איזה יופי: הסומק שכבש את הטיקטוק מגיע לארץ. ADOBESTOCK

איזה יופי: הסומק שכבש את הטיקטוק מגיע לארץ

המחטב המושלם לעונת הנשפים, השפתונים שיעניקו לכם נפח, חזיית הספורט שסופגת זיעה והבשמים של דובאי • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והסטייל? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

מתחת לשמלת הנשף

רשת ההלבשה התחתונה היוקרתית JACK KUBA יוצאת בקמפיין לרגל השקת קולקציית המחטבים החדשה של הרשת לכבוד עונת האירועים ולכבוד עונת הנשפים בתיכונים. קולקציית המחטבים של הרשת כוללת מגוון דגמים וגזרות לכל אזור בגוף- בטן, ישבן, ירכיים , מותניים) וגם ALLOVER (שמלה מחטבת , אוברול מחטב לכל הגוף), המתאימים מתחת  לכל בגד לאירועים וללבישה יומיומית במחירים הנעים בין  200-500 ש"ח.

JACK KUBA הינה רשת בוטיקים יוקרתית להלבשה תחתונה המציגה קונספט חדשני בשיק צרפתי ועיצוב יוקרתי, עם דגש על Fit&Style - חווית מדידה והתאמה אישית . הרשת מונה 37 בוטיקים מעוצבים, כולל 5 בוטיקים בדיוטי פרי בנתב״ג ובאילת. בבוטיקים ובאתר ניתן למצוא את מיטב הקולקציות האיכותיות, הנוחות והנחשקות, בטרנדים המובילים בעולם בקטגוריות הלבשה תחתונה, מחטבים, פתרונות לחזה ומחשופים, תחתוני מחזור, גרביים וגרביונים, בגדי-ים ובגדי ים מחטבים, קולקציות משי, פיג'מות ,בגדי פנאי ואביזרי אופנה.

© צילום: שי יחזקאל

הסומק שכבש את הטיקטוק

סופר-פארם משיקה לראשונה את קטגוריית האיפור של מותג הטיפוח הלונדוני שכבש את הטיק טוק, PIXI, ומציגה דור חדש של סמקים קרמיים מרעננים תוצרת קוריאה בתצורת סטיק, לחוויית שימוש נוחה On the go בכל מקום ובכל שעה.

סדרת הסמקים כוללת שלושה גוונים המתאימים ללחיים ולשפתיים כאחד, ומועשרים בג'ינסנג עשיר בנוגדי חמצון, אלוורה, שמן קיק עשיר בחומצות שומן, תערובת של תמציות פירות המזינות את העור (ענבים, תפוחים ואוכמניות) ותמצית תה ירוק העשירה בוויטמינים כמו A, C, E ועוד.

הסמקים מגיעים בעיצוב נקי המתאימים היטב לדור הצעיר ולכל סוגי העור, ומצטרפים למוצר הקלאסי ON-THE-GLOW המעניק לחות לעור הפנים, הגוף, השפתיים והשיער ללא גוון אשר נמכר היום בסופר-פארם. סדרת הסמקים- One the glow blush- בשלושה גוונים: Fleur, Juicy, Ruby, מחיר- 89 ₪.

לאחר שניסינו: סומק נוח לשימוש, במרקם עדין. מכסה את כל הלחי בגלל הרוחב שלו לכן חייב מברשת שתטשטש! לנו הוא גדול מדי לתיק הקטן לבילוי, אז מתאפרים איתו לפני היציאה.

 

© צילום יחצ

הטכנולוגיה החדשנית של חזיות הספורט

רשת ההלבשה התחתונה המובילה בעולם טריומף משיקה קוקלציית חזיות ספורט המיוצרות בטכנולוגיות חדשניות המאפשרת לחזיות ולמי שלובש אותן - להישאר יבשים במהלך פעילות גופנית, מבלי להיות ספוגים בזיעה דביקה. החזיות עשויות בדים בשסופגים לתוכם את הזיעה, עשויים עשויות מחומר נושם אנטי-בקטריאלי המווסת לחות שלא סופגים את טיפות הזיעה ומאפשרים להן להתאדות במהירות.

חזיות הספורט של Triumph מתאימות לספורט וגם למי שאוהבת גזרה ספורטיבית קלילה וללכת עם חזיות ללא ברזל , החזיות אופנתיות, נוחות במיוחד והכי חשוב מעניקות תמיכה מירבית לחזה, גם בעת קפיצות ופעילות אינטנסיבית. החזיות מגיעות בצבעוניות רחבה ורוד, טורקיז, מסטיק, לבן , שחור ועוד. טווח מחירים: 320-400 ₪, טווח מידות: B75  ועד F90.

 

© צילום יחצ

 שיבולת שועל, לא רק בקפה

מותג הטואלטיקה המוביל, נקה 7, ממשיך לחדש ומשיק כעת את סדרת "OAT", סדרת טואלטיקה חדשה במהדורת שיבולת שועל, הכוללת שמפו, מרכך ותחליב רחצה. הסדרה פותחה כסדרה ירוקה ונקיה, המכילה  90% רכיבים ממקור טבעי, המסייעים בשמירה על רמת לחות גבוהה ובהרגעת גירויים ויובש. מעניקה מראה בריא יותר לעור ולשיער. 

מוצרי הסדרה, מועשרים בשיבולת שועל ובקומפלקס מזין ומרגיע: שיבולת שועל - עשירה בנוגדי חמצון, חלבונים מזינים ושומנים. מסייעת בהרגעת גירויים בעור ומזינה אותו בלחות. קומפלקס מזין ומרגיע - שילוב של מרכיבים ממקור צמחי הכולל אלוורה, קמומיל וקלנדולה, המסייעים בהענקת לחות מיידית, בהרגעת גירויים ובשיפור מראה העור והשיער.

הסדרה כוללת 3 מוצרים: שמפו, מרכך ותחליב רחצה שיבולת שועל. כמו כן, מוצרי הסדרה אינם מכילים פרבנים ופתלאטים. המוצרים טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים. מחיר מומלץ לצרכן: 8.90 ₪.

© צילום: טל אזולאי

לשפתיים מלאות נפח

הקיץ כבר בפתח, ומבט אחד על הטרנד הבינלאומי החם ביותר בקיץ 2023 בגזרת איפור השפתיים הוא גימור גלוס מבריק ויוקרתי בגוונים עזים של אדום, בורדו, ורוד, חום וכל מה שמבליט היטב את השפתיים. גם בארץ נערכים לטרנד ובימים אלה משיקים בסופר-פארם את נבחרת מוצרי השפתיים של REVOLUTION. הסדרה החדשה כוללת ליפגלוס, שפתון ועיפרון סאטן במגוון גוונים, ליצירת מראה שפתיים מדויק, המתאים בדיוק לטרנד הלוהט של העונה.

מוצרי הסדרה: POUT BOMB ליפגלוס - Eשפתון מבריק אולטימטיבי. הגלוסים מועשרים בויטמין המספקים לשפתייך פיגמנט ברק עשיר ומבטיחים נפח ואפקט מירבי. מחיר- 29₪

שפתון SATIN KISS - שפתונים במרקם קרמי ובגימור קטיפתי המתאימים לכל מצב רוח. לתוצאה מושלמת תחמי את שפתייך בעיפרון השפתיים סאטן. מחיר- 29₪ 

עיפרון שפתיים SATIN KISS - עיפרון שפתיים לתיחום ולהענקת גוון לשפתיים. התחילי בתחימת השפתיים בעזרת העיפרון והשלימי את הפעולה בעזרת שפתון סאטן קיס או מלאי את כל שטח השפתיים בעזרת העיפרון. מחיר- 19₪ 

לאחר שניסינו: בבחירה בין הליפגלוס לשפתונים, אנחנו אהבנו יותר את השפתונים והמרקם שלהם. בשילוב עם התוחמים, הם לגמרי משדרגים את מראה השפתיים!

© צילום יחצ

היישר מדובאי

חדש בישראל: סדרת בשמים מבית  Clab De Nuit מדובאי. הבשמים בסדרה מתאימים לגברים ולנשים והם מאופיינים בריחות יוקרתיים, רעננים וקלילים ומותאמים לאקלים ים תיכוני אך יחד עם זאת מתכתבים עם ריחות אירופאים הנשארים לאורך זמן ואי אפשר להתעלם מהם.

קלאב דה נואי רד אנטולד 105 מל  אדפ - יוניסקסרעננות חושנית המבוססת על שילוב תווים נמרצים של זעפרן ויסמין. אמברווד ואמברגיס מעניקים נשיות. שרף אשוח ותווים של ארז לוכדים את האינדיבידואליות ויוצרים חתימה עוצמתית ומפוארת.

קלאב דה נואי בלו איקוניק 105 מל אדפ - יוניסקסבהשראת תערובת של ניחוחות אהובים ' הבושם  Iconic הוא תערובת רעננה וחושנית של לימון מרענן ונענע מעורבבים עם ניחוחות של פריחה מרגיעה

קלאב דה נואי וויט אימפריאל 105 מל אדפ - יוניסקסניחוח מרוכז ומרענן   עם תערובת עוצמתית של ליצ'י וברגמוט, תמצית ורד טורקית בהתאמה אישית, ותערובת של קשמרן ווטיבר עשירים היוצרים שובל שובה לב. מחיר מומלץ לצרכן - 299₪.

לאחור שניסינו: לכולם הריחות מעולים, אבל האיקוניק הוא לגמרי הפייבוריט שלנו!

© צילום חול

חודש הגאווה נפתח

רשת אופנת הבייסיק HOODIES הידועה בקולקציות צבעוניות במיוחד, יוצאת במיני קולקציה חדשה לכבוד חודש הגאווה ומשיקה קולקציית גאווה שבאה לתת מקום לכל אחד ואחת מאיתנו. הקולקציה כוללת חולצות טי המגיעות בגווני שחור ולבן בגזרה קלאסית, עליהן הכיתוב "YOUR TRUE COLORS", כאשר כל אות צבועה בצבע אחר מתוך צבעי הקשת המזוהים עם דגל הגאווה ובשילוב המסר - "”LoveMoreHateLess ובנוסף קולקציית הגאווה כוללת מארז של 2 זוגות גרביים - גרביים בגוון לבן עליהן פסים בצבעי דגל הגאווה וגרביים בגוון שחור עליהן רקומה קשת.

החולצות בקולקציה עשויות מבד כותנה נושם ומתאימות ליום יום ובשילוב עם הגרביים מהקולקציה מתקבל טוטאל לוק מושלם ומלא בסטייל והכי חשוב אאוטפיט שנותן מקום לכולם. צבעי הפריטים בקולקציה משחקים על קונטרסט בין צבעים- המשחק בין שחור ללבן וגוונים צבעוניים בהשראת דגל הגאווה כמו סגול, צהוב, אדום, כחול, ירוק וכתום. טווח מידות:XS-XL, טווח מחירים: 29.90-69.90 ₪

 

© צילום: חיים כהן

נלחמים ביוקר המחיה

רשת הלואו קוסט ביוטיקייר מציגה את מוצרי ההגנה לקיץ לפנים, לגוף לשיער ולשפתיים, ללא פגיעה בכיס הצרכן. קיץ 2023 תחת יוקר המחיה – היכונו :סל מוצרי הגנה שלם ב48 שקלים. הנה ארבעת מוצרי ההגנה שהם חובה בכל תיק בקיץ, בפחות מחמישים שקלים:

קרם לחות והגנה היפואלרגני לעור פנים רגיש - SUN BLOCK– SPF 50  תכשיר הגנה מהשמש לעור הפנים:  קרם הלחות החדש מבית ביוטיקייר, מהווה, בנוסף להגנה מפני קרני השמש (שהיא הגורם המרכזי להאצת הזדקנות עור הפנים), טיפוח העור והעשרתו בלחות גבוהה וזאת באמצעות ויטמין E אשר בולם את הזדקנות העור כתוצאה מחמצון, פרו-ויטמין 5B  אשר סופח את הלחות ומוליך אותה לעור ועל ידי כך מטשטש קמטים. המחיר : 14.90₪.  

ספריי מקדם ההגנה עם 50 SPF לגוף - ללא שימוש ברכיב הכימיקלי אוקסיבנזון וללא פראבנים! תכשיר הגנה שקוף לגוף ולפנים שאינו נראה על העור, במכל התזה נוח לכיסוי אחיד וקל, בעל פורמולה קלילה ולא דביקה, נספג בעור ומתייבש תוך שניות. מועשר ברכיב האנטי אייג'ינג, ויטמין E,  הנלחם בהזדקנות העור, מעניק מראה טבעי ובריא לעור.   בפיתוח הפורמולה של מקדם ההגנה החדש, הוקפד במחלקת הפיתוח להסיר את אחד הרכיבים הכימיים המזוהים עם מקדמי הגנה, אוקסיבנזון על מנת לתת מענה של מקדם הגנה בריא יותר. בנוסף, התכשיר נבדק דרמטולוגית ונמצא היפו אלרגני, ללא פראבנים, ועומד בתקנים המחמירים של תכשירי הגנה מהשמש, התקן האירופאי ומשרד הבריאות הישראלי. עוד יתרונות ?שקוף! עמיד! מלחח את העור! נבדק קלינית ואינו דביק!  מגן בפני UVA+UVB ומתאים לפעילות גופנית.  מחיר :17.90 ₪.   

Sea Hair Spray למראה של אחרי הים ולהזנת השיער -  תרסיס עיצוב השיער למראה טבעי, גלי ובעל נפח כאילו חזרת הרגע מהים ובנוסף הספריי מהיר וקל לשימוש המעניק 'לוק' נחשק ביחד עם טיפוח והזנה מן השורש.  התכשיר מועשר במי ים אמתיים, מינרלים מים המלח, שמן ארגן, שמן חוחובה ופרו ויטמין B5. האפקט שבספריי הוא שאינו דביק ולא שמנוני .  הוראות שימוש:: יש לרסס על שיער יבש או לח לאחר ניגוב בשלבים- חלק אחר חלק תוך סלסול/כווץ כל חלק באמצעות האצבעות. לאחר מכן יש לאפשר ייבוש טבעי. מחיר: 12.90 ₪

 LIP SYNC שפתון להגנה מיובש בסטיק –שפתון לחות לשפתיים לשמירה מהיובש הקצוני שהשמש גורמת לנו בשפתיים, מכיל שמן זרעי קיק ושמן זרעי חמניות לצד נוגד חמצון רב עוצמה ויטמין E המגן מרדיקליים חופשיים על השפתיים ונזקי הסביבה בקיץ.  מחיר:2.90 ₪. 

 

© צילום יחצ

 

תגיות
תגובות