איזה יופי: קרם לחות משודרג לקיץ הישראלי. ADOBESTOCK

איזה יופי: קרם לחות משודרג לקיץ הישראלי

מדבקות לשמלת הנשף, בגדי הספורט שמנדפים זיעה, המותג שחוגג גאווה וקרם לחות הכולל הגנה מקרני UV • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

ורוד פוקסיה

הבושם החדש לאישה מבית האופנה היוקרתי ג'ימי צ'ו - האישה המודרנית החופשית של ג'ימי צ'ו חיה, נושמת ואוהבת את החיים בתנאים שלה ובמיוחד עבורה משיק בית האופנה את הבושם החדש לאישה Rose Passion. ניחוח עשיר להפליא המעורר את הזוהר, הביטחון העצמי ותחושת המשחק הנועזת הטבועים במותג, הניחוח החדש הזה לוכד את המהות של ג'ימי צ'ו. בהשראת הפיתוי הנצחי של הריביירה הצרפתית - "ורד" הוא למעשה התייחסות לתרגום הצרפתי של "ורוד" - קו החוף הנוצץ הזה משמש כתפאורה לקמפיין Rose Passion. הצלילות של השמים הכחולים המשתקפים אל הים התיכון אשר נוצץ תחת החום החושני של הריביירה הצרפתית בעוד פעימה משכרת קובעת את מצב הרוח.

הבקבוק והאריזה: לוכדים את הזוהר והתשוקה העומדים בבסיס הניחוח בצורה כמעט זהה לחלוטין. הבקבוק יצוק בקופסת ורוד פוקסיה עם השראה עיצובית מבית האופנה ג'ימי צ'ו- בעל מרקם נועז וגימור יוקרתי - סימן היכר של איכות ואומנות - האריזה מעידה על היוקרה בפנים. תשומת לב זו לפרטים בולטת במיוחד בבקבוק Rose Passion. בהשראת האלגנטיות הנצחית של זכוכית מוראנו הוונציאנית, הוא מזכיר תכשיט קריסטל חתוך להפליא. השכבה הכפולה של צבע הפוקסיה יוצרת אשליה של בקבוק המכיל נוזל זוהר מבפנים. מעל זה מכסה חלקלק שחור וזהב, גימור חלק ויציב - בדיוק כמו הניחוח עצמו. מחיר: ג'ימי צ'ו רוז פאשן 100 מ"ל- מחיר מומלץ לצרכן 314 ₪.

© צילום חול

הקרם המשופר

ישנם לא מעט גורמים לאבדן לחות העור והתייבשותו וביניהם זיהום אויר, אור כחול, חשיפה לשמש, טיסות, מיזוג אוויר וחימום. הכירי את Moisture Surge™ SPF 25 Sheer Hydrator החדש! קרם לחות שמצטרף למשפחת מויסטר סרג' האהובה ומעניק לך עוד ועוד לחות במרקם קרם-ג'ל מועשר בקומפלקס מי אלוורה, חומצה היאלרונית  ופרו וויטמין D, מה שהופך אותו לא רק לקרם המספק לחות שחודרת לעומק שכבות העור, אלא לכזה המגן מפני גורמים סביבתיים שיכולים להוביל להזדקנות מוקדמת של העור. עכשיו לקרם הקליל הזה מצטרפת גירסא המגנה מפני קרני UV כך שזוהר השמש לא יהרוס את הזוהר הטבעי שלך.

שני מרכיבי לחות בקומפלקס עוצמתי אחד, המסייע לאצור לחות ולשמור עליה: תסס אלוורה ביולוגי (מי אלוורה): המדענים של קליניק שינו את צמח האלוורה באמצעות תהליך תסיסה בלעדי. אבקה של תמצית אלוורה אורגנית ומפוקחת, בשילוב שמרים פרו-ביוטיים הניזונים מתמצית האלוורה ממירים אותה לביו פרמנט (תסס ביולוגי) בתהליך התסיסה. אחד היתרונות של התסיסה הוא שהיא מפרקת מולקולות גדולות יותר לקטנות יותר, מה שגורם להן להיספג בקלות רבה יותר בעור. המרכיב המזין, המיוצר עם לקטובצילוס ומי אלוורה פעילים, הוא תמצית אלוורה אורגנית ומפוקחת המסייעת לעור לשמור על לחות לאורך זמן.

חומצה היאלורונית: מרכיב מרכזי בכל מוצרי Moisture Surge , אוצר לחות ומסייע ביצירת "מאגר לחות" המספק לחות אידיאלית. הפורמולה מכילה חומצה היאלורונית בשני משקלים מולקולריים שונים. חלקיקים שמשקלם המולקולרי נמוך ומסוגלים לאצור פי 1000 ממשקלם במים ובכך מסייעים בהגדלה אפקטיבית של קיבולת המים בעור. פרו ויטמין: D נוגד חמצון רב עוצמה השומר על רמות לחות גבוהות בעור ובכך מחזק את חוסן העור. בשילוב עם ויטמין E הוא מגן על העור מפני רדיקלים חופשיים להחזרת החיוניות, הזוהר והברק הטבעי של העור.

לאחר שניסינו: קרם מצויין לפנים, שמשלב קרם הגנה ומושלם לשמש הקיצית של הקיץ. אהבנו את החידוש

© צילום חול
לניקוי יסודי של הפנים
ד"ר פישר מרחיבים את סדרת ניקוי הפנים EFFECTIVE-CARE ומשיקים פילינג לניקוי יסודי של עור הפנים, בנוסחה ייחודית, עדינה ואפקטיבית המכילה גרגירים טבעיים.

הפילינג הינו פרי פיתוח חדשני של מעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר, הוא מתאים לכל סוגי העור כולל עור רגיש, מסיר ביסודיות איפור ושאריות שומן ולכלוך, תאי עור מתים ומסייע לחידוש מראה עור הפנים.  בנוסף, הוא נון קומודוגני ומסייע בטיפול בנקודות שחורות ולכן מתאים גם לעור שמן.

הפילינג מצטרף לסדרת תרחיצי הפנים של EFFECTIVE-CAREלניקוי יסודי ועדין של העור והסרת איפור, המועשרת בפרו ויטמין 5 Bובוויטמין Eובימים אלו מושקת מחדש בעיצוב עדכני ורענן. הסדרה כוללת תרחיצי פנים לעור רגיש ולכל סוגי העור ומבוססת על נוסחה ייחודית בעלת פעילות אפקטיבית משולשת:ניקוי עדין המותאם לרמת החומציות הטבעית של עור הפנים (PH), העשרת העור בלחות ותחושת רעננות וניקיון בכל שימוש. כל מוצרי הסדרה אינם מכילים רכיבים מהחי, נבדקו דרמטולוגית ואינם מכילים פראבנים.

תכולה 180 מ"ל,  להשיג ברשת סופר-פארם. לרגל ההשקה: פילינג לפנים במחיר היכרות של  19.90 ₪ בלבד במקום 24.90 ₪, תרחיצי הפנים במחיר היכרות של  14.90 ₪ בלבד במקום 17.90 ₪.

לאחר שניסינו: הסדרה הכי מוצלחת שהשתמשנו בה לניקוי הפנים. מסירה את האיפור בקלות, נותנת הרגשת קלילות לעור ומעניקה ברק לאחר הניקיון. ממליצים!

© צילום יעל האן

כל שמלה שרק תבחרי

לקראת עונת הנשפים, מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA מציע את כל הפתרונות – כיצד להראות מושלם בבגדי הערב בינהם: מדבקות למחשופים וקאפים נדבקים לחזה ללא צורך בחזייה.  

עם השנים השמלות הולכות ונהיות יותר חשופות ופתוחות, רשת JACK KUBA מציעה קולקציה רחבה המעניקה פתרונות למחשופים כך שניתן ללבוש כל שמלה או חלק עליון שיהיומונחים בצורה המחמיאה ביותר: קאפים נדבקים במקום חזיה המעניקים תמיכה לחזה בבגד עם גב פתוח או מחשוף נמוך, מגיעים בשלל דוגמאות ועשויים מסיליקון שקוף או  מבד. מתאימים מקאפ A(גזרת פוש אפ) ועד קאפ E (גזרות מיוחדות לחזה גדול). פתרונות למחשופים ולחזה- החל מ-69 שח

פתרונות לכיסוי פטמות- מדבקות בצבע גוף לשימוש חד פעמי או רב פעמי, שתיהן עם דבק היפואלרגני. למי שפוחדת מדבק, קיימת אופציה של סילוקון נצמד ללא דבק. כל המדבקות נותנות פתרון לשמלות עם מחפושים וגם ליום יום במקומות עם מזגן חזק... 

פתרונות למחשופים – בהשראת קים קרדשיאן, רצועות מדבקות ארוכות, שקופות או בצבע גוף, עם דבק היפואלרגני דו צדדי שנדבק גם לשמלה וגם לגוף. המדבקות נצמדות לבד ולגוף כך שהבגד לא זז ללא צורך בחזיה. ניתן לשימוש במחשוף קידמי, בצידיהבגד ובכל מחשוף.

מדבקות להרמת החזה – מדבקות שקופות שמדביקים מעל הפטמות ובהרמה קלה מעניקים ליפט  לחזה ללא צורך בחזיה. 

טיפ מומחה: לפני השימוש באחד מהפיתרונות אסור למרוח שמן גוף או קרם גוף מכיוון שזה ממסמס את הדבק ולכן לא יחזיק לאורך זמן.

לאחר שניסינו: המדבקות לגמרי עושות את העבודה ומאפשרות לנו ללבוש כל שמלה שנרצה- עם מחשוף, עם גב חשוף או בכל צורה שרק נרצה בלי שיראו את החזייה מבצבצת. אהבנו!

© יחצ חול
בגדי ספורט מנדפי זיעה
רשת האופנה והספורט הבינלאומית המובילה saucony nahev קולקציית בגדי ספורט אופנתית ופונקציונאלית במיוחד שעשויה מחומרים המתחשבים יותר בסביבה,המשלבת מראה טרנדי לנוחות המותאמת לנשים שגם אוהבות ספורט וגם רוצות להיראות שיקיות. הקולקציה הצבעונית מציעה מגוון מכנסי טייץ, מכנסיים קצרים וחולצות , תוך שמירה על הקשר בין עולם האופנה לספורט. הפריטים עשויים מבדים נושמים עשויים בטכנולוגיות המגיבות לחום הטבעי של הגוף ועוזרת לקרר את הגוף בשיא האימון. תוך תמיכה מושלמת ובד נושם בהתאמה למזג האוויר הישראלי.

 

קולקציית Pinnacle מפגישה את החידושים האחרונים בטכנולוגיית הבד ובניית בגד ברמה גבוהה. הבכורה של בדים חדשים עם ביצועים גבוהים עם ניקוב לייזר, הדבקה ופרטי חיזור יפים. צמדי ה-Active Collection מריצים ביצועים מתמצאים עם סגנון מתמצא ברחוב. בד סטופר מקבל זוהר עם HeiQ Smart Temp, בבדיקות מעבדה של צד שלישי, Stopwatch עולה על המתחרים בפיתול וייבוש. עם 100% פוליאסטר ממוחזר, שרוול קצר של שעון עצר לנשים מכיל את המקבילה לכ-11.5 בקבוקי פלסטיק לאחר שימוש חד-פעמי.

- מכנס מנדף זיעה 3'' לריצה או אימון, עם רצועת מותן אלסטית לנוחות פנימית. יש כיס אחורי עם רוכסן. המכנס מתאים את עצמו כך שתישארו יבשים בזמן הריצה / אימון. עשוי -86% פוליאסטר ממוחזר ו-14% ספנדקס. מחיר צרכן – 199 ₪

- חולצה מנדפת זיעה המתאימה לאימונים וריצות. החולצה מתאימה את עצמה כך שתישארו יבשים בזמן הריצה / אימון. עשויה מ-100% ניילון ממוחזר – הבחירה הכי טובה עבור כדור הארץ. מחיר צרכן – 159 ₪

© שי פרנקו

מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's (קילס) המתמחה במוצרי טיפוח איכותיים לפנים, לגוף ולשיער, חוגג את שבוע הגאווה, שיתקיים עד ה-15.6. 

לרגל שבוע הגאווה משיק המותג את קרם הלחות לפנים האייקוני, מסדרת הדגל אולטרה פיישל  - במהדורה מוגבלת. הקרם שיושק מעוטר בצבעי הגאווה עם אריזות ייחודיות, ממותגות בהדפס שבוע הגאווה. קרם הלחות אולטרה פיישל , הוא קרם יוניסקס, לשימוש יומיומי המעניק לחות לעור עד ל-24 שעות. מחיר מומלץ לצרכן: 135 ₪. כמו כן, לרגל שבוע הגאווה יקושטו סניפי קילס ברחבי הארץ בדגלי וצבעי הגאווה, יערכו  אבחוני עור חינם, יחולקו דוגמיות של מוצרי טיפוח, יינתנו שקיות בצבעי הגאווה, ויערכו מבצעים והנחות בכל סניפי הרשת.

© צילום אסף לב

ברוכים הבאים לעולמו של סרג' לוטנס

סרג' לוטנס אמן צרפתי אשר נולד בלייל בשנת 1942, האמן בחסד סרג' לוטנס ידוע בזכות יכולותיו האוטודידקטיות והמסוגלות יוצאת הדופן שלו. הוא לעולם לא למד אף אחד מהמקצועות בהם עסק, אך תמיד נגע בעולמות האופנה על כל היבטיה - עיצוב אופנה, איפור, צילום, עיצוב שיער ויצירת בשמים.

עם מעברו לפריז החל בשיתופי פעולה כמאפר וצלם עבור המגזינים: ווג הצרפתי, הארפר באזאר, אל וג'רדין דה מודס. סרג' לוטנס הפך במהרה לשם החם והמשפיע בעולמות הצילום והאופנה. בשנת 1980, החל המהפך הגדול בקריירה הרב תחומית של סרג' לוטנס, הוא הצטרף לקבוצה הבינלאומית Shiseido  כמנהל אמנותי ובתוך שנים ספורות, בנה את המוניטין של המותג באירופה ובארה"ב. כדי להבטיח ולהעצים את האסטרטגיה שלו "לפתוח את שערי אירופה", הוא מחליט ליצור בושם בשנת 1982 עבור שיסיידו בשם – NOMBRE NOIR

בשנת 1992 מחולל מהפכה בעולם הבישום ומשיק את הבושם הראשון המיועד לשני המינים: Féminité du bois. והציג אותו בבוטיק שפתח וקיים עד היום – 'פאלה רויאל' בפריז. בשמיו של סרג' לוטנס מתפרסים על פני שלוש קולקציות ייחודיות:

קולקשיין נואר- אוסף של ניחוחות אייקוניים, עוצמתיים ובלתי נשכחים, כל ניחוח מהם מייצג רגע בפני עצמו. עלות 749 ₪ ל100 מ"ל

קולקציית מטין לוטנס- נוצרה סביב האלמנט שמחבר בין כולם- מים. הרגש המנחם של טקס הרחצה עם ניחוחות המאפשרים לך להתחבר מחדש עם הדברים הבסיסיים. עלות 499 ₪ ל100 מ"ל

קולקציית גרט סיאל – ניחוחות המוצגים בבקבוקי זכוכית שחורים מאורכים וגבוהים המדמים בנינים רבי קומות, ניחוחות אסרטיביים, חושניים ומותירי שובל. עלות 1199 ₪ ל100 מ"ל

 

© צילום חול
תגיות
תגובות