איזה יופי: יום קרם ההגנה הבינלאומי!. ADOBESTOCK

איזה יופי: יום קרם ההגנה הבינלאומי!

לכבוד יום קרם ההגנה הבינלאומי שצוין אתמול (27.5), ריכזנו עבורכם את מוצרי ההגנה שיעזרו לכם לעבור את הקיץ! • אז איך שומרים על העור מפני השמש? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש פוזה משיק לעונת הקיץ חדשנות מדעית פורצת דרך: תחליב הגנה לפנים- אנתליוס פלואיד בפורמולה חדשה ובטכנולוגיה מתקדמת -ANTHELIOS UVMUNE 400 מסנן קרינה גבוה הנספג מהר וטוב יותר בעור SPF50+.

מדובר, בפורמולה בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת, מסנן הקרינה אשר נספג טוב יותר בעור הפנים ומעניק את ההגנה הטובה ביותר מפני קרני שמש ארוכות במיוחד באורך 400 ננומטר (משם השם UVMUNE400).

חשיפה לשמש מסוכנת לעור ועלולה להוביל לכוויות שמש, הזדקנות העור כתוצאה מחשיפה לקרינת UV (פוטו-אייג'ינג), אלרגיות, היפר-פיגמנטציה ובמקרים מסוימים גם לסרטן העור. עם זאת, נכון להיום, מסנני קרינת UV אורגניים יכולים להגן מפני UVAבאורכי גל של עד 370 ננומטר אבל הם אינם מעניקים ספיגה מספקת בטווח של 400-380 ננומטר (נקראות קרני UVA ארוכות במיוחד, ומייצגות 30% מכלל קרני ה-UVאשר מגיעות לעור שלנו).

הוראות שימוש: לנער היטב לפני השימוש. יש להימרח מריחה ראשונה לפני היציאה לשמש. מומלץ למרוח פעמיים ברציפות, כדי ליצור שכבה אחידה ונדיבה של מקדם ההגנה אשר תכסה את כל חלקי העור החשופים לשמש. יש להימרח כל שעתיים ומומלץ במקרים של כניסה למים, כניסה למים ו\או ניגוב העור במגבת להימרח שוב. תכולה: 50 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 104 ₪.

© צילום יחצ

מותג הדרמו קוסמטיקה וישי מציע, לקראת עונת הקיץ החמה - סדרת מים סולאריים הכוללת 2 מוצרים המעניקים הגנה מהשמש באמצעות ספריי במרקם קליל ומרענן לפנים ולגוף. מקדמי ההגנה משמש- SPF30 מעניק הגנה נגד קרני UVA& UVBבמרקם קליל ומרענן. מתאים לכל סוגי העור וגם לעור רגיש. היפואלרגני. מתאים לשימוש על עור הפנים והגוף. סדרת המים הסולאריים כוללת:

  • ספריי מים סולאריים להגנה מהשמש SPF30 עם בטא-קרוטן לגוון עור זהוב ומראה עור זוהר.
  • ספריי מים סולאריים להגנה מהשמש SPF30 עם חומצה היאלורונית להענקת לחות לעור.

הוראות שימוש: יש לנער היטב את הבקבוק, להתיז ולמרוח בנדיבות בעזרת תנועות מעגליות על כל הגוף בשכבה אחידה. אין להתיז בצורה ישירה על הפנים. יש להתיז קודם על כפות הידיים לפני המריחה של התכשיר בפנים. יש להימנע ממגע באזור העיניים. מחיר מומלץ לצרכן: 109 ₪, תכולה: 200 מ"ל.

© צילום יחצ

עונת קיץ 2023 מתחילה בצעדי ענק ואיתה גם החופשות והטיולים מחוץ לבית עם כל המשפחה ועוד מעט גם הים והבריכה. לצד זאת באה גם החשיפה היומיומית הרבה לשמש אשר עלולה לגרום לנזקים בעור בטווח הקצר ובטווח הארוך. על מנת להגן על העור ד"ר פישר מציעה את אולטרסול - מותג ההגנה משמש מס' 1 בישראל הנמצא בחזית הפיתוח המדעי של תחום ההגנה משמש.

אולטרסול לכל המשפחה: סדרת אולטרסול נותנת מענה למגוון רחב של גילים, סוגי עור ופעילויות שונות וכוללת סדרות מתקדמות לבעלי עור רגיש, לילדים, לתינוקות, לספורטאים ולכל אחד מבני המשפחה. בנוסף מגוון רחב של אפליקציות לשימוש - סטיק, רול און, ג'ל, ספריי ותחליב וכל אחד יכול לבחור את הנוחה לו ביותר.

אולטרסול MAX: סדרת הגנה משמש מתקדמת וחדשנית המשלבת טכנולוגיה ייחודית הנקראת (Broad Spectrum Tech (BST, המסייעת להגנה גם מקרינת IR וקרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה HEVהסדרה מעניקה הגנה מקסימלית מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV. כל מוצרי הסדרה הינם היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדקי סנסיטיב המעידים על התאמה לעור רגיש. המוצרים מועשרים בלחות ל- 24 שעות, עמידים במים וללא פראבנים. הסדרה כוללת ספריי תחליבי (SPF50+), תחליב הגנה (SPF50+), ספריי שקוף (SPF50+) וקרם פנים (SPF50+).

אולטרסול SPORT: פעילויות ספורט רבות מתקיימות על משטחי בטון, חול ומים אשר מגדילים את החשיפה לשמש, כיוון שהם מקרינים חזרה 85%-90% מקרינת ה-UV. אולטרסול ספורט הינה סדרת תכשירים המותאמת במיוחד לספורטאים ולכל העוסקים בפעילות ספורטיבית מחוץ לבית. הסדרה מעניקה הגנה רחבה וגבוהה מקרינת UVB ו-UVA והעונה תוצע עם מקדם הגנה SPF50+. תכשירי הסדרה אינם שמנוניים, נספגים בעור במהירות ועמידים במים ובזיעה. הניחוח נעים ומרענן, באריזות נוחות ומתקדמות. התכשירים הינם נון-קומודוגנים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש. הסדרה כוללת ספריי שקוף (SPF30), ספריי תחליבי (SPF50), ספריי שקוף (SPF50), קרם פנים לספורט ימי (SPF50+) וקרם ג'ל לפנים (SPF50).

אולטרסול קידס: סדרת תכשירי הגנה המותאמת במיוחד לעורם העדין של ילדים. התכשירים הינם היפואלרגניים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש. הסדרה כוללת ספריי רציף שקוף (SPF30 ו-SPF50), ספריי תחליבי (SPF50 ו-SPF50+), תחליב הגנה (SPF30, SPF50 ו-SPF50+), קרם פנים (SPF30, SPF50 ו-SPF50+), תחליב הגנה FREE KIDS (SPF50), קרם פנים FREE KIDS (SPF50) וסטיק (SPF50+).

אולטרסול BabyNatural: סדרת תכשירי הגנה משמש מתקדמת שפותחה במיוחד על מנת לשמור על עור העדין של התינוק. תכשירי הסדרה מכילים 100% מסנני קרינה מינרליים ומעניקים הגנה גבוהה מאוד, רחבה ומוגברת מקרינת SPF50+) UVB) ומקרינת UVA. התכשירים הינם היפואלרגניים, נבדקו אופטלמולוגית, דרמטולוגית, ללא פראבנים, עברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמתם במיוחד לעור רגיש. הסדרה כוללת תחליב גוף תחליב גוף (SPF50+), קרם פנים (SPF50+) וסטיק (SPF50+).

אולטרסול FREE: סדרת תכשירי ההגנה משמש המותאמת לעור רגיש. הפורמולות של סדרת פרי הינן ללא פראבנים, ללא שמנים, ללא בושם וצבע וללא גז בוטאן בתרסיסים הרציפים.כל הפורמולות הינן היפואלרגניות, עמידות במים, נמרחות בקלות, נספגות במהירות ואינן שמנוניות. הסדרה כוללת קרם ג'ל פנים (SPF30 ו-SPF50), ספריי שקוף (SPF50), ספריי רציף תחליבי (SPF50) ותחליב הגנה (SPF50).

אולטרסול MED: סדרה פורצת דרך להגנה חיונית ומשלימה גם לבעלי עור רגיש, בזמן החשיפה לשמש ולאחריה.משלבת תכשירים להגנה גבוהה מאוד בזמן החשיפה לשמש וקרם פנים משקם עוצמתי המסייע להגנה הטבעית של העור לטפל בנזקים הממשיכים להצטבר גם לאחר החשיפה לשמש.הסדרה כוללת תחליב גוף (SPF50+), קרם פנים מועשר בלחות (SPF50+), ספריי שקוף (SPF50+), קרם פנים המכיל מסנני קרינה מינרליים (SPF50+), וקרם פנים משקם עוצמתי לתיקון הנזקים לאחר החשיפה לשמש.

אולטרסול שמן הגנה: סדרת שמני ההגנה מעניקים לעור מגע משי, רך ונעים ומראה זוהר. לשיזוף אחיד בגוון עמוק ומושך. התכשירים הינם היפואלרגניים. הסדרה כוללת ספריי שמן גזר (SPF20), ספריי שמן קוקס (SPF20) וספריי שמן אגוזים (SPF20). מוצע בשני סוגי אריזות, גם ספריי שקוף וגם בבקבוק BOV.

© צילום יעל האן

סדרת SUN CARE החדשה של מעבדות GIGI מביאה השנה את החידוש בסדרת מוצרים מתקדמים להגנה על העור ולטיפוחו, כדי שתוכלו להנות מהשמש בראש שקט ובפנים מוגנות לאורך כל היום.

סדרת מוצרי ההגנה המתקדמים לעור הפנים מבית מעבדות GIGI מכילים מסנני קרינה חדשים למניעת נזקי קרינת UVA ו UVB המשלבים הגנה יעילה מפני קרינה, מניעת תהליכי הזדקנות מוקדמים והזנה בלחות לשמירה על גמישות ותפקוד יעיל של העור. כל מוצרי הסדרה מתאימים לשימוש יומיומי ואינם מותירים מעטה לבן. הקרם נעים למריחה ומעניק תחושה קלילה ונעימה על העור.

קרם לחות והגנה 30SPF - קרם הלחות וההגנה לעור מבית GIGI מגיע בדרגת 30 SPF ומכיל דור חדש של מסנני קרינה וקומפלקס חומרים פעילים, אשר יוצרים יחד מערך הגנה אפקטיבי המגן על העור מפני היווצרות סימני הזדקנות, פגיעה בגרעין התא ובמבנה התקין של ה-DNA. הקרם מרגיע סימני רגישות בעור ומונע את תהליכי החמצון בתאים. שימוש יומיומי מסייע במניעת כתמי פיגמנטציה ושינויים בגוון העור.  מחיר 190 ₪

קרם לחות והגנה SPF40 - קרם הלחות וההגנה בדרגת 40 SPF מגן על עורך מבלי לעורר תחושת שומניות. הקרם מתאים במיוחד לעור שמן מכיוון שהוא על בסיס מים ואינו סותם את הנקבוביות. הקרם מכיל דור חדש של מסנני קרינה וקומפלקס חומרים פעילים אשר יוצרים יחד מערך הגנה אפקטיבי המגן על העור מפני היווצרות סימני הזדקנות, פגיעה בגרעין התא ובמבנה התקין של ה-  DNAהקרם מרגיע סימני רגישות בעור ומונע את תהליכי החמצון בתאים. מחיר 190 ₪ 

תרסיס הגנה / קרם לחות והגנה SPF50 - תרסיס וקרם להגנה מהשמש בדרגת SPF50 המעניקים הגנה רחבה מפני כל סוגי הקרינה, מספקים הגנה אפקטיבית על התאים מפני קרינת UVA וקרינת UVB הפוגעות בשכבות העור השונות ומונעים כוויות שמש היוצרות כתמי פיגמנטציה. מתאים לכל סוגי העור. מחיר תרסיס 169₪, מחיר קרם 220₪.

© צילום יחצ

 

לייף קידס- לייף קידס ספרי הגנה שקוף לילדים 50 SPF. עמיד במים ומתאים לעור רגיש! ללא אוקסיבנזון וללא פראבנים ונבדק לעור רגיש, היפואלרגני. פורמולה חדשנית בשיטת UVA BALANCE להגנה מקרינת UVA/UVB ובתוספת רכיב אנטי אייג'ינג חלבון מסוג קרנוזין המסייע בהגנה מפני קרינת אינפרה אדום (IR) וקרני השמש המזיקות לעור. עם מסנני קרינה מינרליים בלבד. מחיר: 39.90 ₪  

לייף תחליב הגנה- פורמולה חדשנית להגנה גבוהה!
תחליב הגנה מונע צריבת מדוזות SPF 50 להגנה מקרני UVA/ UVB. נבדק קלינית כנגד מדוזות מסוגים שונים. היפואלרגני, ללא פראבנים, מועשר בויטמין E ובפרו ויטמין B5 במחיר: 39.90 ₪

מילוקה סטיק קרם הגנה- סטיק הגנה מפני השמש שניתן למרוח על כל אזורי הפנים והגוף. נבדק דרמטולוגית, היפואלרגני. מחיר: 39.90 ₪   

 

© צילום יחצ
תגובות