניקים צבע ולחות לשפתיים. הם לא עמידים, לכן דורשים שנשתמש בהם לאורך כל היום.

 

© צילום: קית גלסמן

 

תגיות
תגובות